bugün

serafin

(#16201455)

ısrarla bana mesaj atmasından ve kabalaşmamaya çalışarak attığım ikazlardan sonra,
-ki kendisi geyik yapıyormuş sanırım beni taciz ederek çünkü ortada geyik falan yoktu-
bak oğlum git demek durumunda kaldım 1 kere. beni bu noktaya getirdiği için de en azından düşünmesi gerek bence.
önce sıçıp sonra çok afedersiniz ayy öyle demedim ben aslındaa şeklinde sıvayarak olmuyor o işler.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026