ssg

sık eleştirdiğim ancak bu gece takdire şayan twittler atan düşünür.

adam resmen @2 olmuş beyler.

ibretlik olarak takip edilmesini öneriyorum.

https://twitter.com/esesci/status/342793093134811137
© copyright 2005 - 2026