bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
savaş halinde olmak, sözlü, bedensel ya da silahlı, uzlaşılmayan bir konu yüzünden mücadele etmek, karşılıklı çatışmak.
çoğunluk için yaşamın genel halini tanımlayan durum.
savasmak ama ne icin savasmak? para pul san söhret için mi? beah bunlar için savasanin aklina sicayim.
kahraman olmak mi?
anca aptallar kahraman olur yigitliğe krem sürdürmemek için keşanli ali gibi 'destana ters düsmek olmaz' diye boku bokuna kendini harcarlar.
yedi samuray tarzi savasmak mi?
kazancin ne?
sadece aptal köylüler kazanir.
harbi niçin savasacaksin?
seni anlamayacak olan cocuklarin ve onlarin cocuklari için mi?
hep kaka adam yaftasi yiyeceksin.
mirasini catir catir yerken bir fatihayi cok görecekler.
ask için mi?
puhahahahahahahahhahaahhaha
diye gülelim ben sadece arkadas.
savacaksan bari adam gibi bir şeyler için savas.
ay tutamiyorum kendimi;
yiğhohahahahahahahahahhahahah
gülmekten catladim yahu...
hala sen masallar iniayorsan amigo o masallardan cikma.
ölüme karsi savasmak mi?
afferin işte dogru cevap...
kahraman olmak mi?
anca aptallar kahraman olur yigitliğe krem sürdürmemek için keşanli ali gibi 'destana ters düsmek olmaz' diye boku bokuna kendini harcarlar.
yedi samuray tarzi savasmak mi?
kazancin ne?
sadece aptal köylüler kazanir.
harbi niçin savasacaksin?
seni anlamayacak olan cocuklarin ve onlarin cocuklari için mi?
hep kaka adam yaftasi yiyeceksin.
mirasini catir catir yerken bir fatihayi cok görecekler.
ask için mi?
puhahahahahahahahhahaahhaha
diye gülelim ben sadece arkadas.
savacaksan bari adam gibi bir şeyler için savas.
ay tutamiyorum kendimi;
yiğhohahahahahahahahahhahahah
gülmekten catladim yahu...
hala sen masallar iniayorsan amigo o masallardan cikma.
ölüme karsi savasmak mi?
afferin işte dogru cevap...
sosyal bir kanundur. biyoloji bilimine gore yeryuzundeki tum canlilar bilincli ya da bilincsiz olarak soylarinin tum dunyayi burumesi amacini guderler. bugun dunyada belli bir canli turunun egemen olmamasinin sebebi ayni gayeyi guden diger canlilarin mukavemeti ile karsilasmalaridir.
Milletler icin de durum bundan farkli degildir. bir millet de tipki herhangi bir canli turu gibi tum dunyaya yayilip egemenligi altina almak ister. fakat ayni amaci guden diger milletlerin mukavemetine carpinca bu iki millet arasinda savas baslar ve guclu olan kazanir. Tanri Turk irki'na bu ugurda kut versin, muzaffer kilsindir.
Milletler icin de durum bundan farkli degildir. bir millet de tipki herhangi bir canli turu gibi tum dunyaya yayilip egemenligi altina almak ister. fakat ayni amaci guden diger milletlerin mukavemetine carpinca bu iki millet arasinda savas baslar ve guclu olan kazanir. Tanri Turk irki'na bu ugurda kut versin, muzaffer kilsindir.
her insanın hayatla yaptığı mücadele.
sadece obsesyon derecesinde zararlıdır.
"and if god is great and god is good why can't he change the hearts of men?" road to peace / tom waits & kathleen brennan
"a$k mumkun olsaydi eger, a$igi oldurmeden" murathan mungan
yukaridakilere anlam vermeye cali$mak da olabilir. once bicagi kendine cekebilme buyuklugu, cesareti. benim gotum yemiyor bazen.
"a$k mumkun olsaydi eger, a$igi oldurmeden" murathan mungan
yukaridakilere anlam vermeye cali$mak da olabilir. once bicagi kendine cekebilme buyuklugu, cesareti. benim gotum yemiyor bazen.
Hayatta kalabilmek ve neslini devam ettirebilmek adına tüm canlıların içinde bulunduğu bilinçsiz uğraşı. Ne yazık ki doğal seçilim gereği en iyi olanlar hayatta kalacak. Canlıların acizliği ise savaşlarına katacak bir değer yargılarının olmaması. Açıkcası yiyeceği için savaşan bir hayvan , bir toprak parçasına sahip olmak için savaşan bir insandan çok daha bilinçli hareket etmekte. Bu da insan türünün savaşmaktan ziyade , birbirlerinin neslini tüketmekle uğraştığını gösterir. Kısacası salaklıktır.
yürekli insan işidir. yozlaşma görünce çarpışmak, yozlaşmaya alkış tutuluyorsa uzaklaşmak, "bir modernite sıkıntıları uğruna ya rabb ne güneşler batıyor" diyerek "evlenip londraya gitmek yerine", muhtemelen hakkari'ye falan askere gidecek olmak...
hep bu savaşlardan ileri gelir bunlar.
savaş insanla gelir.
insan savaştıkça oluşur.
melekler sizi konuşur.
şuh kahkahalarla sanal sanal kırıtmayın.
savaşın.
hep bu savaşlardan ileri gelir bunlar.
savaş insanla gelir.
insan savaştıkça oluşur.
melekler sizi konuşur.
şuh kahkahalarla sanal sanal kırıtmayın.
savaşın.
her iki tarafın da haklı olduğuna inandığı ve herkesin öldüğü saçmalık.
savaşsız kabulleniş yaşamın esiri olmaktır. Sonu ölüm olsa da davanın savaşı yaşadığımız zamanın anlamlanması saçmalığı.
"Bütün savaşları dövüşemeyecek kadar korkak olan bu yüzden de kendileri adına dövüşmek için dünyanın gençlerini cepheye süren hırsızlar çıkarır."
*
*
barışın bedelidir savaşmak.
yaşlı adamın karar verdiği ama genç adamın öldüğü eylemdir savaşmak.
yaşlı adamın karar verdiği ama genç adamın öldüğü eylemdir savaşmak.
Savaşmak savaşmak değildir aslında.
Savaşmak özünde kaçınılmaz olan sona sırtını dönmektir. O yuzden o sona arkanı döneceksin. Arkandaki uçurum hic yokmuscasina saldiracaksin bir sonraki güne. Çünkü kazanmak sonunda sadece bir gün daha kazanmaktır.
Savaşmak özünde kaçınılmaz olan sona sırtını dönmektir. O yuzden o sona arkanı döneceksin. Arkandaki uçurum hic yokmuscasina saldiracaksin bir sonraki güne. Çünkü kazanmak sonunda sadece bir gün daha kazanmaktır.
Zevkli bir toplu eylem. Evet.
Kendinle olanı zor. Kazanırsan kaybedersin. Paradoks?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar