bugün

nesildaşım yazar. hoşgelmiş.
dokuzuncu nesil yazar. hoş gelmiş.

edit: ahanda çaylak oldu la, abov.
(#15201617) iphone sevmediğine kanaat getirdiğim nesildaşımdır.
bol entryli yolu açık olsundur.
nesildaş yazar. hoş gelmiş.

dokuzlar örgütü
(#15489954) girdiği entry ile kalemi kuvvetli son derece konu ile haklı bulduğum yazardır. *
güzel yazar ama yazdığı entryde küfür eksik olmuyor.**
(#18043278)

görsel
tam bir leyla ile mecnun'cudur.
(bkz: dokuzuncu nesil silik)
(bkz: #15380327) gece gece kahkaha attıran yazardır. siliktir.
© copyright 2005 - 2026