bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
kullanıcı adımı tam olarak hatırlayamadığımdan an itibariyle giremediğim site. işin kötü yanı "kullanıcı adımı unuttum" butonunun derdime çare olamayacak olması...
edit: o üzüntüyle yazınca imla hatası yapıvermişim.
edit: o üzüntüyle yazınca imla hatası yapıvermişim.
şahane bir site. perşembe öğleden sonra son essayimi de bitirdikten sonra tamamen buna yöneleceğim. hayır bu vakte kadar ne diye üye olmamışsam ona yanıyorum. asamı ve baykuşumu aldım. asam karaağaçtan yapılma. içinde tekboynuzlu kılı var. 12 ya da 14 cm gibi bir şeydi boyu da galiba. hatta ilk iksir kitabımla kazanımı da aldım. slytherin binasına da yerleşmiş bulunmaktayım. zaten ya ravenclaw ya da slytherin bekliyordum. eh isabet oldu. hatta çok güzel oldu. renkleri güzel lan. draco malfoy bebişimle kanki olmak istiyorum. en kuul hogwarts profesörü olan severus snape'in binasındayım, anaaam gece gece pek mutlu oldum. hazır dönem de bitiyorken bana tatilde iyi eğlence çıktı. karanlık sanatlara karşı savunma dersleri ne zaman başlar ki? birkaç ezik hufflepuff ve gryffindorluyla düello yapmak istiyorum.
o değil de umarım site kullanıcı adımı hatırlıyordur. zira şimdiden unuttum.
o değil de umarım site kullanıcı adımı hatırlıyordur. zira şimdiden unuttum.
jk rowling'in 2011 yılında beta olarak çıkarttığı sonra gelişip tüm kitapları kapsar hale gelmiş internet üzerinde iksir, düello ve her kitaptan bazı sahnelerin yer aldığı platform. bu sene fark etmemle beraber ben de başladım. seçmen şapka beni slytherin'e seçti kötü birisi olduğumu biliyordum da bu kadar da değil.
seçmen şapkanın beni slytherine gönderdiği site.. evet istediğim tam da buydu..
yeni yazar.
beni takibe almış. yazar olduğu günü sabırsızlıkla bekliyorum.
beni takibe almış. yazar olduğu günü sabırsızlıkla bekliyorum.
Bir açlıkla yumulduğum, müthiş testlerle Hogwarts binamızı, Patronusumuzu ve asamızı belirleyebildiğimiz sitedir. Ayrıca içinde Harry Potter acunu ile ilgili pek çok makale de bulunmatadır.
Ancak Harry Potter için hala daha tam bir rol oyunu yapılmamasını anlayamıyorum. Bir zamanlar yazı tabanlı rol oyunu forumları vardı, artık yerlerinde yeller esiyor (kim kaldı eski rp'cilerden?). Adamakıllı bir Hogwarts rol oyununa ihtiyacı var bu kesimin.
Ancak Harry Potter için hala daha tam bir rol oyunu yapılmamasını anlayamıyorum. Bir zamanlar yazı tabanlı rol oyunu forumları vardı, artık yerlerinde yeller esiyor (kim kaldı eski rp'cilerden?). Adamakıllı bir Hogwarts rol oyununa ihtiyacı var bu kesimin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar