bugün

pottermore

kullanıcı adımı tam olarak hatırlayamadığımdan an itibariyle giremediğim site. işin kötü yanı "kullanıcı adımı unuttum" butonunun derdime çare olamayacak olması...

edit: o üzüntüyle yazınca imla hatası yapıvermişim.
© copyright 2005 - 2026