bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu7
- israil6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 20266
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- bir şeyler söyle3
- kürtçülerin algıları5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kürtçülük5
- birsin allahım2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ktç abinin çaylak olması5
- erleg han ile revani yemek3
- ingiliz aksanı6
mitolojiye göre tanrının tahtını korumakla yükümlü, meleklerin en büyüğüdür. altı kanatlıdır.
8. nesil yazar. hoş gelmiş.
hoş gelmiş
(#12828062) görmediğim noktayı gösterip güldürmüştür.
(#12828062) görmediğim noktayı gösterip güldürmüştür.
sacred oyununda tangayla gezen ve yaratıklarında kafasını karıştıran karakter.
benı fabrika ayarlarıma döndüren muharrir.
kız olduğunu düşündüğüm ya da türk olmayan erkektir.
sazandır. yatakta pantere söylenecek sözler başlığını partnere olarak okuyarak seviştiğini tüm sözlüğe duyurma merakı diyerek bkz vermiş, bir de bununla yetinmeyip verdiği bkzı başlık olarak açarak altını doldurmuştur.
yaptığım sazan avında elimin boş dönmemesini sağladığı için kendisine teşekkürü borç bilirim.
şimdi git derdini pantere anlat.
yaptığım sazan avında elimin boş dönmemesini sağladığı için kendisine teşekkürü borç bilirim.
şimdi git derdini pantere anlat.
(#16201376) yaptığımız geyik sonrası bana içerlemiş yazar. neden bu kadar takıldı anlamadım.
ısrarla oğlum bak git demesinden dolayı çöpçü müsün dedik suçlu olduk.
hayır çöpçü olmak aşağılamak manasında değil lan.
ısrarla oğlum bak git demesinden dolayı çöpçü müsün dedik suçlu olduk.
hayır çöpçü olmak aşağılamak manasında değil lan.
(#16201455)
ısrarla bana mesaj atmasından ve kabalaşmamaya çalışarak attığım ikazlardan sonra,
-ki kendisi geyik yapıyormuş sanırım beni taciz ederek çünkü ortada geyik falan yoktu-
bak oğlum git demek durumunda kaldım 1 kere. beni bu noktaya getirdiği için de en azından düşünmesi gerek bence.
önce sıçıp sonra çok afedersiniz ayy öyle demedim ben aslındaa şeklinde sıvayarak olmuyor o işler.
ısrarla bana mesaj atmasından ve kabalaşmamaya çalışarak attığım ikazlardan sonra,
-ki kendisi geyik yapıyormuş sanırım beni taciz ederek çünkü ortada geyik falan yoktu-
bak oğlum git demek durumunda kaldım 1 kere. beni bu noktaya getirdiği için de en azından düşünmesi gerek bence.
önce sıçıp sonra çok afedersiniz ayy öyle demedim ben aslındaa şeklinde sıvayarak olmuyor o işler.
hafif feminist yazar. Kadın yanlısı diyelim hadi.
beni böyle adi şeylerle sinirlendiremezsin gıcık dahi olmam bunu baştan söyleyeyim de boşuna yeltenme nick altıma. senin o sahte regl sancına çevrendekiler sempati göstermek zorunda değil, ortalara dökülme boşuna. git tek başına sızlan.
(bkz: serafina pekkala)
(#16257292)
(bkz: uu beybi)
(bkz: sakin ol ve elindeki klavyeyi yavaşça yere bırak)
kendisine regl sancısı yüzünden ağrıdan bayılanlara şahit olduğumu söyledim ve kendimin de bu ağrıya şahit olduğunu ve başka şeyler de... ama kelimeleri cımbızla seçip önüme koymuş.
tanım: sakin ol şampuan.
(bkz: uu beybi)
(bkz: sakin ol ve elindeki klavyeyi yavaşça yere bırak)
kendisine regl sancısı yüzünden ağrıdan bayılanlara şahit olduğumu söyledim ve kendimin de bu ağrıya şahit olduğunu ve başka şeyler de... ama kelimeleri cımbızla seçip önüme koymuş.
tanım: sakin ol şampuan.
dogum gunu kutlu olsun dedigim, ev arkadasi, cici insan.
Makarnasi cok guzeldir.
Makarnasi cok guzeldir.
DÜN 3 TANE EN BEĞENiLENLERE ENTRYSiNi SOKAN,
BU GÜN iSE ÇAYLAK... ENTRYLERiN iÇERiĞi BELLi, ÇAYLAK OLMA NEDEDi iSE HENÜZ
AÇIKLANMADI...
ACABA DiYOR iNSAN, BU GÜNE KADAR HiÇ ORTALIKTA OLMAYAN BiR YAZAR,
GELiYOR, LAF SOKUYOR, SONRA ÇAYLAK OLUYOR...
YAKINDA DA SiLiK OLURSA HiÇ ŞAŞIRMAM...
#17493856 KAÇ TANE HESABINIZ VAR AMK, BANA SÖZLÜĞÜ CiDDiYE ALIYOR DiYENLER,
OLUM MANYAK MISINIZ ULAN YÜZ TANE YAN HESAPLA SÖZLÜKTE YAZIYORSUNUZ?
VAY AHLAKINIZI SiKiYiM TEKRAR SÖYLÜYORUM, SÖZLÜKTE FAKE HESAP KULLANANIN GÖTÜNE BACAĞIM GiRSiN AMK.
BU GÜN iSE ÇAYLAK... ENTRYLERiN iÇERiĞi BELLi, ÇAYLAK OLMA NEDEDi iSE HENÜZ
AÇIKLANMADI...
ACABA DiYOR iNSAN, BU GÜNE KADAR HiÇ ORTALIKTA OLMAYAN BiR YAZAR,
GELiYOR, LAF SOKUYOR, SONRA ÇAYLAK OLUYOR...
YAKINDA DA SiLiK OLURSA HiÇ ŞAŞIRMAM...
#17493856 KAÇ TANE HESABINIZ VAR AMK, BANA SÖZLÜĞÜ CiDDiYE ALIYOR DiYENLER,
OLUM MANYAK MISINIZ ULAN YÜZ TANE YAN HESAPLA SÖZLÜKTE YAZIYORSUNUZ?
VAY AHLAKINIZI SiKiYiM TEKRAR SÖYLÜYORUM, SÖZLÜKTE FAKE HESAP KULLANANIN GÖTÜNE BACAĞIM GiRSiN AMK.
bu hesabı 10-15 kişi kullanıyor diyenler var. zinhar yalandır.
sadece 6-7 kişi.
şaka lan şaka ehehehe.
sadece 6-7 kişi.
şaka lan şaka ehehehe.
(#20160547)
yazım hataları ile dolu yazar. ya da sinirden ya da dokunmatik telefon kurbanı bilemedim.
yazım hataları ile dolu yazar. ya da sinirden ya da dokunmatik telefon kurbanı bilemedim.
baktım üç nokta yine aynı kişi.
üç noktanın anlamını kaybettiren kişi.
üç noktanın anlamını kaybettiren kişi.
ağır ergenlik geçiren yazar. ergenliğinin zirvesinde şu an.
millete sataşmalı mesaj atıp aynı seviyede cevabını alınca daha da saldıran yazarlarca saldırılan yazar. Evet onun seviyesine düşmemeliydim
(#20191268) yiyecek olarak mı fikir bekleyen yazar?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar