bugün

SimCity serisinin altıncı büyük sürümü.

https://www.youtube.com/watch?v=TqUCmlbkkS0
torrente düşen oyun.

fakat herkes çatır çatır oynarken ben dandik bir hatadan dolayı oynayamıyorum hak mıdır reva mıdır? çok dertliyim.
karalisteye "i. melih gökçek"in girilmesi şart olan oyundur.
nihayet az önce kurduğum ve fakat acil kurtuluş dilediğimdir. buraya değerlendirme entrysi gelecek.

tanım: ea'nın bağımlılık yapan bir diğer simülasyonu.

büdüt: ulan tanım yapmışız ya. gammazlayanı bulursam evini yıktırıp avm dikecem.

simcity'de.
© copyright 2005 - 2026