bugün

sözlük yazarlarının gereksiz olan yeni tartışma konusudur. bir yazar aleviye söverken diğer bir yazar sünniye sövmektedir. yeter ulan artık önemli olanın hangi mezhepten hangi dinden veya ateist olmasından değil insan olmasından geçtiğini öğrenin.
tartışma bilgiyle, fikirle yapılırsa eğer ortada tartışmadan çok tahammülsüzlükten söz edilebileceği gerçeğidir. en azından adını doğru koyalım.
(bkz: haydi sünni haydi sünni haydiii)
gereksiz ve zarar verici bir tartışmadır. her tür provokasyon ve düzeysizlik gırla gitmektedir. gerek yoktur. herkes birbirine saygılı olmalı ve edepsizce yaklaşımlardan kaçınmalıdır.

(bkz: sağduyu)
bir takım mahlukların provoke ettiği tartışmadır. tartışırsın tamam da nedir bu horoz dövüşü tezahüratları?
alevilerin marjinal yaşam tarzı ve ucube inanışlarının ortama benzin döktüğü tartışma.
çok boş hareketlerdir bunlar. herkesin kendi inancı mezhebi, dini kendinedir, saygı duyulması gerekirken kötü ve gereksiz olan tartışmadır.
şakirt jimmy tudeski'nin (#11196151) nolu entryde başlattığı kavgadır.

(bkz: şakirttir ne yapsa yeridir)
(bkz: iğrenç) bir tartısmadır. görünen o ki geçmişten ders alınmamış. ülkem adına üzülüyorum. inanç böyle ortamlarda söz konusu olmaması gereken bir sey. hatta hiçbir ortamda hiçbir sekilde söz konusu olmamalı. biz de bir hastalık var, karsımızdakini kendimize benzetmeye çalışırız zorla ikna etmeye çalışırız. bırak öyle kalsın, daha güzel, o yüzden toplumlar var kavimler var ülkeler var sınırlar var, herkes ayrı evde yasıyor, herkes herkes gibi olsaydı bütün bunlar olmazdı. konusarak ama etki etmeye çalışmadan konusarak ilişki kurabiliriz, anlasabiliriz, birlikte yasayabiliriz. bunun örneklerini yasadık, tekrar yasayabiliriz.
tartışma değil, direk çamur atma olayıdır.
sözlükte (laik-dinci),(ateist-inanan) vs. tatışması. sayın yazar arkadaşlarım! hepimiz insanız bırakın bu tartışmaları lütfen.
ben toplumda böyle kesif bir ayırımın olduğuna hiç inanmıyorum. ne sünnisi ne alevisi.

sünniyim diyen kaç kişi tam anlamıyla sünniliği biliyor ve onun kaidelerini yerine getiriyor yada aleviyim diyen kaç kişi gerçekten aleviliği biliyor.

sünniliğ yada aleviliğe kaç kişi kendi rızası ile araştırıp ayrıştırıp karar vermiştir.

kaç kişi babadan gördüğünü uygulamamaktadır.

kaç kişi babasının savunduğunu savunmamaktadır.

velhasılı gerçekte böyle bir ayırım yoktur. yaşam biçimlerimiz hemen hemen aynıdır.
saçmalıktır. türk toplumunun hayat boyu öğrenemeyeceği şey saygıdır belli ki . insanların dininden ırkından kime ne? illa bir şekilde kendileri gibi olmayan , düşünmeyen insanları dışlama özelliği var bizim millette. dışlasa yine iyi birde iftira atma var. kardeşim manyak mısınız siz , hiç görmediğiniz sadece birilerinin uydurduğu sapıkça bir şeyi ne çok insana yüklediğinizin farkındamısınız? hani uğruna öldüğünüz din ? anlamışmısınız dininizi ? iftira atmak var mı senin dininde ? günah değil mi ? kaldı ki insanlara yakıştırılan şey ana bacı birbirlerine daldıkları. bunu hangi aklı başında insan yapar ? onlar sunnilere dese şimdiye kadar neler yapardık o insanlara . el insaf be. ayrıca 4 hak mezhep deyip durduğunuz şey peygamber efendimiz zamanın da yoktu. ondan sonra uydurulmuş şeyler bunlar.
dinsiz olur imansız olur , ister puta tapar ister fare ye. kime ne . sana ne. ayıptır artık ya.
oturup mantıklı mantıklı fikir alışverişi yapalırken çevir kazı yanmasın durumudur.

daha karpuz kesecektik.
olması gereken tartışmadır. nitekim sünnilerin büyük bir kısmını oluşturan türk-islamcı, gerici kitle biz alevilerin düşmanıdır, düşmanımız olarak kalacaklardır, olması gereken budur ve öyle de kalacaklardır. alevi-sünni, herkes kardeştir yaklaşımı gerçeklikten uzak, hiçbir anlam ifade etmeyen bir yaklaşımdır.
saçma sapan kavgadır. dinin insanları ne kadar yozlaştırdğını ve ayrıdığını görürüz. hepimiz allah ın kuluyuz.
alevi kimliğinin arkasına gizlenmiş ateist ve din düşmanlarının körüklediği tartışmadır.
alevi ayagina yatan sahtekarlarin alevlendirmek istedigi tartismalardir. gerci onlar tartismadan kasit kavgayi goruyor. fikri bazda tartisin tabi.
ek: bir zombi istilasinda hepimiz birlik oluruz sonucta.
başkakanın özellikle üstünde durduğu konudur,

alevileri ayrı bir statüye koyarak siyasi çıkarı uğruna insanları birbirine düşürme çabasındadır.

çiğliktir.

yıllardır tanıdığım bildiğim sevdiğim alevi kişiler o diyecek diye düşman olmayı düşünmüyoruzdur.

yanlış ata oynuyordur.
alevilerin popolariyla güldükleri sözde tartismadir. iki sivilceli sünni sünni bebe ile iki sivilceli alevi ayagina yatan sünni bebenin birbirine laf atmasidir. halbuki ebeleri güzel mi , ondan haber versinler.

van münüt: ben senin babanim yavrum. gel yamacima yamacima, muhahahahhahaha!
sünni kimliğinin arkasına saklanmış yobaz ve gericilerin körüklediği tartışmadır.
yoktur böyle bir tartışma, işgüzar provokatörlerin işidir. kürtler bitti sıra buna mı geldi dedirten olaydır, alet olmamak,kaale almamak gerekir.
alevi rolü yapan kemalistlerin ve ateistlerin yaygarasıdır.
gereksiz fuzuli boş bir tartışmadır, eminim ki çoğu her iki inanış meşrebinin çoğunu bilmiyor veya yapmıyorlardır, ancak bol keseden yaz gitsin yapıyorlardır.
(bkz: hepimiz insanız)