bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kuran-ı kerim3
- dünya12
- insan5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- gitme diye yalvarmak6
- almanya6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sabaha kadar okunacak kitap4
- amerika birleşik devletleri7
- eski eşle tekrar evlenmek4
- portekiz5
- kolombiya4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- opel frontera2
- anın görüntüsü22
- x in memeleri3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- iran2
- şarapçı bey koala birader3
- kemalist dünya24
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- özbekistan4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
Dön artık be hilbert. Söz, taç atarken bir dakika boyunca etrafına bön bön bakmana bir kelime etmeyeceğim.
beşiktaş ın şu anda bir başkan ve yönetim kurulundan daha çok ihtiyaç duyduğu şey varsa o da roberto hilbert dir.
ne quaresma ne simao takımın değişilmezi olduğunu bu maç bir hayli göstermiştir.
bu sene takımımızda 11 tane hilbert olsaydı renklileri susturmayı bilirdik ama neyse..
bu sene takımımızda 11 tane hilbert olsaydı renklileri susturmayı bilirdik ama neyse..
insan olması imkansız, kesin makine.
yan hakeme, göçek çok oynadı al sen de oyna diyerek topu verip, sarı kart ve kırmızı kart gören kartal. reyiz.
beşiktaş'ın sağ beki.
adamın hasıdır. dün gece* gördüğü kırmızı kart, gözümde şampiyonluk kupasından daha değerlidir.
adamın hasıdır. dün gece* gördüğü kırmızı kart, gözümde şampiyonluk kupasından daha değerlidir.
topu hakeme atarak adeta al sen kullan deyip beşiktaşlı olduğumuz için tekrardan gurur duymamızı sağlamıştır. ilhan mansızın hakeme seni kim satın aldı lan isyanını hatırlatmıştır.
haksızlığa isyan eden her beşiktaşlı gibidir. gördüğü kırmızı kart helaldir.
profesyonelliğin ete kemiğe bürünmüş halidir. kendisi sağ açık olarak alınmıştır fakat ihtiyaçtan dolayı sağ beke kaydırıldığında resmen 27 yaşından sonra defans yapmayı öğrenmiştir.
en sevdiğim özelliği ise kaçan adama pas atmasıdır. misal aynı bölgede oynayan* ekrem dağ kaçan adamları görmez top ayağındayken 'dur forvete şişireyim belki rövaşataya yatar' diye topu rakip takım kalecisine teslim eder.
en sevdiğim özelliği ise kaçan adama pas atmasıdır. misal aynı bölgede oynayan* ekrem dağ kaçan adamları görmez top ayağındayken 'dur forvete şişireyim belki rövaşataya yatar' diye topu rakip takım kalecisine teslim eder.
"besiktas'ta kalmak icin maddi- manevi butun fedakarliklari yapacagim. Burayi ve burdaki ortami birakmak icin deli olmak gerekir." -Roberto hilbert-
adamın dibi alman futbolcudur. Takımda 3 tane hilbert 3'te ernst olsa sırtımız yere gelmeyecek arkadaş.
gününde olursa skerten affetmeyen adam.
çok iyi niyetli bir futbolcu olmasına rağmen sık sakatlanan futbolcu.
kendileri isviçreli bilim adamlarını hayrete düşürmüştür .
(bkz: 26 ağustos 2012 beşiktaş galatasaray maçı) nda dirsek normal bir insanın ki gibi içeri değil de ne hikmetse dışarı açılmış ama herkes emek hırsızı burak desin. la yarram daha öncesinde olan penaltıya neden ses çıkarmıyorsun?
edit:ayrıca bünyamin gezer pozisyona penaltı dedi..
edittürürü: hangisi rahatsız etti . diresiğin dışarı doğru açılması mı yoksa bünyamin gezer'in penaltı demesi mi? yoksa isviçreli bilim adamlarının şaşırması mı?
galiba isviçreli bilim adamlarının şaşırmasına inanmadınız ondan eksilediniz demi!! *
(bkz: 26 ağustos 2012 beşiktaş galatasaray maçı) nda dirsek normal bir insanın ki gibi içeri değil de ne hikmetse dışarı açılmış ama herkes emek hırsızı burak desin. la yarram daha öncesinde olan penaltıya neden ses çıkarmıyorsun?
edit:ayrıca bünyamin gezer pozisyona penaltı dedi..
edittürürü: hangisi rahatsız etti . diresiğin dışarı doğru açılması mı yoksa bünyamin gezer'in penaltı demesi mi? yoksa isviçreli bilim adamlarının şaşırması mı?
galiba isviçreli bilim adamlarının şaşırmasına inanmadınız ondan eksilediniz demi!! *
(bkz: 26 ağustos 2012 beşiktaş galatasaray maçı) ında emrenin şutuna dirseği ile cevap veren futbolcu.
sebebiyet verdiği penaltı görmezden gelinen futbolcu.
Alındığında beğenilmeyen ama kartalımın son on yılda yaptığı en iyi transfer dediğim adamdır.
bindirmeleri kazamaca olan sabri'den bile daha kötü olan beşiktaş'lı futbolcu
(not: galatasaraylıyım)
(not: galatasaraylıyım)
inşaatcı ciğeri var mübarekde.
ciğeri insan ciğeri değildir.
defansif yönü ofansif yönünden çok daha iyi olan futbolcu. işin komiği beşiktaşım bunu alırken sağ açık diye almıştı.
29 yaşında arjantinli futbolcu.
sabri sarıoğlu nun adını uefaya bildiren kulübün taraftarlarınca eleştirilen futbolcu.
Maymun taklidi yapmayan alman sağ kanat oyuncusudur. Dürüstçe çıkar topunu oynar ve poposu dışarı çıkmaz pek.
(bkz: Maymun taklidi yapıp bana maymun dediler demek)
(bkz: Maymun taklidi yapıp bana maymun dediler demek)
Gündemdeki Haberler