bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- erkekler neden az yaşar10
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- pkk nasıl biter5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- 2026 dünya kupası24
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bir insanı sevmek12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- tramer kaydı olan kız2
- lise5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- akp aslında yok her şey dekor5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- niğdeliler2
- raskolnikov2
- amerikan yahudileri3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- yargıcı2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- güney kore2
- güney afrika2
Açılımı sedat software group tur. Sedat kapanoğlunun nick namesidir. Sözlük blogspotların düşünürüdür. Ekşinin kurucusudur. Zamanında microsoftda çalışmıştır. Çeşitli programlar yazmıştır. Günümüz jedi larından.
gömlekleri güzel olan insan.
abd'de böyle eski kafa amerikalılar vardı. biz türkçe konuştuğumuzda bizi uyarır "burada ingilizce konuşacaksınız burası amerika!" derlerdi. demeye cesaret edemeyenler de garson aracılığıyla bize uyarı yollarlardı (bkz: arby s/@ssg). normalde varlığından haberimizin bile olmadığı bu insanlar bir anda gözümüzde cahil, ayrımcı ihtiyarlara dönüşürlerdi. aklımızda öyle yer ederlerdi. ama abd'deki fark oranın cahilinin baya yaşlı olmasıydı. biz ise türkiye'de o cahil ihtiyalarların gençliğine denk geldik şansımıza. neyse iki üç kuşak sonra biterler herhalde.
demiş.
ama boş konuşmuş insan.
neyle neyi kıyasladığının farkında değil galiba. biraz daha düşün derim reis.
demiş.
ama boş konuşmuş insan.
neyle neyi kıyasladığının farkında değil galiba. biraz daha düşün derim reis.
saçmaladığı için insan kaybeden insandır.
umarım onun için insan kaybetmek önemlidir, yoksa karşısında hiçbir savunmamız yok işte.
umarım onun için insan kaybetmek önemlidir, yoksa karşısında hiçbir savunmamız yok işte.
halka sesleniş adında konuşmalar yapması gerekendir.
8 bin küsur kadın yazarı alarak ne yaptığı anlaşılamayan insan. hala 35 bininci sıradayım lan.
Ekşi sözlüğün tek ve gerçek efsanesi. ''onsuz hayat devesiz çöle benzer.''
sözlüklerin afyonudur.
twitter hesabından deliler gibi yazan insan.
adamda ne zor varmış ayrıca. sadece gösterileri haklı çıkaracak şeyleri paylaşıp duruyor. güya demokratikti bunlar. sizin demokrasi anlayışınıza ben. beklerdim ki gerçekçi değerlendirme yapsın bu insan.
adamda ne zor varmış ayrıca. sadece gösterileri haklı çıkaracak şeyleri paylaşıp duruyor. güya demokratikti bunlar. sizin demokrasi anlayışınıza ben. beklerdim ki gerçekçi değerlendirme yapsın bu insan.
çok büyük troll.
bu kritik süreçte, kendi hedef kitlesini bilinçlendirmeyip, olayların üstüne tuz biber ekiyor.
bu kritik süreçte, kendi hedef kitlesini bilinçlendirmeyip, olayların üstüne tuz biber ekiyor.
giderek saygımın azaldığı kişi.
sık eleştirdiğim ancak bu gece takdire şayan twittler atan düşünür.
adam resmen @2 olmuş beyler.
ibretlik olarak takip edilmesini öneriyorum.
https://twitter.com/esesci/status/342793093134811137
adam resmen @2 olmuş beyler.
ibretlik olarak takip edilmesini öneriyorum.
https://twitter.com/esesci/status/342793093134811137
yıllarca Microsoft bünyesinde çalışmış sonra ayrılıp eksi'yi kurmuş insan.
Edit: yok lan o Başka birşeydi
Edit: yok lan o Başka birşeydi
microsoftta ekşi yi kuracağını arkadaşlarına söyleyince microsofttan atılmış kişi. *
twitter hasabında ekşi sözlüğün kurucusu yazıyor, sanki yardım vakfı kurmuş amına koyayım ... sahibi yazacaksın lan sahibi, orası en nihayetinde bir ticarethanedir. eşşek yükü para kazanıyorsun insanların sırtından emeklerini sömürerek pislik murdar kapitalist seni...
paranın anasını öpendir. evet.
(bkz: zall ın tanrısı)
sanırım ford reklamında gördüğüm kişilik. o muydu lan ?
(bkz: service selection gateway)
internet servis sağlayıcılarının göbeğindeki zımbırtı. kullanıcı oturumlarını, l2tp tünelleriyle internet servis sağlayıcılara götürür.
(bkz: bras)
internet servis sağlayıcılarının göbeğindeki zımbırtı. kullanıcı oturumlarını, l2tp tünelleriyle internet servis sağlayıcılara götürür.
(bkz: bras)
(bkz: deli göz moody)
para içinde yüzdüğü halde gri renkli keteni ve bej rengi sikik gömleklerini çıkarmayan adam. insan afilli bişeyler alır sedat.
para içinde yüzdüğü halde gri renkli keteni ve bej rengi sikik gömleklerini çıkarmayan adam. insan afilli bişeyler alır sedat.
for istiyorum *
for istiyorum *
ekşinin yaratıcısı, paraya para dememiş coder.
bu adamla hemşeri olduğumu duyduğumda eskişehirli olmaktan bir kez daha nefret ettim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar