bugün
- velvet14
- düşün ki o bunu okuyor15
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sarıklı yahudi3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- erken uyumak2
- yılmaz güney12
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- egay sucukcu7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- black mirror3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- golden brown2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- otopsiraporlari6
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- kemal kılıçdaroğlu18
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- online listesi2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- namaz takkesi5
- alstom citadis2
- ameliyat olmak6
- ilginç şeyler2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
sanal faşizme ses çıkarmayan hatta destek verenlerin pek bir zoruna giden devrim şeklidir. burası sanal bir ortam, ne yapılacaksa insanın elinin altında ki klavyeden yapılmaktadır. adresini alıp kafana mı sıksınlar sanal bir ortamda sanalı eleştiriyorsun? klavye başından daha fazlası olarak ne bekliyorsun? faşistler yazdımı vatansever, yobazlar yazdımı dindar, solcular yazdımı sanal devrim oluyor ne kadar güzel değil mi? ayrıca biz fethullah gülen hoca efendi gibi mucizeler yaratamıyoruz. yani bilgisayar başında elimizi ekrana sokup karşıda ki kişiye ulaşmak falan yapamiyoruz, olmuyor suç mu ak?
ateşini herkes içinde hissetmiştir.
gerçeğinde ne olacağını gösteren simülasyondur.
hiçbir işe yaramaz, yalnızca eğlenme amaçlıdır ama gerçekleri gösterir.
sözlük mizah platformudur ne gerek var bunlara gibi şeyler yazan evren gençliği için, en azından birkaç kelime okumayı öğrenirler umudu ile yapılması gerekendir. elbette amaç, yönetimde söz sahibi olma veya başlıkları tekele almak değildir, 'belki birkaç kişi okur'dur, yıllardır tek umudumuz bu değil miydi zaten? belki birileri okumayı dener, abilerinin, hocalarının dediklerini yasa kabul etmeden, bir iki şeyi kendisi araştırmayı dener.
bu gece gerçekleşmiş sabah uyandığımda ise eser kalmamış devrim.
ateş olsan curmun kadar yakarsın. sen simdi solcu sagcı başlıklar acınca devrim mi yapıyorsun? biri çıkıyor atatürk başbuğ diyor. öteki çıkıyor yaşasın marksizm diyor. peki ben desem kahrolsun saldırganca davranan insanlar. şimdi hangimiz haklıyız?
a) türk diye geçinenler ama atatürk ülkesinden bihaber yaşıyanlar
b) kahrolsun kapitalizm diyip hayatının her alanında kapitalistçe yaşıyanlar
c) benim gibi öncelikle ülkesinin geleceğinden endişe edip ne sağcıyım ne solcu önce vatanım diyenler
d) aslında hepsi birer hata
e) herkes kendince haklı
yani devrim falan...boş işler. sen önce kafanı yastığa koyduğunda bu ülke için neler yaptın? ben kendi adıma diyim: hiçbir şey. ve bu beni utandırıyor.
ne milli görüş ne komunizm ne de diğerleri... önce insan olup bu ülkeye hayırlı bir şey yapabilmek önemli. ülkem diye can atıyorsun sonra kavga edip ülkenin okuluna zarar veriyorsun. taşla sopayla milleti korkutuyorsun. buna faşist karşıtıyım diyen solcularda dahil. hiçbiriniz inandırıcı değilsiniz. sadece beyinleri başkları tarafından kullanılan sözüm ona "korkusuz politik" genclik.
eger aklın olsa geçmişe bakar dedenin, babanın zamanında yaşanan sagcı solcu kavgalarında hiçbir şeyin hallolmadıgını görürdün. sadece yüreği yanan anneler dışında ne kazandırdı? sonra çıkıp ordu ihtilal yaptı diye avaz avaz bağır. lan siz sokaklarda birbirinizi gebertirken iyi ordu el koyup hepinizi içeri tıkınca kötü. yaşanacak bir ülke mi bırakıyorsunuz?
ateş olsan curmun kadar yakarsın. sen simdi solcu sagcı başlıklar acınca devrim mi yapıyorsun? biri çıkıyor atatürk başbuğ diyor. öteki çıkıyor yaşasın marksizm diyor. peki ben desem kahrolsun saldırganca davranan insanlar. şimdi hangimiz haklıyız?
a) türk diye geçinenler ama atatürk ülkesinden bihaber yaşıyanlar
b) kahrolsun kapitalizm diyip hayatının her alanında kapitalistçe yaşıyanlar
c) benim gibi öncelikle ülkesinin geleceğinden endişe edip ne sağcıyım ne solcu önce vatanım diyenler
d) aslında hepsi birer hata
e) herkes kendince haklı
yani devrim falan...boş işler. sen önce kafanı yastığa koyduğunda bu ülke için neler yaptın? ben kendi adıma diyim: hiçbir şey. ve bu beni utandırıyor.
ne milli görüş ne komunizm ne de diğerleri... önce insan olup bu ülkeye hayırlı bir şey yapabilmek önemli. ülkem diye can atıyorsun sonra kavga edip ülkenin okuluna zarar veriyorsun. taşla sopayla milleti korkutuyorsun. buna faşist karşıtıyım diyen solcularda dahil. hiçbiriniz inandırıcı değilsiniz. sadece beyinleri başkları tarafından kullanılan sözüm ona "korkusuz politik" genclik.
eger aklın olsa geçmişe bakar dedenin, babanın zamanında yaşanan sagcı solcu kavgalarında hiçbir şeyin hallolmadıgını görürdün. sadece yüreği yanan anneler dışında ne kazandırdı? sonra çıkıp ordu ihtilal yaptı diye avaz avaz bağır. lan siz sokaklarda birbirinizi gebertirken iyi ordu el koyup hepinizi içeri tıkınca kötü. yaşanacak bir ülke mi bırakıyorsunuz?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar