bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı7
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- evlilikteki en büyük sorun4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- milli takımımızın balonu patladı7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- yazarların en sevdiği meyve9
- alevilerde muhammed ismi5
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
fikirlerime cevap veremeyince careyi caylak olarak kacmakta bulmus yazardir.
işin ilginç tarafı kendisi hangi konuda ne ayarı yemiştir bilmiyor. bir yazın da öğrenelim güzel kelebekler.
beni "saygısız sıfatını çok rahat kullanan biri olarak kemalistlerin toplanıp konuştuğu bir zirveye saygı duymayarak terörize etmeye çalışmış olmasını nasıl adlandırmak gerekir?" diye düşüncelere sevk eden yazar.
düşünceleri yersiz ve yobazca da olsa katıldığı zirvede kendini bilmez ayar vermeye çalışan yazarımsılara karşı saygı çerçevesini bozmayan yobaz da olsa saygı duyulacak yazardır.
zirveden atılmış yazar. adamlar biraz daha dinleselerdi imana geleceklerdi zaten. duğru konuşanı maalesef bu ülkede istemiyorlar.
suan itibariyle duzenlenen ataturkcu msn zirvesinde elestiri bombardimanina tutulmus yazardir. zirveden cikmasi an meselesidir.
kendi kendini karalatan yazardır. kimse fazladan bişey yapmamaktadır oysa.
(#7488466) entrysiyle haddini aşmış.
sen önce kendine acı be hacım hocam.
(#7488466) entrysiyle haddini aşmış.
sen önce kendine acı be hacım hocam.
yalaka felan değil harbi delikanlı adamdır.
(#7497011) sırf bunun yüzünden sabaha kadar durmadan eksileyebileceğim yazar.
(#7477852) ne yazik ki oldukten sonra gorusucezden ileri gidemeyen fikirleri var.
fethullah gülen yakalalarının yalakası yazar.
islam dinini yüceltmeyi kendine görev bilen mübarek insan. bunun gibi on mübarek müslüman daha olsa memleket ilim irfan neymiş görürdü. allah uzun ömürler versin.
takıntılı birisi olduğunu düşündüğüm yazar. burama kadar geldi artık kusturdun artık, sözlükten soğuttun artık, saçma sapan şeyler yüzünden insanların birbiriyle tartışmasını sağlamaktan vazgeç artık, kutuplaşmaktan insanları kutuplaştırmaktan vazgeç artık, sen müslümansın mesih değilsin ki arkadaş inanmayanlara inanmalarını sağlamaya çalışmaktan vazgeç artık, sen hiper müslümansın her daim bize gerekli mesajı veriyorsun ama biz almıyoruz alamıyoruz gerizekalıyız kapasite yok bizde mesela ben ahmağın tekiyim tamam? dur artık yavaşla artık, namus bekçisi olmaktan vazgeç artık, chpye giydirmeye çalışmaktan, chpli herkesin başı açık insanlar olduğunu düşünmekten vazgeç artık, sana vermemiş olan kızlara sözlük aracılığıyla kin kusmaktan vazgeç artık. nolur tamam de *
sana kısaca artık desem? tek parantezde yazsam bunları, bir dilek tut ve şimdi üfle mumları. şampiyon sensin * *
sana kısaca artık desem? tek parantezde yazsam bunları, bir dilek tut ve şimdi üfle mumları. şampiyon sensin * *
beyin yıkama makinasının yazarlaştırılmış hali.
3 ayaklı yazar. bir troll sizi eğlendiriyorsa gitsin kendini intihar yapsın, ne anlamı var ki 3-5 tane götü boklu adamı güldürmenin? troll adamı sinirden impotansa getiriyorsa trolldur. trolluk hakkındaki düşüncem budur.
kaldı ki daha önce de trolluğün yahudi oyunu olduğundan bahsetmiştim. hala kalın kafalılar anlamıyor ama. komik olduğunu sanan, oturup saatlerce regl kızını güldürme peşindeki troller yahudi oyununa bile girmemeli bence. sonuçta yahudiler akıllı adamlar napsın, götü boklu komik trolleri. troll olmak gerçekten son isteyeceğim şey, hala anlaşılmıyorsa trollüm ben. napam?
kaldı ki daha önce de trolluğün yahudi oyunu olduğundan bahsetmiştim. hala kalın kafalılar anlamıyor ama. komik olduğunu sanan, oturup saatlerce regl kızını güldürme peşindeki troller yahudi oyununa bile girmemeli bence. sonuçta yahudiler akıllı adamlar napsın, götü boklu komik trolleri. troll olmak gerçekten son isteyeceğim şey, hala anlaşılmıyorsa trollüm ben. napam?
ilk defa "bu yazari 1 saat icinde 6 dan fazla eksi oylama" uyarısını sayesinde gördüğüm ... yazacak zamir bulamadım.
hani diyordun ya "yazdıklarının islam'a uygun olmadığını ispatlayın."
ispat:
Yazıklar olsun o kimseye ki halkı güldürmek için yalan söyler. Veyl (azâbı) ona, veyl (azâbı) ona, veyl (azâbı) ona.
yaptın mı yapmadın mı? komplekslerin yüzünden suçsuz kadınlara iftira attın. aklın sıra eğlenceli olduğunu sandın. istenmediğin yerde durdun.
bir de ispat istemişsin!
hani diyordun ya "yazdıklarının islam'a uygun olmadığını ispatlayın."
ispat:
Yazıklar olsun o kimseye ki halkı güldürmek için yalan söyler. Veyl (azâbı) ona, veyl (azâbı) ona, veyl (azâbı) ona.
yaptın mı yapmadın mı? komplekslerin yüzünden suçsuz kadınlara iftira attın. aklın sıra eğlenceli olduğunu sandın. istenmediğin yerde durdun.
bir de ispat istemişsin!
kendisini 2 yildir tanirim. baya dinci ve devamli cemaat propogandasi yapan biridir.
fetullahcı görünümlü prof yazar yeter diyorum ayıptır diyorum bir cemaatin insanları ile bu kadar taşşak gecme diyorum kendilerine.*
amacı kimseye kalkamış yazar. bu hesap sözlükteki sanırım 10. hesabım. şimdi orda yazan 6.nesil yazısına bakıp da, sen format bilmiyorsun demek ne oluyor?
eğlenceli değil mişim?
ee ben eğlenceliyim dedim mi?(aklıma jet-ali nin bir ayarı geldi ama terbiyem müsade etmiyor)
amaçsız yazıyor muşum?
bundan sonra siz yazarlara sorayım olmaz mı? herkes herkesin amacını belirlesin. hı?
troll müşüm?
tamam okuma o zaman.(oh be rahatladım)
başka var mıydı bir şey?
eğlenceli değil mişim?
ee ben eğlenceliyim dedim mi?(aklıma jet-ali nin bir ayarı geldi ama terbiyem müsade etmiyor)
amaçsız yazıyor muşum?
bundan sonra siz yazarlara sorayım olmaz mı? herkes herkesin amacını belirlesin. hı?
troll müşüm?
tamam okuma o zaman.(oh be rahatladım)
başka var mıydı bir şey?
(#7382825)
bu yazara troll diyeceğinize, yazdıklarının islam'a uygun olmadığını ispatlayın.*
100 kişiye sorup 100 popüler cevap olarak pipisinin dikine giden bir arkadaş cevabını alırız.
(bkz: hadi canım giderken kapağınıda almayı unutma)
bu yazara troll diyeceğinize, yazdıklarının islam'a uygun olmadığını ispatlayın.*
100 kişiye sorup 100 popüler cevap olarak pipisinin dikine giden bir arkadaş cevabını alırız.
(bkz: hadi canım giderken kapağınıda almayı unutma)
şimdi ben böyle fiyakalı cümleler kuracak değilim. kuzey çocuğuyum ben. içimden geleni yazarım. sorun şurda: troll isen iyi troll ol. daha önce de söylemiştim bundan yıllar önce. eskiler bilir beni, tabi yeni bebeler tanımaz. yazdığım tek bir entry gösterin islam'a aykırı, çekip gideceğim.
şimdi bana şapşal tespitler yapmayı bırakın. eğlendiremeyen troll bilmem ne. işim gücüm yok, sizi kıçınızı mı hoplatacam. yok yani anlamıyorum.
sorun şu kuzum: yazdıklarım, bekaretle, dinle igili şeyler zoruna gidiyor, e bunu da " iyi troll değil" perdesi altından vermeye kalkarsan liseli yazara, belki artılanırsın ama suratına tükürecek iyi birini bulamazsın.
bu yazara troll diyeceğinize, yazdıklarının islam'a uygun olmadığını ispatlayın.
yok yani eğer liselilerden artılanmak istiyorsanız.
--vatan haini, pis fethullahçı, olmamış troll yazmanız yeterli.
lakin sanırım yaralar fazla derinde olacak ki, uzun tespitlere ihtiyaç duyulmuş.
o değil de trolllerin eğlendirmek gibi bir özelliği mi vardı?
şimdi bana şapşal tespitler yapmayı bırakın. eğlendiremeyen troll bilmem ne. işim gücüm yok, sizi kıçınızı mı hoplatacam. yok yani anlamıyorum.
sorun şu kuzum: yazdıklarım, bekaretle, dinle igili şeyler zoruna gidiyor, e bunu da " iyi troll değil" perdesi altından vermeye kalkarsan liseli yazara, belki artılanırsın ama suratına tükürecek iyi birini bulamazsın.
bu yazara troll diyeceğinize, yazdıklarının islam'a uygun olmadığını ispatlayın.
yok yani eğer liselilerden artılanmak istiyorsanız.
--vatan haini, pis fethullahçı, olmamış troll yazmanız yeterli.
lakin sanırım yaralar fazla derinde olacak ki, uzun tespitlere ihtiyaç duyulmuş.
o değil de trolllerin eğlendirmek gibi bir özelliği mi vardı?
(#7382825) nolu entrysinden sonra nickaltında yazan müslüman, fetullah aşığı, dindar gibi tanımlamalar yapıldığını görünce neden dine düşkün olan kadınların türban taktığını anlamamı sağlamış yazar.
insanların kıldığı namazların tuttuğu oruçların kabul olup olmayacağına karar veren yazar. sorunca bir de müslümanım diyor. sahte peygamber çok gördükte, tanrının sahtesini ilk kez görüyorum. tebrikler.
hangi yazısı kuran'a, hadislere aykırıdır merak ediyorum. işte yazdıklarım, işte kuran, hadis, internet elinizde. bir tane bulun aykırı, yanliş, buralardan çekip gideyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar