bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- erkekler neden erken ölür5
- hootsuite2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- deniz göktaş3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlüğün kırbacı3
- meksikalı batman2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- tamar tanrıyar2
- aşure yapan sözlük kızları7
- 1 kilometrelik gökdelen2
- sophia osako3
- günün şiiri6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- velvet28
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayalet gibi bir insan olmak3
bir giyim mağazası.. türkiye'nin dört bir yanına yayılmasına rağmen, rağbet görmemektedir yeterince.. sloganı:
"seven hill giy özgür ol, kendin ol" dur..
http://www.sevenhill.com.tr
tr. yeditepe
"seven hill giy özgür ol, kendin ol" dur..
http://www.sevenhill.com.tr
tr. yeditepe
Malları kaliteden yoksun olan fakat piyasaya göre nispeten ucuz olması nedeniyle tercih edilebilecek giyim mağazası.
malları cok ust duzeyde olmasada kaliteli olan, benim begendigim modelleri ureten,benim tarzım olan marka..guneslide fabrika satıs magazası vardır.
edit:ulan sanki modacıyız..'benim tarzım'..neyse..
edit:ulan sanki modacıyız..'benim tarzım'..neyse..
t-shirt lerinden kaçınınız.
Kaliteli olduğunu düşünülen markadır.Test aşamasındaki kazak yıllar geçmesine rağmen hala yeni ve hala sevilmektedir.
pahalı diğer markalara alternatif, çok fazla şey beklenmediği sürece memnun kalınacak tekstil firması.
penye eşofman, bluz, yağmurluk vb. gibi spor eşyalar üreten bir firma. yabancı ismine rağmen türk menşeli olup, adı bildiğimiz yedi tepe anlamına gelir. ürün tipi: üst-orta kalite
1998 yılında kurulmuş olan, örme, dokumacılık ve kot üretimi yapan markadır. bu yıl reklamlarını keremcem yapmakta.
psikoloji bozan giyim markası... cidden bir gencin *mına nasıl konur çok iyi biliyorlar! gerdiniz lan beni!
sıkıyor-sıkılıyorum diye yıllardır kazak ve türü şeyler giymiyorum... cidden...
her neyse; geçenlerde yine sweat üzerine t-shirt kombinasyonu için girdiğimde; aman allah'ım o da ne! rengi çok hoş olan bir triko... içinde de gömlek, züpper... mutlaka almalıyım, hem de v yakalı, boğazımı sıkmaz da... allaaaaah...
ve koşuyorum trikolara doğru... ama nasıl sevinçliyim, görmelisiniz... askıya asmışlar yukarı, alıyorum hepsini tek tek elime, bedenlerine bakıyorum s-m-l-xl bu olur lan, l-xl oluyor hep bana...
hemen kabine gidiyorum üzerimdeki sweati çıkarıp atletin üzerine giyip çıkıyorum dışarı;
abla gk: puahaaaha
gk: noldu lan?
agk: body mi bu yoksa kazak mı?
gk:ne diyon kızım sen ile eş zamanlı olarak aynaya yöneldiğimde aman tanrııım efektini hicaz makamından seslendiyorum...
bildiğin üzerime yapışmış lan... hani hatunlar giyince sütyenlerine kadar belli olur ya her şey, benim de memelerim belli oluyor...
bu adamların xl kazakları body gibi oluyor arkadaş!
tamam gerilmeye gerek yok; satış danışmanı hanım kıza; bunun bir büyüğünu alabilir miyim soruma da
- üzgünüm beyfendi en büyük xl üretiliyor bu kazaklar
cevabını alınca moral yerle yeksan...
hayatımda ilk defa bir kıyafetin en büyüğü bana olmadı! neden bu seven hill denen firma üretim yapmayı bilmediği için!
ben ne şişman olucam lan! ben normal kilomdayım... yok yok aslında normal kilomdayım biliyorum ama yine de şişman psikolojisindeyim! bak bir de bunların soktuğu psikoloji ne yaptırıyor insana;
hani şişmanım ya ben, aslında atletik bir vücuda sahibim neyse; zayıflamalıyım diye triplere giriyorum amk! bütün gün yemek yemiyorum! ama gece olunca dayanamıyorum ne var ne yok yiyorum ve üstüne daha kilo alıyorum...
siktiniz lan hayatımı; o trikonun xxl sini üretseydiniz bi yerinize bir şey olurdu değil mi!
sıkıyor-sıkılıyorum diye yıllardır kazak ve türü şeyler giymiyorum... cidden...
her neyse; geçenlerde yine sweat üzerine t-shirt kombinasyonu için girdiğimde; aman allah'ım o da ne! rengi çok hoş olan bir triko... içinde de gömlek, züpper... mutlaka almalıyım, hem de v yakalı, boğazımı sıkmaz da... allaaaaah...
ve koşuyorum trikolara doğru... ama nasıl sevinçliyim, görmelisiniz... askıya asmışlar yukarı, alıyorum hepsini tek tek elime, bedenlerine bakıyorum s-m-l-xl bu olur lan, l-xl oluyor hep bana...
hemen kabine gidiyorum üzerimdeki sweati çıkarıp atletin üzerine giyip çıkıyorum dışarı;
abla gk: puahaaaha
gk: noldu lan?
agk: body mi bu yoksa kazak mı?
gk:ne diyon kızım sen ile eş zamanlı olarak aynaya yöneldiğimde aman tanrııım efektini hicaz makamından seslendiyorum...
bildiğin üzerime yapışmış lan... hani hatunlar giyince sütyenlerine kadar belli olur ya her şey, benim de memelerim belli oluyor...
bu adamların xl kazakları body gibi oluyor arkadaş!
tamam gerilmeye gerek yok; satış danışmanı hanım kıza; bunun bir büyüğünu alabilir miyim soruma da
- üzgünüm beyfendi en büyük xl üretiliyor bu kazaklar
cevabını alınca moral yerle yeksan...
hayatımda ilk defa bir kıyafetin en büyüğü bana olmadı! neden bu seven hill denen firma üretim yapmayı bilmediği için!
ben ne şişman olucam lan! ben normal kilomdayım... yok yok aslında normal kilomdayım biliyorum ama yine de şişman psikolojisindeyim! bak bir de bunların soktuğu psikoloji ne yaptırıyor insana;
hani şişmanım ya ben, aslında atletik bir vücuda sahibim neyse; zayıflamalıyım diye triplere giriyorum amk! bütün gün yemek yemiyorum! ama gece olunca dayanamıyorum ne var ne yok yiyorum ve üstüne daha kilo alıyorum...
siktiniz lan hayatımı; o trikonun xxl sini üretseydiniz bi yerinize bir şey olurdu değil mi!
gerçekten kaliteli malları olan ve tercih ve taktir ettiğim marka.Ayrıca indirim dönemlerinde bedava denecek kadar ucuza alışveriş yapılabilecek markadır.
fiyatına göre kaliteli sayılabilecek giyim markası.
lcw ile sadece fiyat olarak yarışabilecek giyim markasıdır.
19-24 kasım tarihleri arasında öğretmenlere %20 indirim yapan mağazadır.
babasının işleri oğluna devretmesiyle elbiselerinde twenty by seven hill yazmaya başlayan markadır.
(bkz: baba oğul kutsal ruh)
(bkz: baba oğul kutsal ruh)
Ürettikleri herşeyin tek yıkamada kendini salması tamamiyle bir fiyaskodur.
Üstelik makinada değil elde yıkamada kendini salıyor bu markanın ürünleri...
Üstelik makinada değil elde yıkamada kendini salıyor bu markanın ürünleri...
kardeşimin "silent hill" şeklinde yanlış okuduğu başlık. tabi yarmadığı için yaran yanlış okumalar başlığına yazamıyoruz bu durumu. daha çok bir ürperticilik var.
oyunu ve filmi daha geçen gün veda etti hayatımıza. ama etkileri hala sürüyor demek ki...
işbu entry kardeşimin isteği üzerine girilmiştir.
oyunu ve filmi daha geçen gün veda etti hayatımıza. ama etkileri hala sürüyor demek ki...
işbu entry kardeşimin isteği üzerine girilmiştir.
small u medium gibi oluyor melbusatının. bu insanlar çok geniş düşünüyorlar.
reklamlarini radyodan dinledigim bütün karizmasini bitiren firma. bkm mutfak tayfasindan eser seslendirdigi keko ersin in ile hikayesini anlatan igrenç reklam. olmamis.
son reklamları mide bulandırıyor, soğuk ve abuk espriler, radyodaki reklamlarını duydukça ismini dahi duymak istemediğim firmadır...
Sevildiğini bil diye bir sloganı vardır bunun.
Ailecek ifrit olduğumuz reklam.Bu reklam çıkınca sonundaki "Seven hill sevildiğini bil" repliğini duymamak için aile fertleri arasında kumandayı bulup kanalı değiştirmek için bir mücadele başlıyor.
bayrampaşada bir outletinde tshirtlerin 7 lira olduğu firma.
her renginden birer tane almıştım, yazları yatarken giyiyorum. *
her renginden birer tane almıştım, yazları yatarken giyiyorum. *
reklamında ersin korkut'u gördüğümden beri vitrinine dahi bakmaz oldum. zaten yıllardır bir şey almadım oradan. ersin korkut reklamı sonrası yıllar önce aldığıma da lanet ettim.
son zamanlarda televizyonda çok güzel hareketler bunlar oyuncularının rol aldığı reklam.
seven hill sevildiğini bill gibi kafiye uydurma çabası ile beni kendinden soğutan reklam.
seven hill sevildiğini bill gibi kafiye uydurma çabası ile beni kendinden soğutan reklam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar