bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
hediye çeki ile 600 lira fark verip aldığım telefon( kendisi piyasada 870 tl civarı), tasarımı hoş ama s4 e benziyor, eksik yanları olmasına rağmen beni en çok ilgilendiren kısmı olan ahize sesi gayet yüksek, mesela discovery serisi telefonları almaktan vazgeçmemin en önemli sebebiydi o konuda mutlu etti beni, dışarıda iken gayet rahat görüşme yapabiliyorsunuz ekranı çok güzel ama gorilla glass yokmuş, nedense led bildirim ışığı da koymamışlar ve pil çıkmıyor, ön kamera 5 mp geniş açılı özçekimciler sevecektir.
A5 alanları kıskandırmıştır. samsung galaxy a5 e de 1500 tl verenler kusura bakmasin mallık etmişlerdir.
aşağı yukarı 6 aydır kullandığım telefonumdur. telefonu çok kullanan biri olarak söylenilenin aksine hiç bir kasmasını görmedim telefonun çok memnunum. Özellikle dizi pub'dan pek çıkmam. yeri gelmişken eşekherif'e selam olsun. neyse, aktif olarak kullandığım uygulamaları sayıyorum. instagram twitter snapchat imdb flipboard uludağ sözlük stüdyo youtube twitch tabiki whatsapp ve bir kaç küçük uygulama. bana bu kadarı yeter diyorsanız kesinlikle bu telefonu tercih edin. Ayrıca çok şık ve ince bir tasarımı var. ram i azmış işlemcisi düşükmüş hiç takılmayın.
tem d100 çıkmıştır. gişelerde satılıyor.
şu anda kullandığım telefon yalnız lollipop güncellemesi telefonun eski halini aratır hale getirdi. samsung servisi ise eski işletim sistemine dönmek isterseniz 50 tl nizi istiyor allahın cezaları. marsmallow güncellemesi alabileceği konuşuluyor ancak pek zannetmiyorum geleceğini, yani elinizde varsa ve hala güncelleme yapmadıysanız lollipop gelmiş hoş gelmiş diye güncellemeyin. adamların türkçe klavyeyi piç etmesi bile güncellememek için yeterli.
Telefonu iki sene kadar önce aldım, hiçbir sorunla karşılaşmadım 800 liraya almıştım zamanında her bir kuruşunu hakettiğini söyleyebilirim.
ilk akıllı telefonum ve beş seneye yakın kullandım. Son zamanlarda sorun çıkarmaya başlayınca telefonu babama verdim ve yeni telefon aldım. Sonrasında ne mi oldu? Yeni aldığım telefon bozuldu. Bu E5 canavar gibi çalışmaya devam ediyor. iyi ki yeni aldığım telefon garanti kapsamındaydı. Velhasıl kelam iyi bir telefondu ve iyi bir yol arkadaşı oldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar