bugün

skywalker the conqueror

ha işte bakın ben neden kaç gündür birtaraflarımı yırtıyorum?
neden?

işte bunun için.
gerçek yazarların bıkıp sözlükten gitmemesi için.

ama moderasyon ne yapıyor? anın görüntüsü goygoyuna, forum chat tarzı entry goygoyuna, prim veriyor.

bu çocuk tarih yazıyor abicim.
tarih bölümünde okuyor, tertemiz, pırıl pırıl bir kardeşimiz.

emek veriyor, araştırıyor, okuyor.
siz burada goygoy yaparken bu çocuk okuyor.

ama bu kardeşimizin dün emek vererek yazdığı şu entry (bkz: #32504859) sadece 17 oy alırken

devecialpay'ın fotoğrafını paylaşan bir yazar 100 oy alıp debe listesinde en tepeye çıkıyor.
(bkz: sözlük erkeklerinin fotoğrafları/#32521671)

sevgili uludağ sözlük yazarları, bu sizin suçunuz, sizin günahınızdır.
kusura bakmayın ama, rezilsiniz. çoğunuz rezil ve kalitesizsiniz.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026