bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- 19 yaşında kızla yatmak9
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ankara nın en güzel yanı4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- unutulmayan sadakat örnekleri2
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlükteki gizli düşmanım10
- versuch2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- velvet28
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- üniversitelerin gereksiz olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
beyoğlunda bulunan (nevizade 'nin bitişiğinde) ve fiyat-kalite performansı ile parmak ısırtan, öğrenci işi delicesine eğlenilesi bir mekan. çaldıkları pek bilinmeyen şahane şarkılar da cabası. tek dezavantajı çok ama çok kalabalık olması, tanıdığınız yok ise haftasonu için rezervayon yaptırmanız bile zor, neyse ki ben torpilliyim de yarın askerlik eğlencemi (erken de olsa) yapabileceğim, yarın orada es kaza olursanız ve ''aa şu delilere bak'' diyebileceğiniz birilerini görürseniz çekinmeyin bir merhaba deyin, onlar kesin bizizdir çünkü!
biranin 2 votkanın 3 ytl oldugunu görünce dudagın kenarlarında ucuk cıkartan, su mu katıyolar ki acep icine diye cekinmemden mütevvellit girmeye cekinilen ama ilk ziyarette elbet ugranılacak olan mekan. ilginç, baya ilginç...
anlaşılamaz bir şekilde her gidişinizde bir bursalı ya da bursa da üniversite okumuş biriyle karşılaştığınız yer.
artık biranın çatı katında* 4 votka'nın 5 ytl oldugu yerdir. fiyat bakımından rakiplerinden çok farkı kalmamıştır ki bu oraya gitmenin en büyük sebebini ortadan kaldırmaktadır. uyuz, istediğiniz şarkıları hiçbirşekilde çalmayan, kendini tiesto zanneden bir dj'leri vardır ve bu dj bütün artisliğine rağmen bazen paşa gönlü istediğinde halaya* kadar giden göçmen müziklerine vurur kendini.
ucuz diye içtiğiniz votkası ertesi gün mideyi kullanamamanıza sebep olur. hem votkası hem de içine koydukları enerji içecekleri kötüdür*, 1-2 garson dışında geriye kalanı sanki reina'da çalışıyormuşçasına artistir, kadir kıymet bilmez, 1 yıl grubunuzla kızlı erkekli takılırsınız baş köşeleri ayarlar, 1 gün sap gidersiniz içeriye almazlar. özellikle yazın erasmuscu ogrenciler buraya* sıkça gelirler, ağızlarıyla içmez kudurdukça kudururlar, aynı hareketleri türk yapsa damdan aşağıya atılır ama erasmusçulara ses çıkarılmaz. hesapta geçirmece denemeleri her seferinde yapılır, kalabalık bir grubunuz varsa kapıdan çıkarken mutlaka hesap konusunda irili ufaklı aksaklıklar olur, sona kalan kola* kalabilir.
bütün bunlara rağmen delicesine eğlenceli günlerimiz de olmuştur bu mekanda onları da unutmamak lazım. ucuz fiyatları sebebiyle birçok insan tarafından beyoglunda geceye başlangıç yeri olarak kabul edilir, sıkça gidilir, önce burda ucuz ucuz içilir saat 00.30 gibi kalkılıp yolda golden'dan birer midye atmak suretiyle mojo'da 01.00'da başlayacak programa yetişilir, adam gibi müzik dinlenir, deli gibi eğlenilir, votka enerjilerle zıvanadan çıkarsanız devamında ertesi gün hatırlamayacağınız anları yaşamak üzere jazz stop ta sabaha bağlamaya gidebilirsiniz. Emine ana'da kahvaltıyı tantuni ile yapıp gün ağırırken'de eve dönebilirsiniz.
yani mideye ve akla zarar, cüzdana faydalı herşeye rağmen beyoglu gecelerinde kendine gore bir yeri olan bardır.
ucuz diye içtiğiniz votkası ertesi gün mideyi kullanamamanıza sebep olur. hem votkası hem de içine koydukları enerji içecekleri kötüdür*, 1-2 garson dışında geriye kalanı sanki reina'da çalışıyormuşçasına artistir, kadir kıymet bilmez, 1 yıl grubunuzla kızlı erkekli takılırsınız baş köşeleri ayarlar, 1 gün sap gidersiniz içeriye almazlar. özellikle yazın erasmuscu ogrenciler buraya* sıkça gelirler, ağızlarıyla içmez kudurdukça kudururlar, aynı hareketleri türk yapsa damdan aşağıya atılır ama erasmusçulara ses çıkarılmaz. hesapta geçirmece denemeleri her seferinde yapılır, kalabalık bir grubunuz varsa kapıdan çıkarken mutlaka hesap konusunda irili ufaklı aksaklıklar olur, sona kalan kola* kalabilir.
bütün bunlara rağmen delicesine eğlenceli günlerimiz de olmuştur bu mekanda onları da unutmamak lazım. ucuz fiyatları sebebiyle birçok insan tarafından beyoglunda geceye başlangıç yeri olarak kabul edilir, sıkça gidilir, önce burda ucuz ucuz içilir saat 00.30 gibi kalkılıp yolda golden'dan birer midye atmak suretiyle mojo'da 01.00'da başlayacak programa yetişilir, adam gibi müzik dinlenir, deli gibi eğlenilir, votka enerjilerle zıvanadan çıkarsanız devamında ertesi gün hatırlamayacağınız anları yaşamak üzere jazz stop ta sabaha bağlamaya gidebilirsiniz. Emine ana'da kahvaltıyı tantuni ile yapıp gün ağırırken'de eve dönebilirsiniz.
yani mideye ve akla zarar, cüzdana faydalı herşeye rağmen beyoglu gecelerinde kendine gore bir yeri olan bardır.
pek cok sozluk yazarının takıldıgı yer.
maç zamanları ucuz bira içerek lig tv keyfini yaşayabilceğiniz mekan. ona para almıyorlar zaten *
ucuz bir yerdir. ucuz bir bar. ucuz bir ortam.
her gittiğimde yer bulamadığm mekan. tabii teras ilk tercih olduğu için.
ritmi sadece artiz garsonların bozduğu mekandır. bu gece ki dj performansı tutarsız ama oldukça eğlenceli idi.
14 haziran 2008 akşamında teras katında oldukça güzel vakit geçirdiğim mekandır.kendi atmosferi dışında karşıda bulunan cumhuriyet meyhanesinden gelen sesler, eğilip şole bi baktığında aşağıda gözüne takılan insan manzaraları, sesler, kokular, yaşanmışlıklarıyla bana bi pencereden nevizadeye bakıyorum izlenimi vermişti.fiyatları da oldukça uygun.bira 2 votka limon 3 ytldi.içki diyede de su içmiyosunuz üstelik.gidilmesi gereken bi yer bence...
Uludağ sözlük yazarlarının karınızı banyoda yıkar mısınız parolasıyla yüzde 10 indirim alınabilecek mekan. Manyak referansıyla Mekanın sahibi Emin söyledi dersiniz...
Parolayı unutma yeter...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar