bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
7. nesil yazar. muhtemelen yeni gelmemiştir ama hoşgelmiştir.
bu tür ıq sü 60 olan insanların yazar olduğunu görünce 'itten de yazar olur onun neyi eksik' diye düşündüren yazar.
(#25184559)
(#25184409)
türkiye'nin bir terör örgütünden petrol aldığına dair çok ciddi bir iddiayı neredeyse savunan, savunduğu gibi de geç kalındığı imasından bulunan; en nihayetinde bu iddiayı ciddiye bile almayan ablamız.
yahu ablam, güzel ablam, canım ablam; ışid bir terör örgütü ve bu teröristler kafa kesiyor. bizim bunlardan petrol aldığımıza dair bir iddiaya da bi karşı çık be, bir kere de erdoğan deme. bu nasıl bir baasçı zihniyetiyle sahiplenmedir yahu.
(#25184409)
türkiye'nin bir terör örgütünden petrol aldığına dair çok ciddi bir iddiayı neredeyse savunan, savunduğu gibi de geç kalındığı imasından bulunan; en nihayetinde bu iddiayı ciddiye bile almayan ablamız.
yahu ablam, güzel ablam, canım ablam; ışid bir terör örgütü ve bu teröristler kafa kesiyor. bizim bunlardan petrol aldığımıza dair bir iddiaya da bi karşı çık be, bir kere de erdoğan deme. bu nasıl bir baasçı zihniyetiyle sahiplenmedir yahu.
şu sıralar sempati duyduğu işid keşke bununda kafasını kesse yazarı.
ama adamlar olmayan şeyin nesini kesecek sorun orada sanırım.
ama adamlar olmayan şeyin nesini kesecek sorun orada sanırım.
sözlüğün en iyi yazarlarındandır.
çekemeyenler anten taksın efenim.
çekemeyenler anten taksın efenim.
(#25230476) Bunu bu hale getiren sizlersiniz. Okumayarak, çalışmayarak, tembellikle, tevekkülle, dar kalıplarla, her şeyi türban, örtü, namus, günah, bunlara bağlayarak.
Sen istediğin kadar ayetlere sığın, bu dünyanın gerçeklerini göremediğiniz sürece müslüman ülkelerin kaderi hep böyle olacaktır.
Sen istediğin kadar ayetlere sığın, bu dünyanın gerçeklerini göremediğiniz sürece müslüman ülkelerin kaderi hep böyle olacaktır.
şu sıralar muazzam bir açlık çeken yazardır kendisi.
(bkz: sosis fidesi)
(bkz: sucuk ağacı)
(bkz: köfte bitkisi)
(bkz: sosis fidesi)
(bkz: sucuk ağacı)
(bkz: köfte bitkisi)
(bkz: serkannem)
şu sıralar çok asabi olan yazar. işler istedikleri gibi gitmiyor, planlar bozuldu abd tekerlerine çomak soktu, tükürdüklerini yalattı.abd gezisi sırasında obama rte nin uçağını askeri hava alanını bile indirtmeyip jfk ye indirtti. kısaca moralleri bozuk şu sıralar. baksana bank asya bile batmadı .*
o değilde demekki şu sıralar paralel diye suçladıkları insanlar olmasa bunlar 12 yılda bişi yapamayacaklarmış. yazık
serpilemm "forever bank asya" dersen bugün ki yevmiyen benden + bayram harçlığı.
o değilde demekki şu sıralar paralel diye suçladıkları insanlar olmasa bunlar 12 yılda bişi yapamayacaklarmış. yazık
serpilemm "forever bank asya" dersen bugün ki yevmiyen benden + bayram harçlığı.
şu ara asabi olması gayet olağan. zira manevi babasıyla ayrı düştüler ışid konusunda. bizim dünya liderimiz "ışid eli kanlı bir terör örgütüdür" diyor; ama bu hanım kızımız ışid diyor da başka bir şey demiyor.
tekbiiiir
allahu akbar.
sınırdan görülen ışid bayrağı çok heyecan yapmış bu ablamızda, hele hele ışid militanlarını görünce sakallı sakallı çok acayip olmuştur.
kobani seni bekliyor serpil. git oraya ve pis kürtlerin canına oku. hıh. *
tekbiiiir
allahu akbar.
sınırdan görülen ışid bayrağı çok heyecan yapmış bu ablamızda, hele hele ışid militanlarını görünce sakallı sakallı çok acayip olmuştur.
kobani seni bekliyor serpil. git oraya ve pis kürtlerin canına oku. hıh. *
(bkz: tezkereye hayır)
(bkz: ışid sen bizim her şeyimizsin)
diyerek manevi babacığı ile ters düşen yazar.
şimdiye kadar aldiği makarnaları, kömürleri, yevmiyeleri ne yapacak acaba.
(bkz: ışid sen bizim her şeyimizsin)
diyerek manevi babacığı ile ters düşen yazar.
şimdiye kadar aldiği makarnaları, kömürleri, yevmiyeleri ne yapacak acaba.
(#25353522) nOLDU TIRSMAYA BAŞLADINIZ GALiBA SERPiLEM HANIM. iZMiR'DEKi YAĞMUR SULARINDAN ŞiKAYET ETMEYE BENZEMiYOR Di Mi ADAMLAR, BAŞ KESiYORLAR, YÜREK ÇIKARIP TECAVÜZ EDiYORLAR. KAFASI DÖNMÜŞ BU TiPLERiN KARŞINA GEÇTiKLERiNDE SENiN TÜRBANINLA ÇARŞAFINLA KiMLiĞiNLE PEK TATMiN OLACAKLARINI DÜŞÜNMÜYORSUN HERHALDE.
ışid in türkmen köylerinde çıkardığı ve her evden 2 kızdan birinin cariye olarak ışid'e verilmesini öngören fetvasından sonra hala ışid ı desteklemeye devam edecek mi merak edilen yazar. ama bunlar zaten cariye ruhlu olduğu için sorun olmaz onun için. hatta kendini seçtirmek için yarışa bile girer.
selam söylenilen yazar.
(#25416806)
--spoiler--
anlamadığım neden ısrarla ışid i kötülemeye çalışıyorsunuz?
--spoiler--
ışid'in kötülendiğini söyleyen ışid sempatizanı bir şeriat sevdalısı. yahu sen neyin kafasını yaşıyorsun la? ışid'in bir terör örgütü olduğunu senin taptığın manevi baban da söylerken, canhıraş biçimde ışid savunuculuğu yapmak nedir? hem ışid'i savunuyorsun, hem de barbarlara terör örgütü diyenleri pkk sempatizanı olmakla itham ediyorsun. adamlar sınırımıza kadar gelmişler, komşu olmuşuz; ama "ışid'i kötülemeyin" diyorsun. e yuh amk.
ışid'i bizlerin "kötülemesine" gerek de yok ayrıca. kendi kendilerini yeterince kötülüyorlar zaten. bu nasıl bir cehalletir ki, islamı yayma girişimlerine islam coğrafyasından başlamalarını ve islamiyete yine en büyük zararı yine ışid gibi örgütlerin verdiğini göremiyorsun. bu mudur senin kafandaki islam?
--spoiler--
ışid nire islam nire
--spoiler--
kafaya bak yarabbi. ışid'in açılımını da bilmiyor herhalde.
--spoiler--
anlamadığım neden ısrarla ışid i kötülemeye çalışıyorsunuz?
--spoiler--
ışid'in kötülendiğini söyleyen ışid sempatizanı bir şeriat sevdalısı. yahu sen neyin kafasını yaşıyorsun la? ışid'in bir terör örgütü olduğunu senin taptığın manevi baban da söylerken, canhıraş biçimde ışid savunuculuğu yapmak nedir? hem ışid'i savunuyorsun, hem de barbarlara terör örgütü diyenleri pkk sempatizanı olmakla itham ediyorsun. adamlar sınırımıza kadar gelmişler, komşu olmuşuz; ama "ışid'i kötülemeyin" diyorsun. e yuh amk.
ışid'i bizlerin "kötülemesine" gerek de yok ayrıca. kendi kendilerini yeterince kötülüyorlar zaten. bu nasıl bir cehalletir ki, islamı yayma girişimlerine islam coğrafyasından başlamalarını ve islamiyete yine en büyük zararı yine ışid gibi örgütlerin verdiğini göremiyorsun. bu mudur senin kafandaki islam?
--spoiler--
ışid nire islam nire
--spoiler--
kafaya bak yarabbi. ışid'in açılımını da bilmiyor herhalde.
alamancı bir çocuğun sarkisinda geçen isim. (bkz: serkan is my girl)
Pkk nin liderinin turk hastanelerine getirilmesine "yuz verirsen aliye" mantigiyla aciklayan yazar ahaha. Kuzum açilimi babam mi yapti senin partin yapmadi mi?
açılımı manevi babası yaptı. hatta hayatını açılama koyduğu söyleyecek kadar yaptı.
ismi görünce tebessüm ettiren.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar