bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadınlar2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- içtim şarabı13
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- anın görüntüsü22
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- dünya12
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- x in memeleri3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- her insanın bir cini olması8
- opel frontera2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- insan5
- kuran-ı kerim3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- 33 yaşında olmak3
- almanya5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- arşivlenmesi gereken resimler3
iyi para kıranlar.
Gider derdini anlatırsın, abuk sabuk tavsiyelerde bulunurlar, verdikleri tavsiyelerin beş para etmediğini çoğunlukla kendileride biliyorlardır.
Başarıya ulaşamadığınızda sizi suçlarlar, ama kendilerinde katiyen suç yoktur. Sen dediklerini yapamıyorsundur.
Paranızla rezil olmanın bir türü resmen.
Kendilerini geliştirmemiş psikologlardır çoğuda. Okuldan nasıl mezun oldularsa o, üstüne hiçbirşey koymazlar.
En sevdikleri şey ona buna teşhis koymaktır, halbuki kendileri hiç akıllarına getirmez acaba bana gelen hastalardan kaçını iyi edebildim diye.
idealist değildir çoğu, parayı kapma peşindedir. Hastalar onlar için yürüyen cüzdanlardır.
Çoğunlukla hiçbir boka yaramazlar.
Başarıya ulaşamadığınızda sizi suçlarlar, ama kendilerinde katiyen suç yoktur. Sen dediklerini yapamıyorsundur.
Paranızla rezil olmanın bir türü resmen.
Kendilerini geliştirmemiş psikologlardır çoğuda. Okuldan nasıl mezun oldularsa o, üstüne hiçbirşey koymazlar.
En sevdikleri şey ona buna teşhis koymaktır, halbuki kendileri hiç akıllarına getirmez acaba bana gelen hastalardan kaçını iyi edebildim diye.
idealist değildir çoğu, parayı kapma peşindedir. Hastalar onlar için yürüyen cüzdanlardır.
Çoğunlukla hiçbir boka yaramazlar.
Yaptıkları çok ciddi ve zor bir iş Allah onlara yardım etsin. Tamam parası güzel ama ikna etmek ve rahatlatmak çok zor bir iş karşı tarafı. Birde ne olacağına bağlı düzelmeyen hastalara ne çok uğraşıyorlardır kimbilir.
Psikologları ve yaptıkları işi küçümseyen yazarları ortaya çıkaran başlık.
Birincisi antidepresanların verem hastalığına çözüm aranırken tesadüfen bulunduğunu belirtelim. Yani öyle düşündüğünüz gibi sadece ilaçla tedavi edilemez bir hasta çünkü zaten ilaç tam olarak ihtiyacı karşılamıyor bunda bir anlaşalım.
ikinci olarak hastaların çoğunun sorunu geçmişinde yaşadığı birtakım olaylar yüzünden gelişiyor. Örneğin küçükken köpek tarafından ısırılıyor ve köpek fobisi oluşuyor ama hasta köpek tarafından ısırıldığını hatırlamıyor bile, yani bilinç altında yatan bir sebep var. Psikologlar da bu sebepleri ve işleyiş mekanizmasını iyi biliyorlar ve hastanın bunu fark etmesine yardımcı oluyorlar.
Üçüncü ve son olarak insanlara neyin iyi geleceğini altını çizerek söylüyorum "bilimsel temellere" dayanarak öğreniyorlar. Yani senin gibi kanka geçer zaten kasma yia demiyorlar. Önerdikleri çoğu şeyin altında bir dayanak oluyor.
Daha fazla yazardım da yeterince anlaşılır bence.
Birincisi antidepresanların verem hastalığına çözüm aranırken tesadüfen bulunduğunu belirtelim. Yani öyle düşündüğünüz gibi sadece ilaçla tedavi edilemez bir hasta çünkü zaten ilaç tam olarak ihtiyacı karşılamıyor bunda bir anlaşalım.
ikinci olarak hastaların çoğunun sorunu geçmişinde yaşadığı birtakım olaylar yüzünden gelişiyor. Örneğin küçükken köpek tarafından ısırılıyor ve köpek fobisi oluşuyor ama hasta köpek tarafından ısırıldığını hatırlamıyor bile, yani bilinç altında yatan bir sebep var. Psikologlar da bu sebepleri ve işleyiş mekanizmasını iyi biliyorlar ve hastanın bunu fark etmesine yardımcı oluyorlar.
Üçüncü ve son olarak insanlara neyin iyi geleceğini altını çizerek söylüyorum "bilimsel temellere" dayanarak öğreniyorlar. Yani senin gibi kanka geçer zaten kasma yia demiyorlar. Önerdikleri çoğu şeyin altında bir dayanak oluyor.
Daha fazla yazardım da yeterince anlaşılır bence.
derdime çare bulamamış kişiler, zaten derdim de yokmuş. kuruntu yapıyormuşum.
bunu öğrenmek için güzel para vermiştim, o parayı vermenin acısıyla kuruntularımı düşünemeyecek hale geldim, farklı bir tedavi yöntemi oldu.
alternatif tıp dedikleri böyle birşey sanırım.
bunu öğrenmek için güzel para vermiştim, o parayı vermenin acısıyla kuruntularımı düşünemeyecek hale geldim, farklı bir tedavi yöntemi oldu.
alternatif tıp dedikleri böyle birşey sanırım.
Bir günah çıkarma yöntemi olarak kilise pederinin bir bilim dalında beden almış hali. Gerçekten yaptıkları iş çok zor(!) evet.
Psikiyatriyi tenzih ederim.
Psikiyatriyi tenzih ederim.
Psikolog tedavi etmede iddaalı değildir, farkındalığı arttırmada iddaalıdır. Bunu yaparken de danışanın ruhsal bütünlüğüne zarar vermeden yapmanın yoluna bakar. Zira çoğu insan, buna en yakınlar dahil, yardım edeyim derken zarar verir.
Psikoloğum ve yaptığım işle gurur duyuyorum. iki dünyada da bahtiyar olmama vesile olacağına inanıyorum, yaşarken kişisel mutluluğumu arttıran bir iş halihazırda.
Meslektaşlarımın özelde fazla ücret istediklerinin ben de farkındayım. Ama özel sektörde kim fahiş fiyat söylemiyor ki?
Psikoloğum ve yaptığım işle gurur duyuyorum. iki dünyada da bahtiyar olmama vesile olacağına inanıyorum, yaşarken kişisel mutluluğumu arttıran bir iş halihazırda.
Meslektaşlarımın özelde fazla ücret istediklerinin ben de farkındayım. Ama özel sektörde kim fahiş fiyat söylemiyor ki?
Psikologlar bence anca boyle degisik travmalara bakmali. Birisinin canına tak ediyo mesela artik delirme konumuna geliyo en psikologa gidiyo. O da kalkip sana bak şöyle davran yok gormezden gel vs diyo. Yani ütopik bir seyler soyluyo. Kardes bende biliyom yapilmasi gerekeni zaten yapilabilecek olsa sana gelmem.
Sevişmedikleri sürece Gereksizdirler.
Eğer hastaları iyileşirse, işleri sarpa sarar, eve ekmek götüremez, hatun kişinin de gözünden düşerler.
Psikologlar paradoksal bir döngünün içine girmiştir.
Ülkeye şu anda çok lazımlar.
Terapist değildirler. Osuruktan dertleriniz için gidilmemelidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar