(bkz: ahmet abi) ve ayyaşların tekel savaşlarının counter versiyonu. şişeyi fırlatırken bomba atıyorum demesi hala hafızamdan silinememiştir.
En güldüğüm yerlerinden birisi de, ahmet abileri tekele girer girmez "ahmet abi bağlandı, anti-terörist timine geçti" yazmasıdır.
bahsedilen video:

http://www.facebook.com/v...v=392334783838&ref=mf
(bkz: fire in the hole)
http://facebookvideoindir...r-strike-versiyon-hd.html

adresinden izlenebilecek video.

edit:facebook hesabı olmayanlar için ekledim. üstte link olduğunu bende görüyorum.
ahmet abinin ayyaşlarla girdiği çatışmayı konu alan video.videonun en komik yeri kuşkusus ki ahmet abi şişeleri fırlatırken birden bakkalın içine geri dönünce''takım geri çekiliyoruz'' demesidir.
ahmet abi:basın gidin olum çık git lan.
terorist takımı:takım gidiyoruz.
her izlediğimde beni güldürmüş videodur.
(bkz: kralsın ahmet abi)
(bkz: takım geri çekiliyoruz)
http://www.dailymotion.co...xdbc94_tekel-strike-2_fun
(bkz: bırak şu şişeyi)
(bkz: çık la dışarı)
(bkz: sende burda müşterisin hamuğa goduum sende çık)
halk kahramanı ahmet abiyi counter olarak izlediğimiz videodur.
head shoot kısmı da en çok yaran kısmıdır.yani bir video bu kadar olurdur.
(bkz: ahmet abi vs ayyaş takımı)
© copyright 2005 - 2026