bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
Emekleri unutur
Eskiyi unutur
Rock sitesiyken sözlük olmuş ekşişeyi unutur
Utanmdan yazarları kapının önüne koyar
(bkz: Yaptığın işmi Allahsız)
(bkz: Sen kovmadım ben çıktım)
(bkz: Al sözlüğünü)
Eskiyi unutur
Rock sitesiyken sözlük olmuş ekşişeyi unutur
Utanmdan yazarları kapının önüne koyar
(bkz: Yaptığın işmi Allahsız)
(bkz: Sen kovmadım ben çıktım)
(bkz: Al sözlüğünü)
gerçekten hayranlık duyduğum bir insan ve başka insanların da duymasına şaşırmıyorum. ekşi sözlük gibi bir eseri yaratmış olmasından öte entry'lerini takip ettiğiniz zaman pek çok konuda oldukça bilgili olduğunu ve akıllıca çıkarımlar yaptığını görebilirsiniz. yazarlığını bile çok beğeniyorum. kendisi gerçekten aşmış bir insan.
yepyeni fikirler düşünen binlerce insandan sadece biri.. abartılmasına gerek yoktur zannımca..
o insanların çoğundan tek farkı, düşündükleriyle paralel bir sektörde çalışması ve bu sebeple düşündüklerini fiile dönüştürebilmesidir.
yoksa insanlarda ne fikirler var..
o insanların çoğundan tek farkı, düşündükleriyle paralel bir sektörde çalışması ve bu sebeple düşündüklerini fiile dönüştürebilmesidir.
yoksa insanlarda ne fikirler var..
pkk ile mahhalede dolanan hırsızı, aynı kefeye koyan. kimbilir belki ekşi sözlüğün reklam vs. gelirleri dışında, bir çok yerden nemalanmak adına döktüren, döndüren, kıvırtan kişi oluşu. ekşi sözlük gibi bir yerioluşturan bir kafayla bu kadarını yapabilmesi içler acısıdır.
şimdi 12 yaşında ki bir çocuk gibi saçma sapan, belki ekşi çalıntıdır, geyiği yapmak istemiyorum. ama bu fikirler, bu düşünceler, bu gestapo sistem, bu tek düzineci ve adam sendeci davranışlar, zeki bir insandan çok bir türk evladına yakışmıyor. haa belki türk evladı değildir. bu çok ağır bişey değil. sonuçta bu ülkenin vatandaşı, bu ülkeden para yiyor. ama bildiğim bişey varsa ağa babaları gibi, feto gibi, fehmi koru gibi emre aköz gibi altan kardeşler gibi amerikadan da besleniyor olduğu gerçeğini görmemzlikten gelemeyiz.
yansiklopedi de bulunan geyik ve ironi dolu ekşi açıklamasını, deli olduğumu düşünsem de. okunmaya ve dikkate değer buluyorum. son olarak söylenmesi gereken bişey olacak, kardeşim adam demokratik bir şekilde düşüncelerini söylemiş, sana ne; diyenlere şunu söyleyebilirim, bende düşüncelerimi söyledim, yargılamak isteyen gelir nick altıma yazar. veya mesaj atar. çünkü benim yaptığım da demokratikçe bişey. en azından bilinen 30000 türk evladının canını alan pkk yı korumaktan, daha demokratikçe bişey.
ayrıca takıldığın adamlara dikkat et.
reşat çalışlar başlığında ki yazımı okuyabilirsiniz.
şimdi 12 yaşında ki bir çocuk gibi saçma sapan, belki ekşi çalıntıdır, geyiği yapmak istemiyorum. ama bu fikirler, bu düşünceler, bu gestapo sistem, bu tek düzineci ve adam sendeci davranışlar, zeki bir insandan çok bir türk evladına yakışmıyor. haa belki türk evladı değildir. bu çok ağır bişey değil. sonuçta bu ülkenin vatandaşı, bu ülkeden para yiyor. ama bildiğim bişey varsa ağa babaları gibi, feto gibi, fehmi koru gibi emre aköz gibi altan kardeşler gibi amerikadan da besleniyor olduğu gerçeğini görmemzlikten gelemeyiz.
yansiklopedi de bulunan geyik ve ironi dolu ekşi açıklamasını, deli olduğumu düşünsem de. okunmaya ve dikkate değer buluyorum. son olarak söylenmesi gereken bişey olacak, kardeşim adam demokratik bir şekilde düşüncelerini söylemiş, sana ne; diyenlere şunu söyleyebilirim, bende düşüncelerimi söyledim, yargılamak isteyen gelir nick altıma yazar. veya mesaj atar. çünkü benim yaptığım da demokratikçe bişey. en azından bilinen 30000 türk evladının canını alan pkk yı korumaktan, daha demokratikçe bişey.
ayrıca takıldığın adamlara dikkat et.
reşat çalışlar başlığında ki yazımı okuyabilirsiniz.
sozluk fikrinin efendisi.the creator.saygi duyulasi kisilik.
ondan önce buralar hep dutluktu.
bayağı farkında bir insan. sapla samanı ayırabiliyor.
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=%2313883908
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=%2313883908
sosyal sigortalar gurumu' nun kısaltılmışıdır. çok canlar yakmıştır.
ekşi'yi kurmuştur, etmiştir, çok iyi, çok büyük bir başarıdır tamam ama atlanan bir şey var. bana göre ekşi'nin en iyi yazarlarındandır.
denk geldikçe fark edip en son, entry'lerinin külliyetli bir miktarını okudum, uykumun kaçtığı bir akşam, hakaten esaslı bir yazar.
denk geldikçe fark edip en son, entry'lerinin külliyetli bir miktarını okudum, uykumun kaçtığı bir akşam, hakaten esaslı bir yazar.
bu kendini beğenmiş tip, amerikaya gider gitmez çocukluk arkadaşı/arkadaşları ile irtibatını koparmıştır, çağrılara cevap vermemektedir... *
yengemdir.
(bkz: birinci nesil silik)
-ssg benim biliyomusun?
+ybsg!!
+ybsg!!
kekeme olabilir.si siktirgit gibi bişey.
sözlükteki reklamlardan paranın amına koyduğunu zannedenlere, microsoft' ta çalıştığını hatırlatması gereken kişi. sözlükteki reklam geliri çerez parası kalıyordur bence.
şizofren ki$ilik.
sözlüklerin aceto balsamico'sudur.
sevisen sosyal gruplar.
sosyal sigortalar grubu.
şükrü samed günay'ın kısaltılmışı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar