bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bugün de meme atan olmaması13
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gocu bey meh meh bey birader4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
böyle yarrak gibi bir oyun görmedim arkadaş ben. ne top ayağında duruyor, ne de paslar adam gibi yerini buluyor. *
hala oynayanı olması teknolojinin gelişmesine rağmen türklerin kabullenmemesidir.
konami'nin çıkardığı, pro evolution soccer serisinin son oyunu. kendisi hala aşılabilmiş değil.
bence pes 2011'e kıyasla daha iyi bir oyun. en azından top kontrolü ve pasları daha kolay. inanılmaz zevk aldığım bir oyun.
pes serisin bence en iyi oyunu.*
pes serisinin en dandik oyunlarındna biri.
çalım çok kolay ayrıca ayağa pas yapmak ve oyunun hızı çok dandik.
pes 2009 dan daha kötü pes 2011 den çok daha kötü ama pes 2012 ile kafa kafaya yarışa bilir.
çalım çok kolay ayrıca ayağa pas yapmak ve oyunun hızı çok dandik.
pes 2009 dan daha kötü pes 2011 den çok daha kötü ama pes 2012 ile kafa kafaya yarışa bilir.
5 para etmez oyun yana pas verirsin o topu almaz daha arkada ki adama gider ileri pas verirsin yana pas verir yana vermeye çalışırsın geriye pas verir.
topu ayagından aniden çıkarma gibi bir olay yok verkaç yapmak hayal.
az önce elimdeki kolu yere fırlatıp kırmama neden olan oyun.
topu ayagından aniden çıkarma gibi bir olay yok verkaç yapmak hayal.
az önce elimdeki kolu yere fırlatıp kırmama neden olan oyun.
serinin en iyi bir kaç oyunundan olabilir. hele ki pes 2012 fiyaskosundan sonra daha bir iyi gelmeye başlamıştır.
bugün tekrar yüklediğim eski ama bir o kadar da güzel pes oyunu.
ronaldo yla 11 kişiyi çalımlayabildiğim oyundur.
hayatımda gördüğüm en güzel soundtrack lere sahip olan oyun.
pes 2011 ile kıyaslandığında fena oyun olmayandır. gelgelelim, en son çıkan pes 2012 de güzeldir fakat bir fifa 99'un verdiği heyecanı hiçbiri vermemektedir.
(bkz: nerde o eski günler)
(bkz: nerde o eski günler)
hakem sensitiviyle oynanmış amk.
bilgisayarda pixel shader 3.0 olmadığından , oynadığım oyundur .
soundtrack'ları en iyi olan pes'dir.
diğer pes oyunlarına göre oynanabilirliği bariz yavaş ve gerçekcidir.
Zannımca pes serisinin en iyi oyunudur. En iyi takımıda city dir. Solda robinho sağda tevez ortada da adebayor. Birde Wright phillips vardır ki bunu fazla kişi bilmez.
bir pes 2013 değildir,
2008 den beri çift sayılı rakamlarda çıkan pes oyunları kötüdür.
bir pes 2013 değildir.
2008 den beri çift sayılı rakamlarda çıkan pes oyunları kötüdür.
bir pes 2013 değildir.
Master lig olarak güzeldi. Yanilmiyorsam pes serisinde ilk simülasyon olarak maçı geçme buna eklenmişti.
Çok güzel bir pes oyunudur. Ben hala oynuyorum.
Hala ara ara oynadğım oyun ne güzel bee.2016 dan sadece grafik olarak eksikmiş gibi geliyor.
real madrid takımı efsaneydi. ronaldo, kaka, benzema, raul , casillas, pepe , gago ve lass ile yakıyorduk ortalığı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar