bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- milletin anasına küfretmek2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- pkk nasıl biter5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- biat kültürü3
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- futbol17
- halil ergün2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
entry'ler (22)
para içinde yüzdüğü halde gri renkli keteni ve bej rengi sikik gömleklerini çıkarmayan adam. insan afilli bişeyler alır sedat.
for istiyorum *
for istiyorum *
Çatalın olmadığı durumlarda tek seçenektir .
bloody crescent e katılıyorum. Hayır bize oksijen de bırakmıyorlar
ne kadar Kemalist, o kadar zarar, ziyan, israf .
ne kadar Kemalist, o kadar zarar, ziyan, israf .
"solcu götü gevşektir" der eskiler.
bu söze for istiyorum *
bu söze for istiyorum *
1 yaşındaki tatlı kız kardeşim beşikte uyurken ayak baş parmağımı ağzına sürdüm. ne kadar iğrenç *
Küçükken güzel teyzeme sarılınca memelerine kafamı sokardım, çok güzeldi * 3 e gidiyodum ve arada 4 yada 5 yaş fark var.
Babamın jiletini merak edip bayağı oynamıştım ve elim acayip kesilmişti.
ilkokul 3 de kar yağmıştı baya kartopu oynuyoduk hepimiz sınıf öğretmeninden korkuyoduk ama ben gittim koca kartopunu kafasına smaç basarak gömdüm ilginçtir ki öğretmen gülmüştü.
bisiklet beşik kartonuna girip yoldan biri geçerken aniden çıkmak.
gözlerim güzeldir ufakken her bayan ayy ne güzel gözleri var derlerdi bi tanesi gel gözleri değişelim deyince seninkiler bok gibi demiştim.
1 şişe sarı güzel tatlı c vitamini ve yarım şişe boğaz yakacak tatda portakallı ateş düşürücü içtim sonra midemi yıkadılar ne kötüydü ya hortumları içime soktuklarında nefes alamıyodum.
adamların kafasına elma atmıştım tükürmeyi hiç sevmem.
caminin çatısına çıktım ne korkmuştum yaa nasıl çıktım bilmiyorum *
3 e giderken şiir okuyacağım bir törende mikrofonu geç verdiler diye "2saattir bekliyorum burda okuyup inicem alt tarafı" deyip çok güzel okumuştum.
Küçükken güzel teyzeme sarılınca memelerine kafamı sokardım, çok güzeldi * 3 e gidiyodum ve arada 4 yada 5 yaş fark var.
Babamın jiletini merak edip bayağı oynamıştım ve elim acayip kesilmişti.
ilkokul 3 de kar yağmıştı baya kartopu oynuyoduk hepimiz sınıf öğretmeninden korkuyoduk ama ben gittim koca kartopunu kafasına smaç basarak gömdüm ilginçtir ki öğretmen gülmüştü.
bisiklet beşik kartonuna girip yoldan biri geçerken aniden çıkmak.
gözlerim güzeldir ufakken her bayan ayy ne güzel gözleri var derlerdi bi tanesi gel gözleri değişelim deyince seninkiler bok gibi demiştim.
1 şişe sarı güzel tatlı c vitamini ve yarım şişe boğaz yakacak tatda portakallı ateş düşürücü içtim sonra midemi yıkadılar ne kötüydü ya hortumları içime soktuklarında nefes alamıyodum.
adamların kafasına elma atmıştım tükürmeyi hiç sevmem.
caminin çatısına çıktım ne korkmuştum yaa nasıl çıktım bilmiyorum *
3 e giderken şiir okuyacağım bir törende mikrofonu geç verdiler diye "2saattir bekliyorum burda okuyup inicem alt tarafı" deyip çok güzel okumuştum.
The wanted glad you came videosuyla izleyin *
Komik ve ilginç başlıklardan birkaçını gösterip buraya üyeyim ve çok zor üye olunuyor deyince bayağı bir havan oluyor.
Karizma, canayakınlık, çeviklik
yani polislerle çok işim olmadığından dolayı.
yani polislerle çok işim olmadığından dolayı.
ozaman sen çok yanlış görmüşsün, yada haklısın görememen normaldir.
biz fakirlere herkezin gözü önünde yardım yapmayız ezmeyiz onları, akrabalara et veriliyo tks oluyo demişsin uydurma ordan.! Eğer öyle yapan var ise kurban ibadetini yerine getirmiş sayılmaz....
biz fakirlere herkezin gözü önünde yardım yapmayız ezmeyiz onları, akrabalara et veriliyo tks oluyo demişsin uydurma ordan.! Eğer öyle yapan var ise kurban ibadetini yerine getirmiş sayılmaz....
"Dünyadaki tüm kasapların müslüman olması gerekir" diyen şahsiyet, kasap kar amacı güdüyor, amaç iyilik değil orda, aradaki farkı anlayamamış halâ, ne diyim?
araştırda gel, başka bişey demiyorum. Amaç kan dökmek fln değil Allaha kan ulaşmaz ama yaptığımız ibadet ve sevaplar ulaşır.
8. sınıf hayalleridir kendileri, birçok gece uykusuz kalıp, celile dion eşliğinde ağlamışlığım vardır. şimdimi? unuttum gitti. en iyisi ders çalışmak ama, en zoru da bu zaten.
Tavuktan yumurta, yumurtadan ise civciv çıkar efenim..
saygılar°
saygılar°
Bazen, çok iyi bir iş yapınca kendimi süpermen gibi hissediyorum.!
bencede öyle olacak, sadece erkeklerin geldiği bir kuruluş olacağına inanıyorum.
Hiç tavsiye etmediğim davranıştır, adamların baştan sona faiz ile çalıştığını göz önünde bulundurup, alkollü içecek sattığını düşünürsek, GÜNAH bile işlenmiş olunur. lakin, ayrı bi hassasiyetle çalışılır ise bilemeyeceğim olaydır..
Artık bilmenize gerek yok, win7 olayı geliştirdi şu anda, cd yi tak ve aynı oyun yükler gibi, ileri ileri yaparak kur yani format at, herşey otomatik, ilk gördüğümde şaşırmıştım, format atmanın bu kadar basit olmasına..
ilk çıktığında daha 4. sınıfa gidiyor idim, o zamanlar yeni çıkmıştı ve sadece 3 serveri vardı. Oyunu, öğle yemeği için okuldan geldiğimde kurmuştum. Ne oyundu o zamanlar hava kılıcını görünce çok şaşırmıştık evet şaşırmıştık yanımda annem de vardı, öyle bi oyun ilk defa görüyorduk çünkü, derken 49 lvl e kadar geldim, bu büyük bir başarıydı o zamanlar, kasmak zordu ilk çıktığında, kafam metin2 ile dolmuştu herşeyi biliyordum. Halen bilmekteyim şu an 43 den fazla serveri var yanılmıyorsam. Bak duygulandım şimdi...