bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünya12
- insan5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- almanya6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- amerika birleşik devletleri7
- gitme diye yalvarmak6
- portekiz5
- kolombiya4
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- opel frontera2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 19 yaşında kızla yatmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- iran2
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- uludağ sözlüğün boşalması3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- özbekistan4
- kemalist dünya24
- 33 yaşında olmak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- panama3
- hırvatistan3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
dün ilk defa dinledim ve bağımlısı oldum. deli bir parça. abi böyle sapıkça hayranalr da var lan dünyada. umarım bu hikaye gerçek değildir. eminem in bunları gerçekte yaşadığını düşünemk bile sıkıntı verici. en azından bu kadar büyük bir hayranım olmadı. olmasını da istmem. sapkınca amk.
ama şarkı çok fena bak. ben de bu şarkıya o kadar hayran oldum.
ama şarkı çok fena bak. ben de bu şarkıya o kadar hayran oldum.
Bir "rap" ten fazlası. Klibi gereğinden fazla etkileyici. 2000'lerin başına damgasını vurmuş, hiçbir zaman havasını yitirmeyecektir.
(bkz: yağmurda dinlenesi şarkılar)
nakaratına aşık olduğum şarkı.
klibi iyi.
fakat verseleri pek güzel değil.
klibi iyi.
fakat verseleri pek güzel değil.
akşam yatmadan önce dinlenince gözlere uyku, sabah kalkınca dinlenince o güne bir anlam katan nadide eminem parçası.
I got a room full of your posters and your pictures, man.
der, yıkar adamı.
der, yıkar adamı.
(bkz: efsane)
eminem'in en güzel klibe sahip, benim için tek dinlenilebilen şarkısıdır.
sözlerinin yanında bass ı harika olan şarkı.
farsça'da "yeri"/"ülkesi" anlamına gelen son ek. farsça dışında peşutca gibi hint avrupa dillerinde de benzer bir sesle yer almasından dolayı, bu dillerin konuşulduğu coğrafyadaki pek çok ülkenin isminde yer almıştır. bu ülkeler için ingilizce argoda -biraz da küçümseyerek- "stan countries" denmektedir.
sözleri aşmış eminem'in en iyi şarkısı denebilir. sanki siz yaşadınız o bütün olayları.
(bkz: stan lee)
bu şarkının dido'yu "herhangi bir şarkıcı" sıfatından kurtarıp asıl üne kavuşturan parça olduğunu biliyor muydunuz?
eminem bu şarkıyı canlı performansla elton john'la beraber de söylemiştir.
çevirisi bile adamı ağlatır. varın gerisini siz düşünün...
bu sarkının klibinde, sanırım en basında, bu deli oglan sacını wcde emineminki gibi yapmaya calısıyorken, hamile olan dido da wc ye girmek ister, ama kapı kapalıdır, kapıyı vurarak acmasını ister. bu deli yarım saat sonra kapıyı acar ve dido ya bagırır dido biraz tırsar sonra bu serefsiz deli, didoya el kaldırır, kapının oraya sıkıstırır ve kızımız cok kotu korkar.galiba ben de didoyu cok sevdigimden dolayı klip oldugunu bile bile bu duruma cok uzulürüm, kızın yuzundekı o korku benı cok sinirlendirir.
* Çayım soğudu, yataktan ne diye kalktığımı merak ediyorum
Sabah yağmuru pencereme düşüyor, ve hiçbir şey göremiyorum
Ve görebilseydim bile duvarımdaki resminle birlikte tamamen gri olurdu
Bu bana o kadar da kötü, o kadar da kötü olmadığını hatırlatıyor..
.
Sevgili Slim, sana yazdım ama hala aramıyorsun
Aşağıda cep numaramı, çağrı cihazı ve ev numaramı bıraktım
Sonbaharda 2 mektup daha yolladım, onları almamış olmalısın
Muhtemelen postanede falan bir problem olmuştur
Bazen adresleri hızlı ve baştan savma yazıyorum
Ama neyse, s.ktir et, ne var ne yok adamım? Kızın nasıl?
Benim kız arkadaşım da hamile, baba olmak üzereyim
Eğer bir kızım olursa, bil bakalım ona ne diyeceğim, adını Bonnie koyacağım
Ronnie amcanla ilgili yazıyı okudum, üzgünüm
Onu istemeyen bi kaltak yüzünden kendini vuran bir arkadaşım vardı
Biliyorum, büyük ihtimalle bunu her gün duyuyorsun,ama ben en büyük hayranınım
Scam le yaptığın underground b.k bile var bende
Posterlerin ve resimlerinle dolu bir odam var adamım
Ruckusla yaptığın o b.ku da sevdim, zengin bir parçaydı
Herneyse, umarım bunu alırsın adamım
Bana geri yaz, laklak etmiş oluruz, içtenlikle, en büyük hayranın, Stan
Nakarat
Sevgili Slim, hala ne aradın ne de yazdın, umarım fırsatın olur
Kızgın değilim, sadece bence hayranlarına cevap vermemen b.ktan bir şey
Eğer konserden sonra benimle konuşmak istemediysen, zorunda değildin
Ama Matthew için bir imza verebilirdin
O benim küçük kardeşim adamım, daha 6 yaşında
Buz gibi soğukta seni 4 saat bekledik ama sen sadece hayır dedin
Bu çok b.ktan adamım, sen onun lanet idolü gibisin
Aynı senin gibi olmak istiyor adamım, seni benim sevdiğimden daha çok seviyor
O kadar kızgın değilim, ama sadece yalan söylenmekten hoşlanmıyorum
Denverda görüştüğümüzü hatırlıyor musun?Eğer yazarsam geri yazarım demiştin
Bak, ben de bi bakıma senin gibiyim
Ben de babamı hiç tanımadım, o annemi hep aldatır ve dövermiş
Şarkılarında söylediklerinle ilişkilendirebiliyorum
B.ktan bir gün geçirdiğim zaman, sürüklenip kasedini koyuyorum
Çünkü gerçekten başka bi b.kum yok, ve bu keyifsiz olduğumda yardım ediyor
Göğsümde isminin yazdığı bir dövmem bile var
Bazen kendimi bile kesiyorum, ne kadar kanadığını görmek için
Bu adrenalin gibi, acı benim için ani bir saldırı gibi
işte, söylediğin her şey gerçek, sana inanıyorum, çünkü sen söylüyorsun
Kız arkadaşım kıskanıyor çünkü 7/24 senden bahsediyorum
Ama o seni benim tanıdığım gibi tanımıyor, Slim, kimse tanımıyor
O bizim gibi insanlar olarak büyümenin nasıl olduğunu bilmiyor
Beni aramalısın adamım, kaybedeceğin en büyük hayranın olurum
içten dileklerimle, Stan. Not: Birlikte olmalıyız
Nakarat
Sevgili Bay *Hayranlarımı aramak veya yazmak için fazla iyiyim*
Bu k.çına gönderdiğim son paket olacak
Altı ay oldu ve hala bir kelime yok, bunu haketmiyorum
Biliyorum önceki 2 mektubumu da aldın, adresleri muntazaman yazmıştım
işte bu benim kasedim, sana yolluyorum, umarım dinlersin
Şu anda arabadayım, karayolunda 90 yapıyorum
Hey Slim, 5 tane votka içtim, sürmeye cesaret edebilir miyim?
Phil Collinsin in the air in the night şarkısını biliyor musun
Diğer adamı boğulmaktan kurtarabilecekken kurtarmayan adam hakkında
Ve Phil bunu görüp şovunda o adamı bulmuş
Bu da biraz onun gibi, beni boğulmaktan kurtarabilirdin
Ama artık çok geç, kafam bin galon şimdi, ve uyumak üzereyim
Ve tek istediğim k.çı kırık bi mektup ya da telefondu
Umarım tüm resimlerini duvardan söktüğümü biliyorsundur
Seni sevmiştim Slim, beraber olabilirdik, düşün bunu
Şimdi bunu berbat ettin, umarım uyuyamaz ve bunu hayal edersin
Ve hayal ettiğinde, umarım uyuyamaz ve çığlık atarsın
Umarım vicdanın seni yer ve bensiz nefes alamazsın
Bak Slim, * kes sesini o.ospu, konuşmaya çalışıyorum
Hey Slim, bagajda çığlık atan benim kız arkadaşım
Ama onun boğazını kesmedim, sadece bağladım, gördün mü, senin gibi değilim
Çünkü eğer havasız kalırsa, daha fazla acı çeker, ve sonra da ölür
Peki, gitmeliyim, köprüye neredeyse vardım
Oh lanet, unuttum, bu şeyi nasıl gönderebilirim?
Nakarat
Sevgili Stan, daha önce yazmak istedim, ama meşguldüm
Kız arkadaşının hamile olduğun söyledin, şu anda kaç aylık?
Bak, kızına o ismi vereceğin için gerçekten memnun oldum
Ve bu da kardeşin için bir imza, kasketin üzerine yazdım
Üzgünüm şovda seni görmedim, kaçırmış olmalıyım
Bunu seni aşağılamak için kasten yaptığımı düşünme
Ama bileklerini kesmeyi sevdiğin saçmalığı da ne?
Bence bu sadece soytarılık adamım, kendine gel, ne kadar b.ktan durumdasın?
Bazı sorunların var Stan, bence senin biraz tavsiyeye ihtiyacın var
Moralin bozulduğunda k.çını duvarlardan sıçramaktan kurtarmak için
Ve bizim birlikte olmamız gerektiği saçmalığı da ne?
Bu tür saçmalıklar buluşmamızı istemememe neden oluyor
Bence gerçekten senin ve kız arkadaşının birbirinize ihtiyacınız var
Veya belki sadece ona daha iyi davranman gerek
Umarım bu mektubu okuyabilirsin, umarım sana zamanında ulaşır
Kendine zarar vermeden önce, sanırım kendini iyi hissediyor olacaksın
Eğer biraz sakinleşebilirsen, sana ilham verdiğim için memnunum
Ama Stan neden bu kadar kızgınsın?Anlamaya çalış, seni bir hayran olarak istiyorum
Sadece çılgınca bir şey yapmanı istemiyorum
Bir kaç hafta önce haberlerde bir b.k gördüm, beni hasta etti
Bir ahbap sarhoşmuş ve arabasıyla köprüden açağı uçmuş
Ve kız arkadaşı da bagajdaymış, karnında çocuğuyla birlikte
Ve arabada bi kaset bulmuşlar, ama kime olduğunu söylemedi
Şimdi aklıma geldi... adı şeydi... o sendin, Lanet
editin ta kendisi; yahu tamam benim çevirim değil tamamen kurgusal...
Sabah yağmuru pencereme düşüyor, ve hiçbir şey göremiyorum
Ve görebilseydim bile duvarımdaki resminle birlikte tamamen gri olurdu
Bu bana o kadar da kötü, o kadar da kötü olmadığını hatırlatıyor..
.
Sevgili Slim, sana yazdım ama hala aramıyorsun
Aşağıda cep numaramı, çağrı cihazı ve ev numaramı bıraktım
Sonbaharda 2 mektup daha yolladım, onları almamış olmalısın
Muhtemelen postanede falan bir problem olmuştur
Bazen adresleri hızlı ve baştan savma yazıyorum
Ama neyse, s.ktir et, ne var ne yok adamım? Kızın nasıl?
Benim kız arkadaşım da hamile, baba olmak üzereyim
Eğer bir kızım olursa, bil bakalım ona ne diyeceğim, adını Bonnie koyacağım
Ronnie amcanla ilgili yazıyı okudum, üzgünüm
Onu istemeyen bi kaltak yüzünden kendini vuran bir arkadaşım vardı
Biliyorum, büyük ihtimalle bunu her gün duyuyorsun,ama ben en büyük hayranınım
Scam le yaptığın underground b.k bile var bende
Posterlerin ve resimlerinle dolu bir odam var adamım
Ruckusla yaptığın o b.ku da sevdim, zengin bir parçaydı
Herneyse, umarım bunu alırsın adamım
Bana geri yaz, laklak etmiş oluruz, içtenlikle, en büyük hayranın, Stan
Nakarat
Sevgili Slim, hala ne aradın ne de yazdın, umarım fırsatın olur
Kızgın değilim, sadece bence hayranlarına cevap vermemen b.ktan bir şey
Eğer konserden sonra benimle konuşmak istemediysen, zorunda değildin
Ama Matthew için bir imza verebilirdin
O benim küçük kardeşim adamım, daha 6 yaşında
Buz gibi soğukta seni 4 saat bekledik ama sen sadece hayır dedin
Bu çok b.ktan adamım, sen onun lanet idolü gibisin
Aynı senin gibi olmak istiyor adamım, seni benim sevdiğimden daha çok seviyor
O kadar kızgın değilim, ama sadece yalan söylenmekten hoşlanmıyorum
Denverda görüştüğümüzü hatırlıyor musun?Eğer yazarsam geri yazarım demiştin
Bak, ben de bi bakıma senin gibiyim
Ben de babamı hiç tanımadım, o annemi hep aldatır ve dövermiş
Şarkılarında söylediklerinle ilişkilendirebiliyorum
B.ktan bir gün geçirdiğim zaman, sürüklenip kasedini koyuyorum
Çünkü gerçekten başka bi b.kum yok, ve bu keyifsiz olduğumda yardım ediyor
Göğsümde isminin yazdığı bir dövmem bile var
Bazen kendimi bile kesiyorum, ne kadar kanadığını görmek için
Bu adrenalin gibi, acı benim için ani bir saldırı gibi
işte, söylediğin her şey gerçek, sana inanıyorum, çünkü sen söylüyorsun
Kız arkadaşım kıskanıyor çünkü 7/24 senden bahsediyorum
Ama o seni benim tanıdığım gibi tanımıyor, Slim, kimse tanımıyor
O bizim gibi insanlar olarak büyümenin nasıl olduğunu bilmiyor
Beni aramalısın adamım, kaybedeceğin en büyük hayranın olurum
içten dileklerimle, Stan. Not: Birlikte olmalıyız
Nakarat
Sevgili Bay *Hayranlarımı aramak veya yazmak için fazla iyiyim*
Bu k.çına gönderdiğim son paket olacak
Altı ay oldu ve hala bir kelime yok, bunu haketmiyorum
Biliyorum önceki 2 mektubumu da aldın, adresleri muntazaman yazmıştım
işte bu benim kasedim, sana yolluyorum, umarım dinlersin
Şu anda arabadayım, karayolunda 90 yapıyorum
Hey Slim, 5 tane votka içtim, sürmeye cesaret edebilir miyim?
Phil Collinsin in the air in the night şarkısını biliyor musun
Diğer adamı boğulmaktan kurtarabilecekken kurtarmayan adam hakkında
Ve Phil bunu görüp şovunda o adamı bulmuş
Bu da biraz onun gibi, beni boğulmaktan kurtarabilirdin
Ama artık çok geç, kafam bin galon şimdi, ve uyumak üzereyim
Ve tek istediğim k.çı kırık bi mektup ya da telefondu
Umarım tüm resimlerini duvardan söktüğümü biliyorsundur
Seni sevmiştim Slim, beraber olabilirdik, düşün bunu
Şimdi bunu berbat ettin, umarım uyuyamaz ve bunu hayal edersin
Ve hayal ettiğinde, umarım uyuyamaz ve çığlık atarsın
Umarım vicdanın seni yer ve bensiz nefes alamazsın
Bak Slim, * kes sesini o.ospu, konuşmaya çalışıyorum
Hey Slim, bagajda çığlık atan benim kız arkadaşım
Ama onun boğazını kesmedim, sadece bağladım, gördün mü, senin gibi değilim
Çünkü eğer havasız kalırsa, daha fazla acı çeker, ve sonra da ölür
Peki, gitmeliyim, köprüye neredeyse vardım
Oh lanet, unuttum, bu şeyi nasıl gönderebilirim?
Nakarat
Sevgili Stan, daha önce yazmak istedim, ama meşguldüm
Kız arkadaşının hamile olduğun söyledin, şu anda kaç aylık?
Bak, kızına o ismi vereceğin için gerçekten memnun oldum
Ve bu da kardeşin için bir imza, kasketin üzerine yazdım
Üzgünüm şovda seni görmedim, kaçırmış olmalıyım
Bunu seni aşağılamak için kasten yaptığımı düşünme
Ama bileklerini kesmeyi sevdiğin saçmalığı da ne?
Bence bu sadece soytarılık adamım, kendine gel, ne kadar b.ktan durumdasın?
Bazı sorunların var Stan, bence senin biraz tavsiyeye ihtiyacın var
Moralin bozulduğunda k.çını duvarlardan sıçramaktan kurtarmak için
Ve bizim birlikte olmamız gerektiği saçmalığı da ne?
Bu tür saçmalıklar buluşmamızı istemememe neden oluyor
Bence gerçekten senin ve kız arkadaşının birbirinize ihtiyacınız var
Veya belki sadece ona daha iyi davranman gerek
Umarım bu mektubu okuyabilirsin, umarım sana zamanında ulaşır
Kendine zarar vermeden önce, sanırım kendini iyi hissediyor olacaksın
Eğer biraz sakinleşebilirsen, sana ilham verdiğim için memnunum
Ama Stan neden bu kadar kızgınsın?Anlamaya çalış, seni bir hayran olarak istiyorum
Sadece çılgınca bir şey yapmanı istemiyorum
Bir kaç hafta önce haberlerde bir b.k gördüm, beni hasta etti
Bir ahbap sarhoşmuş ve arabasıyla köprüden açağı uçmuş
Ve kız arkadaşı da bagajdaymış, karnında çocuğuyla birlikte
Ve arabada bi kaset bulmuşlar, ama kime olduğunu söylemedi
Şimdi aklıma geldi... adı şeydi... o sendin, Lanet
editin ta kendisi; yahu tamam benim çevirim değil tamamen kurgusal...
Stan Marsh,southpark karakteri....
Grubun mantıklı ve zeki karakteri..en yakın arkadaşı Kyle Broflovskidir....
Grubun mantıklı ve zeki karakteri..en yakın arkadaşı Kyle Broflovskidir....
en güzel düet şarkılarından biridir. beat olarak dido'nun thank you şarkısı kullanılmıştır. hemen hemen benzer bir öykü anlatan bir mahmut abi versiyonu da vardır.
eminem'in dido ile düeti sonucu ortaya çıkmış, kulaklara ziyafet çektiren bir şarkıdır. terapi gibidir.
monkey island'ın birkaç serisinde, götü başı oynayan bi arkadaşımızdı.
kısa yoldan parayı çok süper vururdu. ayrıca gömleği de pek bi hoştu.
kısa yoldan parayı çok süper vururdu. ayrıca gömleği de pek bi hoştu.
eminem'in 2000 yılında çıkardığı albümü the marshall mathers lp'den bir şarkısıdır. altı dakika kırk dört saniye sürer.
Gündemdeki Haberler