bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- herkesle iyi anlaşan insan15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- göte giren şemsiye4
- kitap alıntıları2
- frt2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- ciguli kral7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- durduk yere ağlamak2
- japonya8
- gta 62
- kadir inanır'ın vefatı7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- saraca finch house7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- mısır3
tüm ülkenin 95 senelik başarısı olarak dünya ücüncülügünü gösteren yazar. yani tüm bi ülke, tüm bi toplum başarı olarak futbolu mu gösterir ve kovalar. futbolla mı karın doyuracak bütün millet?cocukların. Sonraki nesiller futbol mu yiyecek. inanılmaz bi kafa inanamiyorum böyle adamların yazar olmasını bırak yaşaması bile ilginc. inanılmaz bir felsefe.
Eskiden abberline galatasaray a sallıyorum diye gelip nickaltıma bir şeyler yazardı. Şimdi de Beşiktaş a sallıyorum diye bu gelip bir şeyler yazıyor. Yalnız abberline ın kalitesinde değil. Bu arada ben fener e de sallıyorum bir tane de fenerli dadansın nickaltıma bari.
Futboldan gerçekten anlayan yazar.
Aynı zaman da Beşiktaş düşmanlığını marifet sananlara gerekli cevapları verir.
3 hafta sonra o meşalesiyle bayrağıyla şampiyonluğu kutlarken beşiktaş düşmanları ağlayacak.
Aynı zaman da Beşiktaş düşmanlığını marifet sananlara gerekli cevapları verir.
3 hafta sonra o meşalesiyle bayrağıyla şampiyonluğu kutlarken beşiktaş düşmanları ağlayacak.
(#36640484) futbol cahili trollün biri. açık ve net.
çaylakken silik yemiş olan yazar.
terör örgütü destekçilerinin kumpasına uğramış efsanevi yazar. gece yarısı yapacağım basın açıklamasında tüm gerçekleri ortaya sereceğim açık ve net.
Rakiplerinin oynadığı maçta bile Bol bol ağlamayı gerektirir. Ağla kanka açılırsın.
ne diyor bu arkadaş açık ve net.
Bol bol ağlamayı gerektirir. Ağla kardeş açılırsın.
bu saçma sapan başlık nasıl hala sözlükte durabiliyor? ben açsam anında çaylak yaparlar herkes her yazara özel başlık açsın o zaman açık ve net.
0-3 yaş arası zeka gerektirir. Aklı yok fikri var. Evet.
erdoğan ın götünün kılıyım diyen teyze ne ise o da budur.
koyun dersin, koyun dediniz koyduk falan der. aklınca aşağılamaktan başka bir şey yaptığı yok o küçük beyniyle.
koyun dersin, koyun dediniz koyduk falan der. aklınca aşağılamaktan başka bir şey yaptığı yok o küçük beyniyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar