bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
ankarada siyasi büro açtığı ve amerika dahil diğer ülke ve uluslararası kuruluşlarla diyoloğunu bu bürodan yüreteceğini iddia edilmiş örgüt.
çok dikkatimi çeken oluşumlardan birisi.
Ayrıca;
kadınlara hayvan gibi davranıp, eşeğe, keçiye hallenen zavallı topluluk. (terör örgütü)
bakınız. http://www.liveleak.com/view?i=cf8_1315940013
Ayrıca;
kadınlara hayvan gibi davranıp, eşeğe, keçiye hallenen zavallı topluluk. (terör örgütü)
bakınız. http://www.liveleak.com/view?i=cf8_1315940013
verdikleri mesaj açık ve nettir: abd tarihe gömülecek.
http://www.incanews.com/m...iban-abd-tarihe-gomulecek
http://www.incanews.com/m...iban-abd-tarihe-gomulecek
ABD tarihe gömülecek diye hayaller içerisinde yaşarken Müslümanların hayatlarını mahveden, onlara cehennem azabı yaşatan, Müslümanlığı yayıyorum uğruna insanlara bu dünyayı dar eden, Türkiye'deki kimi yobazların düşünce yapısından bir tık beride olduğu, hayvan olarak bile adlandırılamayacak örgüt.
En son numaraları, Pakistan'da askeri okulda okuyan 141 çocuğu öldürmek olmuştur.
http://www.milliyet.com.t...detay/1985497/default.htm
(bkz: gerçek islam bu değil) yersen.
En son numaraları, Pakistan'da askeri okulda okuyan 141 çocuğu öldürmek olmuştur.
http://www.milliyet.com.t...detay/1985497/default.htm
(bkz: gerçek islam bu değil) yersen.
gerçek islam tam da bu. bu vahşet islamın getirisidir. bu insanlarda örnek müslümanlar.
yobazların gerçek yüzünü ortaya koyan katil sürüsüdür. birileri hiç utanmadan "efendim arkalarında abd var" diyorlar. ne ki zamanında taliban'ı abd kurmuştu. el hak doğrudur ama o zaman afganistan rus işgali altındaydı ve bugün bunu söyleyenler abd'nin taliban'a verdiği destekten çok memnundular.
söz konusu yalancılar herkesi balık hafızalı sandıkları için arada geçen olayları yok sayıyorlar. lan yalancılar, aradaki dönemde taliban afganistan'a hakim olmadı mı? sonra abd ile ters düşmedi mi? taliban hükümetini alaşağı eden abd değil miydi ki hala 1980'li yılların hikayesini anlatıyorsunuz?
gerçek şu ki söz konusu yalanları yayanlar da talibandır. dertleri halkın kendi yobaz zihniyetlerinin gerçekten ne olduğunu görmesine engel olmak.
yobaz dediğin kan içici bir canidir. öldürmek için bahane arar. şamil basayev adlı şerefsiz vahhabiyi hatırlayan var mı? zamanında okul basıp, 334 çocuğu öldürmüştü:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Beslan_rehine_krizi
daha hangi birini anlatayım? maraş ve çorum katliamlarını mı? el şebab'ın yaptıklarını mı? sivas katliamını mı? boko haram'ın yediği bokları mı?
velhasıl yobaz insan değildir vesselam..
söz konusu yalancılar herkesi balık hafızalı sandıkları için arada geçen olayları yok sayıyorlar. lan yalancılar, aradaki dönemde taliban afganistan'a hakim olmadı mı? sonra abd ile ters düşmedi mi? taliban hükümetini alaşağı eden abd değil miydi ki hala 1980'li yılların hikayesini anlatıyorsunuz?
gerçek şu ki söz konusu yalanları yayanlar da talibandır. dertleri halkın kendi yobaz zihniyetlerinin gerçekten ne olduğunu görmesine engel olmak.
yobaz dediğin kan içici bir canidir. öldürmek için bahane arar. şamil basayev adlı şerefsiz vahhabiyi hatırlayan var mı? zamanında okul basıp, 334 çocuğu öldürmüştü:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Beslan_rehine_krizi
daha hangi birini anlatayım? maraş ve çorum katliamlarını mı? el şebab'ın yaptıklarını mı? sivas katliamını mı? boko haram'ın yediği bokları mı?
velhasıl yobaz insan değildir vesselam..
dünkü çocuk katliamının ardından bugün de banka basıp 7 kişiyi öldüren vahşi yaratık sürüsüdür.
panzehirlerinden biri için;
(bkz: raşit dostum)
(bkz: raşit dostum)
afganistan'da 6 işci öldürmüş örgüt.
el kaide , ışid vb örgütümsüler gibi geri kafalı bireyler tarafından kurulan ve desteklenen lanet bir örgüttür. amerikanın bölgedeki varlığını meşru kılmaktadırlar kanaatimce.
pakistanda ordunun barınaklarına yönelik hava saldırısında 22 militanı ölmüştür.
Pakistan'da ordunun düzenlediği
operasyonda 12 militanı ölmüştür.
operasyonda 12 militanı ölmüştür.
farsça öğrenciler demektir.
kökü talib kelimesidir. arapça öğrenci demektir.
bu kelimenin arapça çoğulu tallebun diye okunur ancak farsça çoğul yapıldığında elif ve nun eklenir.
bu yüzden öğrenciler kelimesi farsça taliban olarak okunur ve söylenir.
kökü talib kelimesidir. arapça öğrenci demektir.
bu kelimenin arapça çoğulu tallebun diye okunur ancak farsça çoğul yapıldığında elif ve nun eklenir.
bu yüzden öğrenciler kelimesi farsça taliban olarak okunur ve söylenir.
afganistanda aralarında 2 önemli komutanın olduğu 30 militanı öldürülen örgüt.
son olarak yanlış hatırlamıyorsam kabil'deki ispanyol büyükelçiliğinin önünde bomba patlatıp 7 kişiyi öldüren islami cihatçı örgüttür. ve yine yanlış bilmiyorsam afganistan'ın %90'ı bunların elindedir. bütün cihatçı örgütler gibi amerikan beslemesi palazlanıp, sonradan anti-amerikancı bir yapıyı benimsemişlerdir. amerika'nın politikasıdır bu. besle, büyüt, yarala, parçala.
hanefi ve sunnidir, gerçek islam bu değil vahabiler bizi kötü gösteriyor diyenlere kapak niteliğinde bir terör örgütü. ama sunni ve hanefi olduğu için sevenleri çıkacaktır, ışid ııığ çünkü vahabi ama bunlar melek. afganistanda etkindir ayrıca şiaları pek sevdikleri söylenemez.
çoğunluğu
Peştunlardan oluşan ve emir
komuta kademesinde
Peştunlar'ın hakimiyeti bulunan
Taliban, aldığı yeni kararlarla
Yüksek Konseyine Tacik, Özbek
ve Türkmen aşiretlerden
yönetici atadı.
Peştunlardan oluşan ve emir
komuta kademesinde
Peştunlar'ın hakimiyeti bulunan
Taliban, aldığı yeni kararlarla
Yüksek Konseyine Tacik, Özbek
ve Türkmen aşiretlerden
yönetici atadı.
Moh 2010 oynayanların yakından tanıdığı örgüt.
Run rabbit run!
Run rabbit run!
Afganistanda askeri otobüse saldırıp 30 kişiyi öldürmüş örgüt. Ayrıca askeri helikopter vurup tüm mürettabını öldürmüştür.
radikal islamcılara göre yıllardır islamın beklediği ordu olarak lanse edilir... el kaide her türden cihatcı barındırırken, taliban merderese talabelerini barındırır. örgütte medrese eğitimi almak birinci şarttır.
''ummet'el islami buşra''
''ummet'el islami buşra''
dünya kültür mirası sayılan buda heykellerini put diyerek topa tutan kahpelerdir.
Talebe yani öğrenci kelimesinin çoğulu. Öğrenciler anlamına gelir.
Afgan helikopterini havaya uçurduğu an;
http://www.dha.com.tr/tal...html#.VxRq9KY72aU.twitter
17.06 itibariyle 52 militanı öldürülmüştür.
http://www.gazetevatan.co...n-olduruldu-957406-dunya/
http://www.dha.com.tr/tal...html#.VxRq9KY72aU.twitter
17.06 itibariyle 52 militanı öldürülmüştür.
http://www.gazetevatan.co...n-olduruldu-957406-dunya/
dün ve bugün yapılan saldırılarda, bir helikopterin düşürüldüğü, 4 ABD askerinn öldüğünü ve 40'tan fazla Afgan ordusuna bağlı askerin öldürüldüğünü açıklamıştır.
http://www.milliyet.com.t...detay/2246542/default.htm
lideri Molla Ahtar Mansur'un ABD'nin insansız uçakla düzenlediği bir saldırıda öldürülmüştür.
http://www.posta.com.tr/d...uldu.htm?ArticleID=344186
http://www.milliyet.com.t...detay/2246542/default.htm
lideri Molla Ahtar Mansur'un ABD'nin insansız uçakla düzenlediği bir saldırıda öldürülmüştür.
http://www.posta.com.tr/d...uldu.htm?ArticleID=344186
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar