bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
iki lafı bir araya getirebilen her yazar baş tacı edilmelidir.
Kendisi amerikada yaşıyor muhtemelen.Biraz sohbet etme fırsatı yakaladım.Ama düşüncelerinin bozuk olması üzücü durumdur.Hiristiyan olduğu söyleniyor ancak ateistleri savunuyor.Bir hiristiyan olarak dini inancı zayıf sanırım.Ateistmisin,hiristiyan mı önce onu bilelim.
Başta çok takdir ediyordum..
Sonra milletin açıklarını bulup göt etme işlerine meraklı olduğunu görünce yazdıklarını okumama troll görmeye başladım...
Sonra milletin açıklarını bulup göt etme işlerine meraklı olduğunu görünce yazdıklarını okumama troll görmeye başladım...
Yazarlıktan çaylaklığa def edilmiş tipitip.
Hıristiyanım diye başladığı yazarlık macerasını hristiyan değilim diye devam ettiren, ana ilgi alanı antiislam olan(olamayan) yaşını başını almış saygı görmeyen amca.
Hıristiyanım diye başladığı yazarlık macerasını hristiyan değilim diye devam ettiren, ana ilgi alanı antiislam olan(olamayan) yaşını başını almış saygı görmeyen amca.
Beyni özgür olan, silah ve savaş yanlısı olmayan, düşüncelerini kaynak göstererek paylaşan, seviyeli tartışabilen ve benim eksi almama sebeb olacak dünya vatandaşı yazar.
iran eyaleti kürdistan'ı çok beğenmiş
Anlaşılan iran'da başka eyalete gitmemiş arkadaş bir gitsin fars eyaletine de eyalet neymiş görsün oradan da kirman eyaletine de geçsin
Ayrıca ağır işsiz yazardır o kadar sözlükte o kadar hesap açmak neyin kafası.
Anlaşılan iran'da başka eyalete gitmemiş arkadaş bir gitsin fars eyaletine de eyalet neymiş görsün oradan da kirman eyaletine de geçsin
Ayrıca ağır işsiz yazardır o kadar sözlükte o kadar hesap açmak neyin kafası.
Terör toplumun temeline yapılmış saldırı yöntemlerine verilen genel isimdir. Sen yaşadığın toplumun inançlarıyla, o toplumun dinamik ve kültürüyle dalga geçiyorsun.
Terör yanlısı, provokatif bir yazar bozuntusu.
Donuzlu sığır.
Neyi nereye bağlayacağını kestiremeyip sürekli saçmalayan bir saydam beyinli.
Neyi nereye bağlayacağını kestiremeyip sürekli saçmalayan bir saydam beyinli.
her başlığıma yazan amir bin hişam'ın torunu. bir deh git kardeşim hain misin nesin. cenabetliğini bize de bulaştırma.
Allah-ı Teala, akıldan daha değerli bir şey yaratmamıştır.Umarım bunu kullanmayı dener.
aklınca kur'an ile dalga geçmeye çalışan yazar. ima falan yokmuş salak mı bu millet.
Türkçeyi düzgün konuşmakla, düzgün bir adam yada insan olunmuyor Sevgili yazar.
Haberin olsundur.
Haberin olsundur.
Eğer rahip brunson gibi biriyse ülkecek boku yedik.Dolar artık 20 tl olur.Elin papazını bile adamlar nasıl savunuyor.Bizimkiler ise imam maaşları kaldırılsın diyor.
dindar ve mümin biridir. namazda beşe beş katar.
Ateist değildir..
Deist midir...
Deist midir...
Yeni bir tanımlama yapmak gerekirse din istismarcısı, din taciri yazar.
Din istismarcısı dedim çünkü kendi açıklamış olduğu hristiyan kimliği ile kalkmış islamiyet hakkında Atatürk'e atılan tarihi hiçbir dayanağı olmayan bir iftirayı utanmadan burada gerçek gibi paylaşmıştır.
görsel
Oysa Atatürk'ün kayıtlara geçmiş, islamiyet hakkında yüzlerce övgü dolu sözü varken islamiyete karşı olumsuz bir adet bile sözü yoktur. Şu yukarıda yazdığı şey ise Atatürkü din düşmanıymış gibi göstermeye çalışan gizli Atatürk düşmanlarının iddiasıdır.
Ama evet Atatürk'ün din istismarcılarına karşı söylediği bir çok olumsuz sözü vardır. işte bu yazar da bir din istismarcısı olduğunu böylelikle kanıtlamıştır.
Din istismarcısı dedim çünkü kendi açıklamış olduğu hristiyan kimliği ile kalkmış islamiyet hakkında Atatürk'e atılan tarihi hiçbir dayanağı olmayan bir iftirayı utanmadan burada gerçek gibi paylaşmıştır.
görsel
Oysa Atatürk'ün kayıtlara geçmiş, islamiyet hakkında yüzlerce övgü dolu sözü varken islamiyete karşı olumsuz bir adet bile sözü yoktur. Şu yukarıda yazdığı şey ise Atatürkü din düşmanıymış gibi göstermeye çalışan gizli Atatürk düşmanlarının iddiasıdır.
Ama evet Atatürk'ün din istismarcılarına karşı söylediği bir çok olumsuz sözü vardır. işte bu yazar da bir din istismarcısı olduğunu böylelikle kanıtlamıştır.
ilgi çekici yazar. Naif ve yüce gönüllü izlenimi doğurdu bende. Saygı duyulası.
iki günlük izlenimim bu kadar, sonra bakacağız artık.
iyi ki var.
iki günlük izlenimim bu kadar, sonra bakacağız artık.
iyi ki var.
tek cümleyle söylüyorum; olum kafan çok karışmış senin.
Buraya entry yazanlara mücahit dedin ve ekledin ben düşmanımı da seviyorum diye.
Yani hem olumsuz entry girenleri düşmanın olarak gördüğünü söylüyorsun, hem de üstüne onlara mücahit diyorsun. Kusura bakma da burada mücahitlik sende gibi duruyor.
Bak sevgili rootzcum. Sana daha önce özel mesajla da dediğim gibi;
mesela dediklerine en çok muhalefet olan yazarlardan biri olan ben, sana düşman falan değilim. Sadece sık sık saçmaladığını söylüyorum ve bu benim sana düşman olduğumu göstermez. Ama sen açık açık bana düşman olduğunu söylüyorsun. Bir de düşmanımı severim diye ajitasyon yapıyorsun.
Fakat senin gönülden inandığın bir değeri burada aşağılayan yada hakaret eden olduğunda sen istemesen de senin ben senin yanında olacağım. Ve bilenler bilir ki içinde olmadığm başka kesimlerle ilgili başka konularda bu dediğimi defalarca yaptım.
Ama biz mücahidiz di mi. Yapıştırmaya çalıştığın etiketi anlayabiliyorum ve seni vicdanına havale ediyorum.
Yani hem olumsuz entry girenleri düşmanın olarak gördüğünü söylüyorsun, hem de üstüne onlara mücahit diyorsun. Kusura bakma da burada mücahitlik sende gibi duruyor.
Bak sevgili rootzcum. Sana daha önce özel mesajla da dediğim gibi;
mesela dediklerine en çok muhalefet olan yazarlardan biri olan ben, sana düşman falan değilim. Sadece sık sık saçmaladığını söylüyorum ve bu benim sana düşman olduğumu göstermez. Ama sen açık açık bana düşman olduğunu söylüyorsun. Bir de düşmanımı severim diye ajitasyon yapıyorsun.
Fakat senin gönülden inandığın bir değeri burada aşağılayan yada hakaret eden olduğunda sen istemesen de senin ben senin yanında olacağım. Ve bilenler bilir ki içinde olmadığm başka kesimlerle ilgili başka konularda bu dediğimi defalarca yaptım.
Ama biz mücahidiz di mi. Yapıştırmaya çalıştığın etiketi anlayabiliyorum ve seni vicdanına havale ediyorum.
Bak şu işe yahu müslümanın yobazından çektiğimiz yetmedi başımıza bir de hıristiyanın misyoneri musallat oldu. Buyur burdan yak
Temcit pilavı gibi ikide bir girdiği islam karşıtı entryleri aldığı ateist sitelerde az daha dolaşsa inandığı hristiyanlık dini için oralarda neler söylenmiş görebilecek heyecanlı, cümle yorumlamasını beceremeyen, misyoner(pozisyondan bahsetmiyorum) yazar.
Ölüm tehdidi aldığını zannedip, ajan simith ve diğer ajanlarla suikast'a maruz kalacağını zanneden meczup
öleceksin oğlum öleceksin.
bir tehdit değil gerçeğin dik alası.
bir tehdit değil gerçeğin dik alası.
ateist ergen çapında entryler giren yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar