Lada, gazel vb. Genellikle saglam olurlar fakat dizayn son derece kotudur.
tupolev (dünyanın en büyük ikinci nakliye uçağı)
mig 29 fulcrum (henüz üstüne savaş uçağı yok).
(bkz: zenit)
marka genelde kapitalizmle ilgili bir tema olduğundan rusların bu taraklarda bezi olmaz.
ladayı tek geçerim. adamların kliması hiçbir arabada yok. evet.
© copyright 2005 - 2026