bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- idolün ünlünün bokunu yer misin3
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu3
- hoşgeldin pazartesi5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- 2026 dünya kupası15
- netflix yasaklanmalıdır4
- senle sevişmedi diye birine küsmek2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- ai analiz2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
- evlilikteki en büyük sorun4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
(bkz: #6647640) ülkede 20 milyon kürt olduğunu ve pkk'nın 20 milyon kürtün savaşçısı olduğunu iddia eden bölücü.
unuttuğu bir ayrıntı vardır. ne bu ülkede 20 milyon kürt vardır ne de mevcut kürtlerin tamamı pkk destekçisidir. pkk destekçilerinin oy verdiği partiden yola çıkarsak, bilimsel bir kanıt:
2007 genel seçimlerinde bağımsız adayların aldığı oy miktarı: 1.864.971 kişidir. bundan muhsin yazıcıoğlu ve ufuk uras gibi bir kaç bağımsız ve bölücü olmayan vekili çıkar, geriye çok çok 500-750 bin bölücü kalmıştır. bunlar tam ehliyetli bölücülerdir. sınırlı ehliyetsizleri de kattık mı olacağı çok çok 1.864.971 kişidir. yani tüm bağımsızların aldığı oya geri döndük...
unuttuğu bir ayrıntı vardır. ne bu ülkede 20 milyon kürt vardır ne de mevcut kürtlerin tamamı pkk destekçisidir. pkk destekçilerinin oy verdiği partiden yola çıkarsak, bilimsel bir kanıt:
2007 genel seçimlerinde bağımsız adayların aldığı oy miktarı: 1.864.971 kişidir. bundan muhsin yazıcıoğlu ve ufuk uras gibi bir kaç bağımsız ve bölücü olmayan vekili çıkar, geriye çok çok 500-750 bin bölücü kalmıştır. bunlar tam ehliyetli bölücülerdir. sınırlı ehliyetsizleri de kattık mı olacağı çok çok 1.864.971 kişidir. yani tüm bağımsızların aldığı oya geri döndük...
kendisi beni sevmesede(!) ben onu seviyorum yazarı.
beşiktaşlı taraftarların kendisini nirvanaya kadar zıplattıklarını düşündüğüm yazar. olm yoksa neden lan bu kadar garez. kendini küçük düşürmeler falan.
(bkz: nirvanaya ulaşmak)
(bkz: nirvanaya ulaşmak)
kendisiyle skype den konuştuk. bayan yazar çıktı.. skypeden türban açtı.. işte din bu kadar kendisini tanıdıgım iyi oldu. msnden hep hacı hoca taklidi yapıyordu megerse öyle değilmiş.
(bkz: punkçı imam)
evrim teorisini tüm dünya kabul etse de red edecek kişidir. değil 7 saat 7 milenyum konuşsan ne fayda eder?
kedisi ile yaptığım 7 saatlik miyavlamanın ardından aksanım bozulmuştur.
kendisiyle yaptığım 7 saniyelik bir konuşmanın ardından darwin gibi sakal bırakmaya ikna ettiğim yazar.
kendisiyle yaptıgım 7 saatlik bir tartışmanın sonuncunda sonunda evrim teorisini kabul etmiş yazardır.
(#6444065)
cinsellikle ilgili başlıklardan rahatsız olmayı cinsel soruna bağlayan zihniyet.
sokağa sıçmasından rahatsız olsam acaba kabız olduğumu düşünür?
cinsellikle ilgili başlıklardan rahatsız olmayı cinsel soruna bağlayan zihniyet.
sokağa sıçmasından rahatsız olsam acaba kabız olduğumu düşünür?
En azından savunduğu fikirlerin, sürekli arkasında durmasıyla, bir duruşu olduğunu düşündüğüm ancak bir yıl kadar önce, ulu chat fasilitesinde ettiği küfürlerin ardından, gözümdeki bu duruşunu kaybetmiş kişidir.
BAŞLIK HATASI YAPIP NiCK ALTINA YANLIŞLIKLA ENTRY GiRDiĞiM YAZAR. KENDiSiNDEN ÖZÜR DiLiYORUM.
nasılsa çaylak ;eli kolu bağlı diye çömez yazarların basit yorumlarına maruz kalan yazar. neden hep fırsattan yararlanmayı sever ki insanlar? o varken söylesenize yüzüne. ama yok bu daha kolay değil mi? nirvana buna bir örnek belki. o alışık zaten gidip gelmelere. tekrar döneceği için bence siz kına felan yakmayın yani. yazık olur. *
DiNLE NE ALIP VEREMEĞi OLDUĞUNU ANLAYAMADIĞIM, iNSANLARIN KiŞiSEL TERCiHLERiNE ÇOK FAZLA KARIŞAN YAZAR.
sözlüğe neden döndüğünü anlayamadığm yazardır.
ortalarda görünmeyen elma şekeri meraklısıdır.
(bkz: kendini otorite sanan yazar)
tıpı 6.sınıftan terk etmiştir. kaydırma yaparak kazanmıştım zaten. ibn-i sina'nın önünde elma şekeri satıyorum, parası olmayanlara da bedava verdiğim oluyor.
kendisi doktor değil, elma şekeri satıcısıdır.
Tıp okuduğunu düşündürmeye çalışan zihinsel açıdan gelişememiş organizma...
önceki entry sinde;
--spoiler--
bebekleri ağlatmak lazım, doktorlar öyle öneriyor.
--spoiler--
demiş... öyle öneriyoruz değil yani...
Ayrıca kendisiyle brokeback dağını izleyen birisinin söylediğine göre filmi izledikten sonra arkadaşına "oğlum hiç yemediysen dötten niye izliyon hıyar" demiştir. Tecrübe konuşuyor...
Edit: Doktor değilmiş zaar,
tıpçı olmadığı halde tıp dizisi izleyen hıyar konusunda
--spoiler--
lan ben bile zor anlıyorum
--spoiler--
demiş... alalaa. Ya çok unutkan ya hakkaten gerizekalı. Bakiim vallaa gerizekalı...
önceki entry sinde;
--spoiler--
bebekleri ağlatmak lazım, doktorlar öyle öneriyor.
--spoiler--
demiş... öyle öneriyoruz değil yani...
Ayrıca kendisiyle brokeback dağını izleyen birisinin söylediğine göre filmi izledikten sonra arkadaşına "oğlum hiç yemediysen dötten niye izliyon hıyar" demiştir. Tecrübe konuşuyor...
Edit: Doktor değilmiş zaar,
tıpçı olmadığı halde tıp dizisi izleyen hıyar konusunda
--spoiler--
lan ben bile zor anlıyorum
--spoiler--
demiş... alalaa. Ya çok unutkan ya hakkaten gerizekalı. Bakiim vallaa gerizekalı...
saçmalama harikası.
tıp öğrencisiyse 'lan bu nası tıpı kazanmış' diyeceğim insan prototipi.
dindar olduğunu düşündüğüm yazar.
hatta kendi gibisinden bir kıza gönüllenip, kızın kendisine pek yüz vermemesinden dolayı tamamen düşüncelerine ters bir kıza gönlünü kaptırmış birisi olduğunuda düşündüren yazar.
ys: konstruktor tespitlerine devam edecek.
hatta kendi gibisinden bir kıza gönüllenip, kızın kendisine pek yüz vermemesinden dolayı tamamen düşüncelerine ters bir kıza gönlünü kaptırmış birisi olduğunuda düşündüren yazar.
ys: konstruktor tespitlerine devam edecek.
doçent olmadan prof olmuş. o da güzel. sözllüğün en sevilen isimlerinden. ironi yapmıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar