bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- arapça okuyabilen yazarlar3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- bir şeyler söyle3
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- birsin allahım2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 20266
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- erleg han ile revani yemek3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
nicki güzel olan yazar.
bb.
bb.
ha işte bakın ben neden kaç gündür birtaraflarımı yırtıyorum?
neden?
işte bunun için.
gerçek yazarların bıkıp sözlükten gitmemesi için.
ama moderasyon ne yapıyor? anın görüntüsü goygoyuna, forum chat tarzı entry goygoyuna, prim veriyor.
bu çocuk tarih yazıyor abicim.
tarih bölümünde okuyor, tertemiz, pırıl pırıl bir kardeşimiz.
emek veriyor, araştırıyor, okuyor.
siz burada goygoy yaparken bu çocuk okuyor.
ama bu kardeşimizin dün emek vererek yazdığı şu entry (bkz: #32504859) sadece 17 oy alırken
devecialpay'ın fotoğrafını paylaşan bir yazar 100 oy alıp debe listesinde en tepeye çıkıyor.
(bkz: sözlük erkeklerinin fotoğrafları/#32521671)
sevgili uludağ sözlük yazarları, bu sizin suçunuz, sizin günahınızdır.
kusura bakmayın ama, rezilsiniz. çoğunuz rezil ve kalitesizsiniz.
neden?
işte bunun için.
gerçek yazarların bıkıp sözlükten gitmemesi için.
ama moderasyon ne yapıyor? anın görüntüsü goygoyuna, forum chat tarzı entry goygoyuna, prim veriyor.
bu çocuk tarih yazıyor abicim.
tarih bölümünde okuyor, tertemiz, pırıl pırıl bir kardeşimiz.
emek veriyor, araştırıyor, okuyor.
siz burada goygoy yaparken bu çocuk okuyor.
ama bu kardeşimizin dün emek vererek yazdığı şu entry (bkz: #32504859) sadece 17 oy alırken
devecialpay'ın fotoğrafını paylaşan bir yazar 100 oy alıp debe listesinde en tepeye çıkıyor.
(bkz: sözlük erkeklerinin fotoğrafları/#32521671)
sevgili uludağ sözlük yazarları, bu sizin suçunuz, sizin günahınızdır.
kusura bakmayın ama, rezilsiniz. çoğunuz rezil ve kalitesizsiniz.
Bir uludağ sözlükte durma nedeni daha gidiyor.
Yahu keşke sözlük iyi işte neden gidiyorsun diyebilsem. Bu sefer gerçekten yazar değil sözlük kaybedecek.
Neyse dostum, kendine iyi bak.
Yahu keşke sözlük iyi işte neden gidiyorsun diyebilsem. Bu sefer gerçekten yazar değil sözlük kaybedecek.
Neyse dostum, kendine iyi bak.
Gitme gibi doğru bir kararda gecikmiş yazar.
Kuşlarla ilgili girdilerimden silmeye başlayarak aynısını yapmayı planlıyorum.
Daima muvaffak olsun.
Kuşlarla ilgili girdilerimden silmeye başlayarak aynısını yapmayı planlıyorum.
Daima muvaffak olsun.
nick altına girilen entry sayısı gitme nedenini açıklıyor.
iki cümleyi art arda dizip mantıklı bir paragraf yazamayan aptal kızlar bile tek fotoğrafla günde 100 nick altı alırken bu çocuğun nick altında toplasan 80 entry yok.
aşağı yukarı 1 yıldır sözlükte yazıyor sanıyorum.
ve her entry'si ciddi emek verilerek hazırlanmış, okuyana muhakkak bir şeyler katacak cinstendi.
bu çocuğun 1 yıllık emeği bir kızın kendini ifşa ettiği tek fotoğraf kadar değer görmüyorsa gitmekte haklıdır elbette.
ne diyelim yolu açık olsun.
hayatta başarılar.
iki cümleyi art arda dizip mantıklı bir paragraf yazamayan aptal kızlar bile tek fotoğrafla günde 100 nick altı alırken bu çocuğun nick altında toplasan 80 entry yok.
aşağı yukarı 1 yıldır sözlükte yazıyor sanıyorum.
ve her entry'si ciddi emek verilerek hazırlanmış, okuyana muhakkak bir şeyler katacak cinstendi.
bu çocuğun 1 yıllık emeği bir kızın kendini ifşa ettiği tek fotoğraf kadar değer görmüyorsa gitmekte haklıdır elbette.
ne diyelim yolu açık olsun.
hayatta başarılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar