bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
iyi para kıranlar.
Gider derdini anlatırsın, abuk sabuk tavsiyelerde bulunurlar, verdikleri tavsiyelerin beş para etmediğini çoğunlukla kendileride biliyorlardır.
Başarıya ulaşamadığınızda sizi suçlarlar, ama kendilerinde katiyen suç yoktur. Sen dediklerini yapamıyorsundur.
Paranızla rezil olmanın bir türü resmen.
Kendilerini geliştirmemiş psikologlardır çoğuda. Okuldan nasıl mezun oldularsa o, üstüne hiçbirşey koymazlar.
En sevdikleri şey ona buna teşhis koymaktır, halbuki kendileri hiç akıllarına getirmez acaba bana gelen hastalardan kaçını iyi edebildim diye.
idealist değildir çoğu, parayı kapma peşindedir. Hastalar onlar için yürüyen cüzdanlardır.
Çoğunlukla hiçbir boka yaramazlar.
Başarıya ulaşamadığınızda sizi suçlarlar, ama kendilerinde katiyen suç yoktur. Sen dediklerini yapamıyorsundur.
Paranızla rezil olmanın bir türü resmen.
Kendilerini geliştirmemiş psikologlardır çoğuda. Okuldan nasıl mezun oldularsa o, üstüne hiçbirşey koymazlar.
En sevdikleri şey ona buna teşhis koymaktır, halbuki kendileri hiç akıllarına getirmez acaba bana gelen hastalardan kaçını iyi edebildim diye.
idealist değildir çoğu, parayı kapma peşindedir. Hastalar onlar için yürüyen cüzdanlardır.
Çoğunlukla hiçbir boka yaramazlar.
Yaptıkları çok ciddi ve zor bir iş Allah onlara yardım etsin. Tamam parası güzel ama ikna etmek ve rahatlatmak çok zor bir iş karşı tarafı. Birde ne olacağına bağlı düzelmeyen hastalara ne çok uğraşıyorlardır kimbilir.
Psikologları ve yaptıkları işi küçümseyen yazarları ortaya çıkaran başlık.
Birincisi antidepresanların verem hastalığına çözüm aranırken tesadüfen bulunduğunu belirtelim. Yani öyle düşündüğünüz gibi sadece ilaçla tedavi edilemez bir hasta çünkü zaten ilaç tam olarak ihtiyacı karşılamıyor bunda bir anlaşalım.
ikinci olarak hastaların çoğunun sorunu geçmişinde yaşadığı birtakım olaylar yüzünden gelişiyor. Örneğin küçükken köpek tarafından ısırılıyor ve köpek fobisi oluşuyor ama hasta köpek tarafından ısırıldığını hatırlamıyor bile, yani bilinç altında yatan bir sebep var. Psikologlar da bu sebepleri ve işleyiş mekanizmasını iyi biliyorlar ve hastanın bunu fark etmesine yardımcı oluyorlar.
Üçüncü ve son olarak insanlara neyin iyi geleceğini altını çizerek söylüyorum "bilimsel temellere" dayanarak öğreniyorlar. Yani senin gibi kanka geçer zaten kasma yia demiyorlar. Önerdikleri çoğu şeyin altında bir dayanak oluyor.
Daha fazla yazardım da yeterince anlaşılır bence.
Birincisi antidepresanların verem hastalığına çözüm aranırken tesadüfen bulunduğunu belirtelim. Yani öyle düşündüğünüz gibi sadece ilaçla tedavi edilemez bir hasta çünkü zaten ilaç tam olarak ihtiyacı karşılamıyor bunda bir anlaşalım.
ikinci olarak hastaların çoğunun sorunu geçmişinde yaşadığı birtakım olaylar yüzünden gelişiyor. Örneğin küçükken köpek tarafından ısırılıyor ve köpek fobisi oluşuyor ama hasta köpek tarafından ısırıldığını hatırlamıyor bile, yani bilinç altında yatan bir sebep var. Psikologlar da bu sebepleri ve işleyiş mekanizmasını iyi biliyorlar ve hastanın bunu fark etmesine yardımcı oluyorlar.
Üçüncü ve son olarak insanlara neyin iyi geleceğini altını çizerek söylüyorum "bilimsel temellere" dayanarak öğreniyorlar. Yani senin gibi kanka geçer zaten kasma yia demiyorlar. Önerdikleri çoğu şeyin altında bir dayanak oluyor.
Daha fazla yazardım da yeterince anlaşılır bence.
derdime çare bulamamış kişiler, zaten derdim de yokmuş. kuruntu yapıyormuşum.
bunu öğrenmek için güzel para vermiştim, o parayı vermenin acısıyla kuruntularımı düşünemeyecek hale geldim, farklı bir tedavi yöntemi oldu.
alternatif tıp dedikleri böyle birşey sanırım.
bunu öğrenmek için güzel para vermiştim, o parayı vermenin acısıyla kuruntularımı düşünemeyecek hale geldim, farklı bir tedavi yöntemi oldu.
alternatif tıp dedikleri böyle birşey sanırım.
Bir günah çıkarma yöntemi olarak kilise pederinin bir bilim dalında beden almış hali. Gerçekten yaptıkları iş çok zor(!) evet.
Psikiyatriyi tenzih ederim.
Psikiyatriyi tenzih ederim.
Psikolog tedavi etmede iddaalı değildir, farkındalığı arttırmada iddaalıdır. Bunu yaparken de danışanın ruhsal bütünlüğüne zarar vermeden yapmanın yoluna bakar. Zira çoğu insan, buna en yakınlar dahil, yardım edeyim derken zarar verir.
Psikoloğum ve yaptığım işle gurur duyuyorum. iki dünyada da bahtiyar olmama vesile olacağına inanıyorum, yaşarken kişisel mutluluğumu arttıran bir iş halihazırda.
Meslektaşlarımın özelde fazla ücret istediklerinin ben de farkındayım. Ama özel sektörde kim fahiş fiyat söylemiyor ki?
Psikoloğum ve yaptığım işle gurur duyuyorum. iki dünyada da bahtiyar olmama vesile olacağına inanıyorum, yaşarken kişisel mutluluğumu arttıran bir iş halihazırda.
Meslektaşlarımın özelde fazla ücret istediklerinin ben de farkındayım. Ama özel sektörde kim fahiş fiyat söylemiyor ki?
Psikologlar bence anca boyle degisik travmalara bakmali. Birisinin canına tak ediyo mesela artik delirme konumuna geliyo en psikologa gidiyo. O da kalkip sana bak şöyle davran yok gormezden gel vs diyo. Yani ütopik bir seyler soyluyo. Kardes bende biliyom yapilmasi gerekeni zaten yapilabilecek olsa sana gelmem.
Sevişmedikleri sürece Gereksizdirler.
Eğer hastaları iyileşirse, işleri sarpa sarar, eve ekmek götüremez, hatun kişinin de gözünden düşerler.
Psikologlar paradoksal bir döngünün içine girmiştir.
Ülkeye şu anda çok lazımlar.
Terapist değildirler. Osuruktan dertleriniz için gidilmemelidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar