bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- takılmak2
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- geceye bir ayet bırak4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gün gelecek dün olacak5
- arkadaşlar bakar mısınız2
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- gülüm diyen kız10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sözlük kızlarının vücutları15
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yılmaz güney12
- hayat nasıl yaşanmalı2
- kuzenin içine boşalmak14
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sarıklı yahudi3
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- sözünden dönen2
- kemal kılıçdaroğlu18
- egay sucukcu7
- erken uyumak2
- black mirror3
- grand theft auto vi3
- otopsiraporlari6
- çorapla uyuyan insan2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- mutsuz olalım3
- türkiye6
- dünya3
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- ankara5
Dön artık be hilbert. Söz, taç atarken bir dakika boyunca etrafına bön bön bakmana bir kelime etmeyeceğim.
beşiktaş ın şu anda bir başkan ve yönetim kurulundan daha çok ihtiyaç duyduğu şey varsa o da roberto hilbert dir.
ne quaresma ne simao takımın değişilmezi olduğunu bu maç bir hayli göstermiştir.
bu sene takımımızda 11 tane hilbert olsaydı renklileri susturmayı bilirdik ama neyse..
bu sene takımımızda 11 tane hilbert olsaydı renklileri susturmayı bilirdik ama neyse..
insan olması imkansız, kesin makine.
yan hakeme, göçek çok oynadı al sen de oyna diyerek topu verip, sarı kart ve kırmızı kart gören kartal. reyiz.
beşiktaş'ın sağ beki.
adamın hasıdır. dün gece* gördüğü kırmızı kart, gözümde şampiyonluk kupasından daha değerlidir.
adamın hasıdır. dün gece* gördüğü kırmızı kart, gözümde şampiyonluk kupasından daha değerlidir.
topu hakeme atarak adeta al sen kullan deyip beşiktaşlı olduğumuz için tekrardan gurur duymamızı sağlamıştır. ilhan mansızın hakeme seni kim satın aldı lan isyanını hatırlatmıştır.
haksızlığa isyan eden her beşiktaşlı gibidir. gördüğü kırmızı kart helaldir.
profesyonelliğin ete kemiğe bürünmüş halidir. kendisi sağ açık olarak alınmıştır fakat ihtiyaçtan dolayı sağ beke kaydırıldığında resmen 27 yaşından sonra defans yapmayı öğrenmiştir.
en sevdiğim özelliği ise kaçan adama pas atmasıdır. misal aynı bölgede oynayan* ekrem dağ kaçan adamları görmez top ayağındayken 'dur forvete şişireyim belki rövaşataya yatar' diye topu rakip takım kalecisine teslim eder.
en sevdiğim özelliği ise kaçan adama pas atmasıdır. misal aynı bölgede oynayan* ekrem dağ kaçan adamları görmez top ayağındayken 'dur forvete şişireyim belki rövaşataya yatar' diye topu rakip takım kalecisine teslim eder.
"besiktas'ta kalmak icin maddi- manevi butun fedakarliklari yapacagim. Burayi ve burdaki ortami birakmak icin deli olmak gerekir." -Roberto hilbert-
adamın dibi alman futbolcudur. Takımda 3 tane hilbert 3'te ernst olsa sırtımız yere gelmeyecek arkadaş.
gününde olursa skerten affetmeyen adam.
çok iyi niyetli bir futbolcu olmasına rağmen sık sakatlanan futbolcu.
kendileri isviçreli bilim adamlarını hayrete düşürmüştür .
(bkz: 26 ağustos 2012 beşiktaş galatasaray maçı) nda dirsek normal bir insanın ki gibi içeri değil de ne hikmetse dışarı açılmış ama herkes emek hırsızı burak desin. la yarram daha öncesinde olan penaltıya neden ses çıkarmıyorsun?
edit:ayrıca bünyamin gezer pozisyona penaltı dedi..
edittürürü: hangisi rahatsız etti . diresiğin dışarı doğru açılması mı yoksa bünyamin gezer'in penaltı demesi mi? yoksa isviçreli bilim adamlarının şaşırması mı?
galiba isviçreli bilim adamlarının şaşırmasına inanmadınız ondan eksilediniz demi!! *
(bkz: 26 ağustos 2012 beşiktaş galatasaray maçı) nda dirsek normal bir insanın ki gibi içeri değil de ne hikmetse dışarı açılmış ama herkes emek hırsızı burak desin. la yarram daha öncesinde olan penaltıya neden ses çıkarmıyorsun?
edit:ayrıca bünyamin gezer pozisyona penaltı dedi..
edittürürü: hangisi rahatsız etti . diresiğin dışarı doğru açılması mı yoksa bünyamin gezer'in penaltı demesi mi? yoksa isviçreli bilim adamlarının şaşırması mı?
galiba isviçreli bilim adamlarının şaşırmasına inanmadınız ondan eksilediniz demi!! *
(bkz: 26 ağustos 2012 beşiktaş galatasaray maçı) ında emrenin şutuna dirseği ile cevap veren futbolcu.
sebebiyet verdiği penaltı görmezden gelinen futbolcu.
Alındığında beğenilmeyen ama kartalımın son on yılda yaptığı en iyi transfer dediğim adamdır.
bindirmeleri kazamaca olan sabri'den bile daha kötü olan beşiktaş'lı futbolcu
(not: galatasaraylıyım)
(not: galatasaraylıyım)
inşaatcı ciğeri var mübarekde.
ciğeri insan ciğeri değildir.
defansif yönü ofansif yönünden çok daha iyi olan futbolcu. işin komiği beşiktaşım bunu alırken sağ açık diye almıştı.
29 yaşında arjantinli futbolcu.
sabri sarıoğlu nun adını uefaya bildiren kulübün taraftarlarınca eleştirilen futbolcu.
Maymun taklidi yapmayan alman sağ kanat oyuncusudur. Dürüstçe çıkar topunu oynar ve poposu dışarı çıkmaz pek.
(bkz: Maymun taklidi yapıp bana maymun dediler demek)
(bkz: Maymun taklidi yapıp bana maymun dediler demek)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar