bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
(bkz: cem garipoğlu/#21884825)
umarım bir kızı olur. Allah analı babalı büyütsün. acısını göstermesin. lakin o gün şu girdigi entryi bir düşünsün.
umarım bir kızı olur. Allah analı babalı büyütsün. acısını göstermesin. lakin o gün şu girdigi entryi bir düşünsün.
(bkz: drogba yı antremanlardan sonra takip timi/#21904492)
milliyet, hürriyet, vatan gibi gazetelerin spor muhabirleridir. özellikle gidip takip eden taraftar yok yani insanlar da gazetelerden okudukları haberleri paylaşıyor. boşuna minik beynini yorup böyle bir çıkarım yapmışsın zahmet oldu.
milliyet, hürriyet, vatan gibi gazetelerin spor muhabirleridir. özellikle gidip takip eden taraftar yok yani insanlar da gazetelerden okudukları haberleri paylaşıyor. boşuna minik beynini yorup böyle bir çıkarım yapmışsın zahmet oldu.
çakma versiyonları da çekilmeye başlayan 10 numara porno film serisidir. öyle ki mofostan sonra kurgulanan en baba porno serilerinden biridir.
yazar ise, kamerayı tutan kişi diyecem ama , cıks,o olamaz.
yazar ise, kamerayı tutan kişi diyecem ama , cıks,o olamaz.
iğrenç ötesi yazar müsfettesidir. Bi sikten çakmaz ve bunu çaktırmaktanda korkmaz. Trol galiba.
kötü bir troll. ancak (#21932044) nolu entry iyiymiş.
aklınca galatasaraya laf çaktığını sanan gereksiz.
(#22017779) tespitin dibine vurmuş yazar.
Tam bir troll!!! Cem Garipoglunu seksi bulmaktadir daha ne olsun!
hayalindeki erkeğin cem garipoğlu olduğunu beyan etmiş.
bak kızlar mektup yazıyormuş lan. utanma sen de yaz bence.
bak kızlar mektup yazıyormuş lan. utanma sen de yaz bence.
Ovguler yagdirdigi, hayallerinde yasattigi cani Cem garipoglu'na, got korkusundan nihayet katil yazabilmistir. Aferin adam oluyorsun.
Kendini Cem garipoglu'na adamistir. Tokmakcisinin cikacagi gunu iple cekmektedir.
bir porno türü. Gizli kamerada kadınlara para teklif edilir ve çekim başlar.
(bkz: fail troll)
(#22033447)
cem Gariboğlu'nu da seksi bulan bunu da yazmış yazar. yazık olum kıza. klişemi sikeyim ama sen kız kardeşin olsa ya da var bilmiyorum böyle şeyler yaşasa ve buraya dökse içini aynısını yapar mıydın?
ayrıca cem Gariboğlu'nun insanlık damarını sikeyim kardeş.
cem Gariboğlu'nu da seksi bulan bunu da yazmış yazar. yazık olum kıza. klişemi sikeyim ama sen kız kardeşin olsa ya da var bilmiyorum böyle şeyler yaşasa ve buraya dökse içini aynısını yapar mıydın?
ayrıca cem Gariboğlu'nun insanlık damarını sikeyim kardeş.
özel mesajdan alakasız bir soru sormuş yazardır. sırf bana attıysa seçilmiş kişi olabilirim *
soruları devam eden yazardır. kendimi bilgi yarışmasında gibi hissediyorum.
bana sence ibrahim büyükak mı yoksa yılmaz erdoğan mı yakışıklı diye soru soran yazar. cevabım barbara herhalde manken olan oldu ya küstü sanırsam.
(#22067182) yahu bu yozgatlılar her şeyi beceriyorlar mı?
#21662420
burda kendisine söylemiştim. yine söylüyor ve soruyorum; beşiktaş'ın şampiyon olabileceğine inanıyor musun yüce fenerbahçemiz varken? ahahaha.
burda kendisine söylemiştim. yine söylüyor ve soruyorum; beşiktaş'ın şampiyon olabileceğine inanıyor musun yüce fenerbahçemiz varken? ahahaha.
söyleyecek laf bulamayınca "hahahah" triplerine giren hımbıl çirkeflerin saldırısına uğrayan renktaş yazar.
laf anlatmaya çalıştığı adamın tuttuğu takımda emre belözoğlu var. daha büyük hakaret bilmiyorum ben dünyada. duvara konuşsun daha iyi.
laf anlatmaya çalıştığı adamın tuttuğu takımda emre belözoğlu var. daha büyük hakaret bilmiyorum ben dünyada. duvara konuşsun daha iyi.
hobiolarak da yaparım ben onu kimse endişelenmesin. * emre belözoğlu'na laf atıyor ama kendi çirkef futbolcularını görmüyor. büyük ironi doğrusu.
gelelim public agent'e. sezonun 34 hafta olduğunu biliyorum ve bu 34 haftanın sonunda fenerbahçemizin şampiyon olacağını söylüyorum. kendisine bu laflarını yedirmeye 21 hafta kaldı. sezon sonu görüşürüz.
gelelim public agent'e. sezonun 34 hafta olduğunu biliyorum ve bu 34 haftanın sonunda fenerbahçemizin şampiyon olacağını söylüyorum. kendisine bu laflarını yedirmeye 21 hafta kaldı. sezon sonu görüşürüz.
beşiktaşlı gibi davranan haysiyetsiz bir 6414T4S4R4YL1
entry altı kavgaları ile tanidigim yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar