bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- en son alınan iltifat2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- makarna süzmek5
- rabbin para vermesi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
Star Trek* dizisinde, Atılgan gemisinin ışınlanma odası sorumlusu. 2009'da çekilmesi muhtelemel olan Star Trek filminde Simon Pegg tarafından canlandırılması uygun görüşmüştür.
(bkz: ışınla bizi scotty)
star trek uzay yolu isimli filmde kaptan kirk'ün dilimize soktuğu deyim olmuştur.
star trek uzay yolu isimli filmde kaptan kirk'ün dilimize soktuğu deyim olmuştur.
Bi taksi uygulamasının motorlu olanı.
Tam 4 kere kullandım bunu. Acil işim olduğunda, trafiğe takılmak istemediğim zaman mobil uygulamasına girip çağırıyorum motoru gelip kapımdan alıyor ve istediğim yere götürüyor. Mükemmel bir olay bence. Arabayla 1-1.5 saate gideceğim yere bununla 15-20 dakikada gidiyorum.
Arabayı otoparka bırak, park yeri ara vs derdi de yok.
istanbul trafiğine güzel çözüm olmuş. Yapanı kutluyorum.
Uygulamayı yükleyip 10 tl kazanmak isteyenler için promosyon kodu veriyorum;
Yavuz3841
Tam 4 kere kullandım bunu. Acil işim olduğunda, trafiğe takılmak istemediğim zaman mobil uygulamasına girip çağırıyorum motoru gelip kapımdan alıyor ve istediğim yere götürüyor. Mükemmel bir olay bence. Arabayla 1-1.5 saate gideceğim yere bununla 15-20 dakikada gidiyorum.
Arabayı otoparka bırak, park yeri ara vs derdi de yok.
istanbul trafiğine güzel çözüm olmuş. Yapanı kutluyorum.
Uygulamayı yükleyip 10 tl kazanmak isteyenler için promosyon kodu veriyorum;
Yavuz3841
uygulamayla tanıştıktan sonra hayatımdan uber'i ve benim için o ana kadar tek yolculuk seçeneğim olan korsan taksi kültürünü çıkardım. kızlara göre olmadığını dile getirmişsiniz ama ''motor'' dediler diyede 2 tekerlekli küçük bir şey gelmiyor dhdhjhjf araba gibi olananına bile binmisliğim var resmen. velhasıl günde 3-4 kez kullanıyorum işe mişe giderken. baya ucuz sudan ucuz abi biz ticarilerde korsanlarda bile ''sikiliyormuşuz''.
Ayrıca güzel bir detay vereyim efenim;
kimsenin geçim sıkıntısının öznesi değilsin, ek gelir ya da keyif için birileriyle yolculuk paylaşıyor gibisin.
kısacası güzel uygulama kullanın kullandırtın.
Ayrıca güzel bir detay vereyim efenim;
kimsenin geçim sıkıntısının öznesi değilsin, ek gelir ya da keyif için birileriyle yolculuk paylaşıyor gibisin.
kısacası güzel uygulama kullanın kullandırtın.
Bundan yaklaşık 67 gün önce oldukça övdüğüm ama talep arttıktan sonra yaptıkları zam ile beraber beni hayal kırıklığına uğratan uygulama. Eskiden scotty ile 22-23 tl arası geldiğim yola (aynı güzargahtan) gelmeme rağmen 39₺ ödedim. Korsan taksi ile yollarımı tekrar birleştiriyorum. Üzgünüm Scotty!
istanbulda ortaya çıkan motosiklet ile yolcu taşıma platformu. Uber gibi akıllı telefona yüklenen scotty uygulaması aracılığı ile motosikleti ayağınıza çağıryorsunuz. O an bulunduğunuz konumunuzu ve gideceğiniz lokasyonu uygulamadan seçiyorsunuz. Daha sonra comfort ve eco olmak üzere iki grup motosiklet var bunlardan size uygun olanı seçiyorsunuz. Bu iki grupta fark şöyle comfort olan motosikletler 250 cc ve üstü daha konforlu ve hızlılar , eko olanlar ise 250 cc ve daha yavaş ve daha az konforlu olan motosikletler. her ikisinin de açılış ücretleri aynı yani 5 TL ama eco olanların km si 1.5 TL comfort olanların ise km ücreti 2 TL. Lokasyon seçimlerini yaptıktan sonra gideceğiniz yere yaklaşık kaç TL ye gideceğinizi görebiliyorsunuz herşey şeffaf ve net yani. Yaklaşık 1-5 dakika sonra bir motosikletli yanınıza geliyor sizin telefonunuza gelen 4 rakamlı pin kodunu kendi telefonundaki scotty uygulamasına giriyor . size bir kask veriyor hava durumuna göre yağmurluk ve dizlik de verebiliyor. Gideceğiniz yere trafiğe takılmadan kısa sürede ulaşıyorsunuz. Taksiden kesinlikle daha ucuz ancak daha önemlisi size zaman kazandırıyor. Bence scotty yöneticileri zamanı kazandırdıklarını daha çok öne çıkarmalılar. Yolculuğu ister nakit ister kredi kartı ile ödeyebiliyorsunuz, sonrasında da sürücüye oy verip yorum yapabiliyorsunuz tabiki sürücü de sizin hakkınızda aynı işlemleri yapabiliyor.
beam me up scotty!
scotty yapıp para kazanan var mı aramızda, para kazanılır mı bundan.
lüks scotty yapsak talep olur mu ?
lüks scotty yapsak talep olur mu ?
Severek kullandığım uygulama! Yaşasın scotty!
görsel
görsel
Motor-taksi uygulaması.
Kesinlikle taksiden çok cok daha iyi bir seçim. Yalnız şu var ki; yavaşlar.
"Sen bi in hele, arkama geç ben kullanicam" diyesim geliyor her defasında.
Kesinlikle taksiden çok cok daha iyi bir seçim. Yalnız şu var ki; yavaşlar.
"Sen bi in hele, arkama geç ben kullanicam" diyesim geliyor her defasında.
Artık pahalıdır. Taksi fiyatıyla neredeyse aynı. Tek artısı zamandan kazanmak olmuştur. Acele işi olmayan için gereksizdir.
keşfetmemle sömürmem başlamıştır.
işlerim gereği zamanla yarışan birisiyim ben ve ulaşım için asla para söz konusu yapmıyorum.
pepsi ve vodafone indirimleri de bana bonusu oluyor çok memnunum dün de fazla alkol almıştım kadıköy-ataşehir yaptım 20 dk. sürdü.
sürücüleri de gayet efendi ve saygılı insanlardan oluşuyor.
keza uygulama da öyle ki bir sıkıntı olursa anında geri dönüş sağlıyorlar.
işlerim gereği zamanla yarışan birisiyim ben ve ulaşım için asla para söz konusu yapmıyorum.
pepsi ve vodafone indirimleri de bana bonusu oluyor çok memnunum dün de fazla alkol almıştım kadıköy-ataşehir yaptım 20 dk. sürdü.
sürücüleri de gayet efendi ve saygılı insanlardan oluşuyor.
keza uygulama da öyle ki bir sıkıntı olursa anında geri dönüş sağlıyorlar.
https://www.sikayetvar.com/ a şikeyet edin ki bu gibi kaytarıcılasrın ipliği pazara çıksın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar