bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- bili bili yumurta3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- ekşi ekşi kokan kezo2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- anın görüntüsü24
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar4
- mola4
- su içmek2
- kemal kılıçdaroğlu15
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
iyi para kıranlar.
Gider derdini anlatırsın, abuk sabuk tavsiyelerde bulunurlar, verdikleri tavsiyelerin beş para etmediğini çoğunlukla kendileride biliyorlardır.
Başarıya ulaşamadığınızda sizi suçlarlar, ama kendilerinde katiyen suç yoktur. Sen dediklerini yapamıyorsundur.
Paranızla rezil olmanın bir türü resmen.
Kendilerini geliştirmemiş psikologlardır çoğuda. Okuldan nasıl mezun oldularsa o, üstüne hiçbirşey koymazlar.
En sevdikleri şey ona buna teşhis koymaktır, halbuki kendileri hiç akıllarına getirmez acaba bana gelen hastalardan kaçını iyi edebildim diye.
idealist değildir çoğu, parayı kapma peşindedir. Hastalar onlar için yürüyen cüzdanlardır.
Çoğunlukla hiçbir boka yaramazlar.
Başarıya ulaşamadığınızda sizi suçlarlar, ama kendilerinde katiyen suç yoktur. Sen dediklerini yapamıyorsundur.
Paranızla rezil olmanın bir türü resmen.
Kendilerini geliştirmemiş psikologlardır çoğuda. Okuldan nasıl mezun oldularsa o, üstüne hiçbirşey koymazlar.
En sevdikleri şey ona buna teşhis koymaktır, halbuki kendileri hiç akıllarına getirmez acaba bana gelen hastalardan kaçını iyi edebildim diye.
idealist değildir çoğu, parayı kapma peşindedir. Hastalar onlar için yürüyen cüzdanlardır.
Çoğunlukla hiçbir boka yaramazlar.
Yaptıkları çok ciddi ve zor bir iş Allah onlara yardım etsin. Tamam parası güzel ama ikna etmek ve rahatlatmak çok zor bir iş karşı tarafı. Birde ne olacağına bağlı düzelmeyen hastalara ne çok uğraşıyorlardır kimbilir.
Psikologları ve yaptıkları işi küçümseyen yazarları ortaya çıkaran başlık.
Birincisi antidepresanların verem hastalığına çözüm aranırken tesadüfen bulunduğunu belirtelim. Yani öyle düşündüğünüz gibi sadece ilaçla tedavi edilemez bir hasta çünkü zaten ilaç tam olarak ihtiyacı karşılamıyor bunda bir anlaşalım.
ikinci olarak hastaların çoğunun sorunu geçmişinde yaşadığı birtakım olaylar yüzünden gelişiyor. Örneğin küçükken köpek tarafından ısırılıyor ve köpek fobisi oluşuyor ama hasta köpek tarafından ısırıldığını hatırlamıyor bile, yani bilinç altında yatan bir sebep var. Psikologlar da bu sebepleri ve işleyiş mekanizmasını iyi biliyorlar ve hastanın bunu fark etmesine yardımcı oluyorlar.
Üçüncü ve son olarak insanlara neyin iyi geleceğini altını çizerek söylüyorum "bilimsel temellere" dayanarak öğreniyorlar. Yani senin gibi kanka geçer zaten kasma yia demiyorlar. Önerdikleri çoğu şeyin altında bir dayanak oluyor.
Daha fazla yazardım da yeterince anlaşılır bence.
Birincisi antidepresanların verem hastalığına çözüm aranırken tesadüfen bulunduğunu belirtelim. Yani öyle düşündüğünüz gibi sadece ilaçla tedavi edilemez bir hasta çünkü zaten ilaç tam olarak ihtiyacı karşılamıyor bunda bir anlaşalım.
ikinci olarak hastaların çoğunun sorunu geçmişinde yaşadığı birtakım olaylar yüzünden gelişiyor. Örneğin küçükken köpek tarafından ısırılıyor ve köpek fobisi oluşuyor ama hasta köpek tarafından ısırıldığını hatırlamıyor bile, yani bilinç altında yatan bir sebep var. Psikologlar da bu sebepleri ve işleyiş mekanizmasını iyi biliyorlar ve hastanın bunu fark etmesine yardımcı oluyorlar.
Üçüncü ve son olarak insanlara neyin iyi geleceğini altını çizerek söylüyorum "bilimsel temellere" dayanarak öğreniyorlar. Yani senin gibi kanka geçer zaten kasma yia demiyorlar. Önerdikleri çoğu şeyin altında bir dayanak oluyor.
Daha fazla yazardım da yeterince anlaşılır bence.
derdime çare bulamamış kişiler, zaten derdim de yokmuş. kuruntu yapıyormuşum.
bunu öğrenmek için güzel para vermiştim, o parayı vermenin acısıyla kuruntularımı düşünemeyecek hale geldim, farklı bir tedavi yöntemi oldu.
alternatif tıp dedikleri böyle birşey sanırım.
bunu öğrenmek için güzel para vermiştim, o parayı vermenin acısıyla kuruntularımı düşünemeyecek hale geldim, farklı bir tedavi yöntemi oldu.
alternatif tıp dedikleri böyle birşey sanırım.
Bir günah çıkarma yöntemi olarak kilise pederinin bir bilim dalında beden almış hali. Gerçekten yaptıkları iş çok zor(!) evet.
Psikiyatriyi tenzih ederim.
Psikiyatriyi tenzih ederim.
Psikolog tedavi etmede iddaalı değildir, farkındalığı arttırmada iddaalıdır. Bunu yaparken de danışanın ruhsal bütünlüğüne zarar vermeden yapmanın yoluna bakar. Zira çoğu insan, buna en yakınlar dahil, yardım edeyim derken zarar verir.
Psikoloğum ve yaptığım işle gurur duyuyorum. iki dünyada da bahtiyar olmama vesile olacağına inanıyorum, yaşarken kişisel mutluluğumu arttıran bir iş halihazırda.
Meslektaşlarımın özelde fazla ücret istediklerinin ben de farkındayım. Ama özel sektörde kim fahiş fiyat söylemiyor ki?
Psikoloğum ve yaptığım işle gurur duyuyorum. iki dünyada da bahtiyar olmama vesile olacağına inanıyorum, yaşarken kişisel mutluluğumu arttıran bir iş halihazırda.
Meslektaşlarımın özelde fazla ücret istediklerinin ben de farkındayım. Ama özel sektörde kim fahiş fiyat söylemiyor ki?
Psikologlar bence anca boyle degisik travmalara bakmali. Birisinin canına tak ediyo mesela artik delirme konumuna geliyo en psikologa gidiyo. O da kalkip sana bak şöyle davran yok gormezden gel vs diyo. Yani ütopik bir seyler soyluyo. Kardes bende biliyom yapilmasi gerekeni zaten yapilabilecek olsa sana gelmem.
Sevişmedikleri sürece Gereksizdirler.
Eğer hastaları iyileşirse, işleri sarpa sarar, eve ekmek götüremez, hatun kişinin de gözünden düşerler.
Psikologlar paradoksal bir döngünün içine girmiştir.
Ülkeye şu anda çok lazımlar.
Terapist değildirler. Osuruktan dertleriniz için gidilmemelidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar