bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
bir giyim mağazası.. türkiye'nin dört bir yanına yayılmasına rağmen, rağbet görmemektedir yeterince.. sloganı:
"seven hill giy özgür ol, kendin ol" dur..
http://www.sevenhill.com.tr
tr. yeditepe
"seven hill giy özgür ol, kendin ol" dur..
http://www.sevenhill.com.tr
tr. yeditepe
Malları kaliteden yoksun olan fakat piyasaya göre nispeten ucuz olması nedeniyle tercih edilebilecek giyim mağazası.
malları cok ust duzeyde olmasada kaliteli olan, benim begendigim modelleri ureten,benim tarzım olan marka..guneslide fabrika satıs magazası vardır.
edit:ulan sanki modacıyız..'benim tarzım'..neyse..
edit:ulan sanki modacıyız..'benim tarzım'..neyse..
t-shirt lerinden kaçınınız.
Kaliteli olduğunu düşünülen markadır.Test aşamasındaki kazak yıllar geçmesine rağmen hala yeni ve hala sevilmektedir.
pahalı diğer markalara alternatif, çok fazla şey beklenmediği sürece memnun kalınacak tekstil firması.
penye eşofman, bluz, yağmurluk vb. gibi spor eşyalar üreten bir firma. yabancı ismine rağmen türk menşeli olup, adı bildiğimiz yedi tepe anlamına gelir. ürün tipi: üst-orta kalite
1998 yılında kurulmuş olan, örme, dokumacılık ve kot üretimi yapan markadır. bu yıl reklamlarını keremcem yapmakta.
psikoloji bozan giyim markası... cidden bir gencin *mına nasıl konur çok iyi biliyorlar! gerdiniz lan beni!
sıkıyor-sıkılıyorum diye yıllardır kazak ve türü şeyler giymiyorum... cidden...
her neyse; geçenlerde yine sweat üzerine t-shirt kombinasyonu için girdiğimde; aman allah'ım o da ne! rengi çok hoş olan bir triko... içinde de gömlek, züpper... mutlaka almalıyım, hem de v yakalı, boğazımı sıkmaz da... allaaaaah...
ve koşuyorum trikolara doğru... ama nasıl sevinçliyim, görmelisiniz... askıya asmışlar yukarı, alıyorum hepsini tek tek elime, bedenlerine bakıyorum s-m-l-xl bu olur lan, l-xl oluyor hep bana...
hemen kabine gidiyorum üzerimdeki sweati çıkarıp atletin üzerine giyip çıkıyorum dışarı;
abla gk: puahaaaha
gk: noldu lan?
agk: body mi bu yoksa kazak mı?
gk:ne diyon kızım sen ile eş zamanlı olarak aynaya yöneldiğimde aman tanrııım efektini hicaz makamından seslendiyorum...
bildiğin üzerime yapışmış lan... hani hatunlar giyince sütyenlerine kadar belli olur ya her şey, benim de memelerim belli oluyor...
bu adamların xl kazakları body gibi oluyor arkadaş!
tamam gerilmeye gerek yok; satış danışmanı hanım kıza; bunun bir büyüğünu alabilir miyim soruma da
- üzgünüm beyfendi en büyük xl üretiliyor bu kazaklar
cevabını alınca moral yerle yeksan...
hayatımda ilk defa bir kıyafetin en büyüğü bana olmadı! neden bu seven hill denen firma üretim yapmayı bilmediği için!
ben ne şişman olucam lan! ben normal kilomdayım... yok yok aslında normal kilomdayım biliyorum ama yine de şişman psikolojisindeyim! bak bir de bunların soktuğu psikoloji ne yaptırıyor insana;
hani şişmanım ya ben, aslında atletik bir vücuda sahibim neyse; zayıflamalıyım diye triplere giriyorum amk! bütün gün yemek yemiyorum! ama gece olunca dayanamıyorum ne var ne yok yiyorum ve üstüne daha kilo alıyorum...
siktiniz lan hayatımı; o trikonun xxl sini üretseydiniz bi yerinize bir şey olurdu değil mi!
sıkıyor-sıkılıyorum diye yıllardır kazak ve türü şeyler giymiyorum... cidden...
her neyse; geçenlerde yine sweat üzerine t-shirt kombinasyonu için girdiğimde; aman allah'ım o da ne! rengi çok hoş olan bir triko... içinde de gömlek, züpper... mutlaka almalıyım, hem de v yakalı, boğazımı sıkmaz da... allaaaaah...
ve koşuyorum trikolara doğru... ama nasıl sevinçliyim, görmelisiniz... askıya asmışlar yukarı, alıyorum hepsini tek tek elime, bedenlerine bakıyorum s-m-l-xl bu olur lan, l-xl oluyor hep bana...
hemen kabine gidiyorum üzerimdeki sweati çıkarıp atletin üzerine giyip çıkıyorum dışarı;
abla gk: puahaaaha
gk: noldu lan?
agk: body mi bu yoksa kazak mı?
gk:ne diyon kızım sen ile eş zamanlı olarak aynaya yöneldiğimde aman tanrııım efektini hicaz makamından seslendiyorum...
bildiğin üzerime yapışmış lan... hani hatunlar giyince sütyenlerine kadar belli olur ya her şey, benim de memelerim belli oluyor...
bu adamların xl kazakları body gibi oluyor arkadaş!
tamam gerilmeye gerek yok; satış danışmanı hanım kıza; bunun bir büyüğünu alabilir miyim soruma da
- üzgünüm beyfendi en büyük xl üretiliyor bu kazaklar
cevabını alınca moral yerle yeksan...
hayatımda ilk defa bir kıyafetin en büyüğü bana olmadı! neden bu seven hill denen firma üretim yapmayı bilmediği için!
ben ne şişman olucam lan! ben normal kilomdayım... yok yok aslında normal kilomdayım biliyorum ama yine de şişman psikolojisindeyim! bak bir de bunların soktuğu psikoloji ne yaptırıyor insana;
hani şişmanım ya ben, aslında atletik bir vücuda sahibim neyse; zayıflamalıyım diye triplere giriyorum amk! bütün gün yemek yemiyorum! ama gece olunca dayanamıyorum ne var ne yok yiyorum ve üstüne daha kilo alıyorum...
siktiniz lan hayatımı; o trikonun xxl sini üretseydiniz bi yerinize bir şey olurdu değil mi!
gerçekten kaliteli malları olan ve tercih ve taktir ettiğim marka.Ayrıca indirim dönemlerinde bedava denecek kadar ucuza alışveriş yapılabilecek markadır.
fiyatına göre kaliteli sayılabilecek giyim markası.
lcw ile sadece fiyat olarak yarışabilecek giyim markasıdır.
19-24 kasım tarihleri arasında öğretmenlere %20 indirim yapan mağazadır.
babasının işleri oğluna devretmesiyle elbiselerinde twenty by seven hill yazmaya başlayan markadır.
(bkz: baba oğul kutsal ruh)
(bkz: baba oğul kutsal ruh)
Ürettikleri herşeyin tek yıkamada kendini salması tamamiyle bir fiyaskodur.
Üstelik makinada değil elde yıkamada kendini salıyor bu markanın ürünleri...
Üstelik makinada değil elde yıkamada kendini salıyor bu markanın ürünleri...
kardeşimin "silent hill" şeklinde yanlış okuduğu başlık. tabi yarmadığı için yaran yanlış okumalar başlığına yazamıyoruz bu durumu. daha çok bir ürperticilik var.
oyunu ve filmi daha geçen gün veda etti hayatımıza. ama etkileri hala sürüyor demek ki...
işbu entry kardeşimin isteği üzerine girilmiştir.
oyunu ve filmi daha geçen gün veda etti hayatımıza. ama etkileri hala sürüyor demek ki...
işbu entry kardeşimin isteği üzerine girilmiştir.
small u medium gibi oluyor melbusatının. bu insanlar çok geniş düşünüyorlar.
reklamlarini radyodan dinledigim bütün karizmasini bitiren firma. bkm mutfak tayfasindan eser seslendirdigi keko ersin in ile hikayesini anlatan igrenç reklam. olmamis.
son reklamları mide bulandırıyor, soğuk ve abuk espriler, radyodaki reklamlarını duydukça ismini dahi duymak istemediğim firmadır...
Sevildiğini bil diye bir sloganı vardır bunun.
Ailecek ifrit olduğumuz reklam.Bu reklam çıkınca sonundaki "Seven hill sevildiğini bil" repliğini duymamak için aile fertleri arasında kumandayı bulup kanalı değiştirmek için bir mücadele başlıyor.
bayrampaşada bir outletinde tshirtlerin 7 lira olduğu firma.
her renginden birer tane almıştım, yazları yatarken giyiyorum. *
her renginden birer tane almıştım, yazları yatarken giyiyorum. *
reklamında ersin korkut'u gördüğümden beri vitrinine dahi bakmaz oldum. zaten yıllardır bir şey almadım oradan. ersin korkut reklamı sonrası yıllar önce aldığıma da lanet ettim.
son zamanlarda televizyonda çok güzel hareketler bunlar oyuncularının rol aldığı reklam.
seven hill sevildiğini bill gibi kafiye uydurma çabası ile beni kendinden soğutan reklam.
seven hill sevildiğini bill gibi kafiye uydurma çabası ile beni kendinden soğutan reklam.
Gündemdeki Haberler