bugün

eğlence sektöründen "suculuk" sektörüne el atanların markası. hoş şişeleri var. ama ele ayağa düştü gibi. 33 lükler 2 tl gibi bir fiyata satılıyor.

http://www.reinasu.com.tr/

edit: ellerini kemirdiğim. nasıl hanzo gibi yazmışsak. susayan bastı küfrü.
Genelde benzin istasyonlarının marketlerinde satıldığını gördüğüm çok şık cam şişeye sahip doğal kaynak suyu markası
perder getimiş 5 şişe bi sike yaradığıda yok tamam cam şişe tadı falan iyi hoşta eriklinin üstüne su tanımam ağa.
© copyright 2005 - 2026