bugün
- seksten sonra bira içmek5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın3
- cuckold erkek3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 2026 dünya kupası14
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- türkiye a milli futbol takımı14
entry'ler (811)
Hakkında şöyle bir video çıkmıştır; https://www.youtube.com/watch?v=6nQz7OzpEwc
ne kadar doğru bilemiyoruz tabi. Ancak tarihler doğru.
ne kadar doğru bilemiyoruz tabi. Ancak tarihler doğru.
teknolojinin geliştiğinin kanıtı şahıs. bu adamı 2000 yıl önce dondurup bir mağaraya atmışlar. 2000 yıl sonra buzu çözülmüş önüne de bir tane mikrofon vermişler. gavurların yaptıklarını almayın kullanmayın der ama kendisini gavurların yaptığı kameralara kaydettirip, gavurların yaptığı mikrofonları çifter çifter dizer önüne.
[https://www.youtube.com/watch?v=1A-QNlK9np8 ]
3:50'deki abiye dikkat edilmesi gereken vidyodur. o şapkayı indirmek ile cevap vermek nasıl bir kordinasyon !
3:50'deki abiye dikkat edilmesi gereken vidyodur. o şapkayı indirmek ile cevap vermek nasıl bir kordinasyon !
2. bölümü ile yine hayal kırıklığına uğratmadı.
bir de abiler hanımlar şu sonunda çalan şarkının adını bilen bi yazıversin be hadi bi buldurun abiler.
bir de abiler hanımlar şu sonunda çalan şarkının adını bilen bi yazıversin be hadi bi buldurun abiler.
homofobik söylem ve cevaplara yol açan iddia. Mevlana homoseksüel olsa bile homoseksüellik sonradan kazanılan bir şey değildir o yüzden bunu çevresine veya yaşadıklarına bağlamaya çalışmak saçmalıktır. Ne ateist ne inançlı arkadaşlarımın birbiriyle kavga etmesini gerektirecek bir durum yoktur. Mevlana homoseksüel ise sizin ortamınıza girmeden önce de öyleydi, değilse de değildi kimseyi ilgilendirmez.
seks her zaman satar mantığı ile üretilmiş reklamlardır.
kişi dünyaya tek olarak gelir. ne kutsal vardır ne de başka bir şey. bildiğiniz tüm kutsallar size sonradan öğretilen şeyler üzerine kuruludur. bu yüzden siz inansanız da ayağınızın altına alsanız da değişen bir şey yoktur. aslında her zaman siz üsttesiniz çünkü bu bilgilerin varlığı sizin onları istemenize bağlıdır. sadece bazıları inanmayı seçiyor bazıları inanmamayı.
(bkz: entry nick uyumu)
insan olmayı başaramamış ayrım yapan yazarların ürünü olan kişidir. gerçekten var mıdır bilinmez ama bazılarının insanları sınıflandırmasına yardımcı olmuştur, önemli olan da budur onlar için.
insan olmayı başaramamış ayrım yapan yazarların ürünü olan kişidir. gerçekten var mıdır bilinmez ama bazılarının insanları sınıflandırmasına yardımcı olmuştur, önemli olan da budur onlar için.
fear of the dark ritmleri eşliğinde tuğlaları dizer.
"önümü yakarken hiç çekmiyorlar, mal arkada diye düşünüyorlar" diyebilen gerçekçi insan.
eşcinselliğin tercih olmadığını bilmesi gereken yazar.
okuldan dolayı erken kalkmaya alışmışsındır. gece 4'de 5'de de yatsan 9 da kalkarsın sabah sabah niye bu saatte uyanıyorum diye küfür ederken bilgisayarı açarsın ama kalkmaya niyetli değilsindir halen, kahvaltı falan hazırlamazsın. ev arkadaşın zaten uyuyor ses yapsan ayıp olur. 1-1,5 saat internete bakarsın sabahın köründe uyanan tek mal sensindir. sıkılır geri yatarsın 10 dakika uyursun ve gürültüyle uyanırsın. komşular uyanmıştır. biraz daha küfür edip uykusuzluğunun aptallığı ile kalkarsın, bir çay biraz da kek bisküvi falan kahvaltın o'dur. sonra yine bilgisayara oturursun arkadaşları arasam mı diye düşünürsün ama dışarı çıkıp ne yapıcam dersin bu düşüncelerle akşamı edersin. biraz insanlık kalmışsa içinde 5 gibi falan kendini sokağa atarsın artık. sadece evden çıkmak istersin nereye gideceğin önemsiz. ayakların deniz kenarına götürür oturursun bir banka oh dersin kurtuldum şu evden. sonra arkadaşlarının evine gidersin dönüşte beraber yemek yaparsınız eğlenirsiniz bütün günün stresi,siniri geçer. sadece istemekle alakalı olduğunu anlarsın.
doğru önerme. ne de olsa iyi besliyorlar.
bazılarının kapitalist yer diyerek simitle karşılaştırmaya çalıştığı yer.
evet senin simidin çayla peynirle güzel olabilir, evet simit senin ülkende çok tüketilen ve kültürel geçmişi olan bir yiyecek de olabilir ama yavrucum her şeyin yeri ayrı diye bir laf da mı duymadın sen?
hadi onu geçtim içinde et ve sebzelerin olduğu bir yiyeceği nasıl kuru simitle karşılaştırıyorsun orası da ayrı bir nokta.
tamam bu adamlardan nefret ediyorsun ama biraz da mantığını çalıştır be güzelim. sen o simide 10 değil 20 lira da verirsin senin simidi aldığın simitçi de bu nasıl olsa alıyor diye simidini hiç değiştirmeden önüne koyar kuru simidi yersin. elin adamı da gelir bir sürü hamburger menüsü yapar kampanyalar yürütür fiyatı aşağı çeker kaliteyi yükseltir. zaten ondan senin simidin halen türkiye'de iken hamburgeri dünya biliyor.
bundan sonra da bana amerikan yalakası dersin sen ama sen nereyi yalıyorsun da bu at gözlüğünü alabilmişsin bilmem.
evet senin simidin çayla peynirle güzel olabilir, evet simit senin ülkende çok tüketilen ve kültürel geçmişi olan bir yiyecek de olabilir ama yavrucum her şeyin yeri ayrı diye bir laf da mı duymadın sen?
hadi onu geçtim içinde et ve sebzelerin olduğu bir yiyeceği nasıl kuru simitle karşılaştırıyorsun orası da ayrı bir nokta.
tamam bu adamlardan nefret ediyorsun ama biraz da mantığını çalıştır be güzelim. sen o simide 10 değil 20 lira da verirsin senin simidi aldığın simitçi de bu nasıl olsa alıyor diye simidini hiç değiştirmeden önüne koyar kuru simidi yersin. elin adamı da gelir bir sürü hamburger menüsü yapar kampanyalar yürütür fiyatı aşağı çeker kaliteyi yükseltir. zaten ondan senin simidin halen türkiye'de iken hamburgeri dünya biliyor.
bundan sonra da bana amerikan yalakası dersin sen ama sen nereyi yalıyorsun da bu at gözlüğünü alabilmişsin bilmem.
çerkezköy'deki fabrikalar kendi kendini bitirmiştir, bu olay da onun sonucudur.
zamanında buralarda yerli halk çalışırken hiç sorunsuz bir şekilde işlerdi fabrikalar. ne zaman ki başka yerlerden göçler-çoğalmalar başladı, insan arttı iş gücü fiyatı azaldı. 1200 liraya işini gerçekten bilen iyi bir işçi çalıştırmak yerine 400 liraya başka yerden göçmüş 3 kişiyi çalıştırmayı seçti fabrikalar. evet o göçmen vatandaşlar çalıştı ve gerektiğinde bir evde 10-12 kişi kalarak para biriktirdiler kendilerine apartmanlar yaptılar dükkanlar aldılar ve sonunda kendi işlerini kurunca fabrikaları bıraktılar. böyle olunca fabrikalar işçi arar hale geldi. insanları ucuz çalıştırmaya alıştığı için verdiği parayı da kimse beğenmeyince en sonunda sözlüklerden işçi aramaya başladı.
ah be güzelim 10 yıl kar edecem diye 20-30 yıllık geleceği harca sonra da gel buralarda ağla
yakışıyor mu hiç sana?
zamanında buralarda yerli halk çalışırken hiç sorunsuz bir şekilde işlerdi fabrikalar. ne zaman ki başka yerlerden göçler-çoğalmalar başladı, insan arttı iş gücü fiyatı azaldı. 1200 liraya işini gerçekten bilen iyi bir işçi çalıştırmak yerine 400 liraya başka yerden göçmüş 3 kişiyi çalıştırmayı seçti fabrikalar. evet o göçmen vatandaşlar çalıştı ve gerektiğinde bir evde 10-12 kişi kalarak para biriktirdiler kendilerine apartmanlar yaptılar dükkanlar aldılar ve sonunda kendi işlerini kurunca fabrikaları bıraktılar. böyle olunca fabrikalar işçi arar hale geldi. insanları ucuz çalıştırmaya alıştığı için verdiği parayı da kimse beğenmeyince en sonunda sözlüklerden işçi aramaya başladı.
ah be güzelim 10 yıl kar edecem diye 20-30 yıllık geleceği harca sonra da gel buralarda ağla
yakışıyor mu hiç sana?
24 eylül cuma günü saat 17:30'da büyük bir su balonu savaşına ev sahipliği yapacak olan üniversite.
eğer ön yargıyı kıran açık fikirli olmayı başarabilmiş bir kızımız ise zaten gidip "yavşak ve egoist erkek"lere açmaz fikirlerini.
türk televizyonlarını rahat bırak artık.