bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- akp'ye katılan belediye başkanları2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler5
- ibadet2
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- berhan şimşek2
- my number one2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- pakistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- egay sucukcu8
- hindistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- günaydın2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- oyuncu2
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kemal kılıçdaroğlu18
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
Buraya entry yazanlara mücahit dedin ve ekledin ben düşmanımı da seviyorum diye.
Yani hem olumsuz entry girenleri düşmanın olarak gördüğünü söylüyorsun, hem de üstüne onlara mücahit diyorsun. Kusura bakma da burada mücahitlik sende gibi duruyor.
Bak sevgili rootzcum. Sana daha önce özel mesajla da dediğim gibi;
mesela dediklerine en çok muhalefet olan yazarlardan biri olan ben, sana düşman falan değilim. Sadece sık sık saçmaladığını söylüyorum ve bu benim sana düşman olduğumu göstermez. Ama sen açık açık bana düşman olduğunu söylüyorsun. Bir de düşmanımı severim diye ajitasyon yapıyorsun.
Fakat senin gönülden inandığın bir değeri burada aşağılayan yada hakaret eden olduğunda sen istemesen de senin ben senin yanında olacağım. Ve bilenler bilir ki içinde olmadığm başka kesimlerle ilgili başka konularda bu dediğimi defalarca yaptım.
Ama biz mücahidiz di mi. Yapıştırmaya çalıştığın etiketi anlayabiliyorum ve seni vicdanına havale ediyorum.
Yani hem olumsuz entry girenleri düşmanın olarak gördüğünü söylüyorsun, hem de üstüne onlara mücahit diyorsun. Kusura bakma da burada mücahitlik sende gibi duruyor.
Bak sevgili rootzcum. Sana daha önce özel mesajla da dediğim gibi;
mesela dediklerine en çok muhalefet olan yazarlardan biri olan ben, sana düşman falan değilim. Sadece sık sık saçmaladığını söylüyorum ve bu benim sana düşman olduğumu göstermez. Ama sen açık açık bana düşman olduğunu söylüyorsun. Bir de düşmanımı severim diye ajitasyon yapıyorsun.
Fakat senin gönülden inandığın bir değeri burada aşağılayan yada hakaret eden olduğunda sen istemesen de senin ben senin yanında olacağım. Ve bilenler bilir ki içinde olmadığm başka kesimlerle ilgili başka konularda bu dediğimi defalarca yaptım.
Ama biz mücahidiz di mi. Yapıştırmaya çalıştığın etiketi anlayabiliyorum ve seni vicdanına havale ediyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar