bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2026 dünya kupası14
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
2010 amerikan yapımı korku filmi. post apokaliptik tarzda sanırım.
http://forum.divxplanet.c...ndex.php?showtopic=178976
http://forum.divxplanet.c...ndex.php?showtopic=178976
atmosferi 0 olan, düşük bütçeli post apocalyptic film. eğer post apocalyptic tarzı seviyorsanız, daha iyi bir film için;
(bkz: the road)
(bkz: the road)
soundtrackları güzel bir film.
beyazperde.com'da hakkında olumlu eleştiri yazılan nadir zombi filmlerinden olduğu için mutlaka izlenmesi gereken film.
http://www.beyazperde.com...yalar/sinema/dosya-50046/
http://www.beyazperde.com...3/elestiriler-beyazperde/
http://www.beyazperde.com...yalar/sinema/dosya-50046/
http://www.beyazperde.com...3/elestiriler-beyazperde/
pek bi numarası olmayan post-apokaliptik bir film. 23.00 kanal d filmi. zombi filmlerinden hoşlanıyorsanız tanrı torrent'i yaratmış, sinemada para vermeyin.
bi de akıllara zarar bi çevirisi var filmin adının : vampirler cehennemi.
aga filmde vampir yok lan, zombi onlar.
bi de akıllara zarar bi çevirisi var filmin adının : vampirler cehennemi.
aga filmde vampir yok lan, zombi onlar.
senaryosunu jim mickle ve nick damicinin yazdığı yönetmen koltuğundaysa jim micklenin olduğu amerikan yapımı korku dram filmi.film aynı zamanda altın küre akademi onur ödülüne aday gösterilmiş.diğer zombi filmleri içerisinde fena sayılmayacak bir yere sahip.
filmdeki yaratıklar ne vampir ne de zombidir. zombi gibi hareket ederler ama saplarlar dişi kan emerler. günümüzde olduğu gibi yakışıklı ve entellektüel vampierler bekleyerek izlemeyiniz.
Film ağır işliyor fakat ben beğendim. öyle çok ekşın bir film değil.. daha çok dram ağırlıklı bir yapım olmuş.
post apocalyptic bir tarzın üyesi olsa da kendi içinde bambaşka bir havası var bu filmin. ne imdb puanını ne de türklerin çeşitli sitelerde verdiği puanları hak ediyor. dram ve duygusal yapı her şeyin önüne geçiyor. oyunculuklar da fena değil. daha nesi eleştirilir bu filmin anlayabilmiş değilim. marjinal olmak, fark yaratmak için film izleyip beğenmeyen kesim otursun recep ivedik izlesin.
işin içinde zombi olunca ister istemez önyargıyla yaklaştığım film. hiç de sevmem bu tarz filmleri. fakat öneren kişinin yüksek kültür seviyesine güvenerek indirip izledim. güvendiğim dağlara karlar yağdı mı? hayır. gayet güzel filmdi. oyuncular vasat sayılacak derecedeydi ama repliklerin az oluşu bu durumu dengelemiş. arşivimize attık. ayrıca, teşekkürler futurefallen
-o değil de tüm film boyunca beni en kıl eden şey şu oldu:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/stake-land-198928/
o kaşı nasıl kaldırıyor öyle?
edit: zombi demişim ama vampir mi yoksa başka birşey mi ben de anlamadım.
-o değil de tüm film boyunca beni en kıl eden şey şu oldu:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/stake-land-198928/
o kaşı nasıl kaldırıyor öyle?
edit: zombi demişim ama vampir mi yoksa başka birşey mi ben de anlamadım.
safi karizma mister abimiz ile himayesine aldığı liseli ergenin öyküsünü anlatan başarılı yapım. amerikan sapkın inançlarını * * itin *ötüne soktuğu için yoğun eleştiri aldığına da dikkati çekmek gerekiyor. ben fazlasıyla beğendim. bu tarz yapımlar ile the walking dead serisi ile tanışan izleyicilere de fazlasıyla hitap edeceği kesin...
http://www.imdb.com/title/tt1464580/
http://www.imdb.com/title/tt1464580/
2010 filmidir,filme tam odaklanamadım ne yazık ki yanımda ki arkadaşıma lan bu film çok mu saçma ben mi kaçırıyorum önemli yerleri dedim taki odaklanana kadar.
vampir görünümlü zombilerin cirit attığını gördüm,ışıktan korkan bazısının gün ışığı ile öldüğü bazısına işlemediğide diğer karmaşıklıkları arasında,vampir çocuk vardı bir ara yeni dönüşmüş sanırsam kazığı sokmasalardı konuşacak bir hali vardı,birazda uyuşuk bir hali işlevsel beyine mi sahip bunlar neye sahip çözemedim,zombilerin sistem 404 not found idir genelde hatta ses veya temiz bir beden radarlarına girmediği zaman gayet inaktif pasif haldedirler tabiri caiz ise feleğe bakarlar,burada ise hem koku alıyorlar tamam newbie vampir avcısı gencin söylediğine göre bilmem ".." kmden alıyorlar? ee abicim kızın yanına gittin -sa dedin; kız -as dedi anca uyandı yanaştı falan büyük çelişki radikal dinci bir grup var dinden ırak,işidin müslümanım demesi gibi mesihin geleceğine zombivampire karışımı şeylerin tanrı tarafından gönderildiğine sonrasında huzur bulacağına inanan,kendilerini zombilerin kollarına atmayan ama zombivampirelar ile kapışan herkesi onlardan olmaya zorlayan bir güruh ne ayaksınız lan siz dedirtiyor,eyaletlerin başkanları tırsak diye tasvir ediliyor,kuzey güvenli güney boku tutmuş diye geçiyor senaryoda,sonunda bu dini tarikatin lideri vampirler tarafından öldürülmüyor,vampire dönüşüyor ama gayet bilinci yerinde bir vampir birde bununla kapışıyorlar lan bir karar verin neci bunlar?
ayrıca ısırılan dönüşüyor mu ölüyor mu bulaşıcımı bulaştığı aşikar ama ne yolla nasıl bilinçlimi bulaştığı ve dönüşüme mutasyona tabi tutulduğu muamma tabi böyle bir dünya içerisinde zombivampirelardan birine dönüşen karakterlerimizin kendi hayatlarından tanıdıklarına olan tepkileride komedi.
-la şu bizim hasan değil mi?
+bende geçen bizim emmi oğlunu indirdim
-hee doğrudur dur şu pezoyu vuramda zaten sevmiyordum hıyarı.
cinsinden vakti olan zombi hayranı kesim izlesin survival hava var ama hayatta kalma ile alakalı gösterilen detaylı sahne yok erzak nerde su nerde aq siz böyle pasta yapmayı nereden öğrendiniz.
vampir görünümlü zombilerin cirit attığını gördüm,ışıktan korkan bazısının gün ışığı ile öldüğü bazısına işlemediğide diğer karmaşıklıkları arasında,vampir çocuk vardı bir ara yeni dönüşmüş sanırsam kazığı sokmasalardı konuşacak bir hali vardı,birazda uyuşuk bir hali işlevsel beyine mi sahip bunlar neye sahip çözemedim,zombilerin sistem 404 not found idir genelde hatta ses veya temiz bir beden radarlarına girmediği zaman gayet inaktif pasif haldedirler tabiri caiz ise feleğe bakarlar,burada ise hem koku alıyorlar tamam newbie vampir avcısı gencin söylediğine göre bilmem ".." kmden alıyorlar? ee abicim kızın yanına gittin -sa dedin; kız -as dedi anca uyandı yanaştı falan büyük çelişki radikal dinci bir grup var dinden ırak,işidin müslümanım demesi gibi mesihin geleceğine zombivampire karışımı şeylerin tanrı tarafından gönderildiğine sonrasında huzur bulacağına inanan,kendilerini zombilerin kollarına atmayan ama zombivampirelar ile kapışan herkesi onlardan olmaya zorlayan bir güruh ne ayaksınız lan siz dedirtiyor,eyaletlerin başkanları tırsak diye tasvir ediliyor,kuzey güvenli güney boku tutmuş diye geçiyor senaryoda,sonunda bu dini tarikatin lideri vampirler tarafından öldürülmüyor,vampire dönüşüyor ama gayet bilinci yerinde bir vampir birde bununla kapışıyorlar lan bir karar verin neci bunlar?
ayrıca ısırılan dönüşüyor mu ölüyor mu bulaşıcımı bulaştığı aşikar ama ne yolla nasıl bilinçlimi bulaştığı ve dönüşüme mutasyona tabi tutulduğu muamma tabi böyle bir dünya içerisinde zombivampirelardan birine dönüşen karakterlerimizin kendi hayatlarından tanıdıklarına olan tepkileride komedi.
-la şu bizim hasan değil mi?
+bende geçen bizim emmi oğlunu indirdim
-hee doğrudur dur şu pezoyu vuramda zaten sevmiyordum hıyarı.
cinsinden vakti olan zombi hayranı kesim izlesin survival hava var ama hayatta kalma ile alakalı gösterilen detaylı sahne yok erzak nerde su nerde aq siz böyle pasta yapmayı nereden öğrendiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar