bugün
- sözlüğün aptal kaynaması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- herkesle iyi anlaşan insan18
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- çok eski entryleri okumak2
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hayatını kaybetmek4
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- benim gibisi bir iki senede bir gelir5
- vatandaş halinden memnun3
- fas6
- hollanda3
- izmir2
- gözde celep3
- bulla dava açmak4
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- makarnaya sarımsak girer mi4
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- aselsan3
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- almanya7
- paraguay4
- düşünürken tavana bakmak5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- deniz baykal7
la şimdi aklıma geldi, bu bebe "küfüre hayır falan diyordu" diyola ama bılmem ne bılmem ne zırvesıne yazdığım entrylerin altına cok da sağlam giydirmeli cevaplar veriyodu?
bu o değil mi la? hatırladım işte bu o.
silinmiş demek!
şaşırtıcı.
bu arada asarım keserimler,
avukatımla muhatap olacaksınlar falan. *
çoh komik bana epey bir süre yazdıktan sonra sikindirik bir sebep yüzünden moderasyonla girdiği kavga sonucu silik olan sığır bir yazarı hatırlattı.
hatta ibne yazarın biri de onun arkasından aynen şöyle yazmıştı;
--spoiler--
iyidir hoştur, kıldır, yündür, bu gün nickaltına 150 200 tane entry girilmiştir ama bunların hepsi boş. *
zira o yazar burda yazmayı bırakırsa siklenmez. bu olayda unutulur gider.
kimse hatırlamaz neden silindiğini bile.
--spoiler--
çok doğru söylemişti bu yazar, ilk başlarda çok kızmıştım hatta, amk ibnesi gittim ya hoşuna gitti, ona gündoğdu falan demiştim. *
hatta daha ağır sinkaflı küfürler etmiştim.
şimdi dönüp bakınca komiğime gidiyor.
sözlüğü mahkemeye verdim,
kallavi yazılarımı geri alıcam!
bakın bilmem kime mesaj atmak 16 yaşında kıza sarkmak nasl oluyomus
savcıya küfür etmek ne demekmiş...
la olum siktir git allahını seversen, bırak unutulsun işte, bırak herkes unutsun arada yine gel yine yaz. böyle konuşunca iyice rezil oluyor insan.
bide bana kalın kafalı inat huysuz herif derler.
ben bile anladım bu sözlüğün taşşağının kılınından daha fazla değerli olmadığını, moderasyon dediğin kişilerin, "herşey bir zaman sonra unutulur" mantığı ile iş yaptığını, mesajına cevap vermediğini, her şekilde göt edebilme durumun varken bir tıkla entryni silik, seni çaylak, hatta uçuşa geçirerek götlerini kurtarmaya çalıştığını...
yukarıda anlattığım silik yazar bendim, bende böylebi gazla gittim, hatta gelirken bile,üye olurken bile alayına küfür kıyamet gittim bdv den ordan burdan.
ne oldu?
şimdi ne ben onların sikindeyım( ki hiç olmadım da zaten) nede onlar benim sikimde.
canım sıkıldığında yine verip veriştiriyorum, yine sallamıyolar.yine de ben onları sallamıyorum.
peki bizi kim sallıyor? hiç kimse...
siktir edeceksin, burasını öyle hak arandığını,arandığında verildiğini zannettiğin bir yer olarak kafanda kurmaktan vazgeçeceksin.
entry buldun okuyacaksın.
baktın ibnenin biri canını sıkıyor giydireceksin, yemedi mi? modlarla mı kanka o ibne? o zaman caylak olacaksın, karı kız buldun sikeceksin, keriz buldun para isteyeceksin, dolandıracaksın. bu sonuncu örneği de yapan yok değil.
mabadımızdan ıkınmıyoruz:) belgeleri var...
neyse velassılıyor kelam; uzun lafın kısası, sözün özü, amma ve lakin, şöyle söylemek gerekirse, demem o ki, özetle ;
siktir et, sikilmiş götün davası olmaz.
artık seni bilmem neyapmazsam bilmem ne olsun temalı sözlük zirvelerine dışarıdan iştirak edeceksin güzel kardeşim. * aslında bütün sıkıntının da bu olduğunu bilmiyor değilim ya neyse. * yeni nick al gel, yine öyle samimiyetsiz zrveler yap, çok eğlendik mıç mıç şeklinde entryler gir. * yada girme la sen zaten donuzdaydın bende. o değil inşallah karıştırmıyorumdur bu herifi...
bu o değil mi la? hatırladım işte bu o.
silinmiş demek!
şaşırtıcı.
bu arada asarım keserimler,
avukatımla muhatap olacaksınlar falan. *
çoh komik bana epey bir süre yazdıktan sonra sikindirik bir sebep yüzünden moderasyonla girdiği kavga sonucu silik olan sığır bir yazarı hatırlattı.
hatta ibne yazarın biri de onun arkasından aynen şöyle yazmıştı;
--spoiler--
iyidir hoştur, kıldır, yündür, bu gün nickaltına 150 200 tane entry girilmiştir ama bunların hepsi boş. *
zira o yazar burda yazmayı bırakırsa siklenmez. bu olayda unutulur gider.
kimse hatırlamaz neden silindiğini bile.
--spoiler--
çok doğru söylemişti bu yazar, ilk başlarda çok kızmıştım hatta, amk ibnesi gittim ya hoşuna gitti, ona gündoğdu falan demiştim. *
hatta daha ağır sinkaflı küfürler etmiştim.
şimdi dönüp bakınca komiğime gidiyor.
sözlüğü mahkemeye verdim,
kallavi yazılarımı geri alıcam!
bakın bilmem kime mesaj atmak 16 yaşında kıza sarkmak nasl oluyomus
savcıya küfür etmek ne demekmiş...
la olum siktir git allahını seversen, bırak unutulsun işte, bırak herkes unutsun arada yine gel yine yaz. böyle konuşunca iyice rezil oluyor insan.
bide bana kalın kafalı inat huysuz herif derler.
ben bile anladım bu sözlüğün taşşağının kılınından daha fazla değerli olmadığını, moderasyon dediğin kişilerin, "herşey bir zaman sonra unutulur" mantığı ile iş yaptığını, mesajına cevap vermediğini, her şekilde göt edebilme durumun varken bir tıkla entryni silik, seni çaylak, hatta uçuşa geçirerek götlerini kurtarmaya çalıştığını...
yukarıda anlattığım silik yazar bendim, bende böylebi gazla gittim, hatta gelirken bile,üye olurken bile alayına küfür kıyamet gittim bdv den ordan burdan.
ne oldu?
şimdi ne ben onların sikindeyım( ki hiç olmadım da zaten) nede onlar benim sikimde.
canım sıkıldığında yine verip veriştiriyorum, yine sallamıyolar.yine de ben onları sallamıyorum.
peki bizi kim sallıyor? hiç kimse...
siktir edeceksin, burasını öyle hak arandığını,arandığında verildiğini zannettiğin bir yer olarak kafanda kurmaktan vazgeçeceksin.
entry buldun okuyacaksın.
baktın ibnenin biri canını sıkıyor giydireceksin, yemedi mi? modlarla mı kanka o ibne? o zaman caylak olacaksın, karı kız buldun sikeceksin, keriz buldun para isteyeceksin, dolandıracaksın. bu sonuncu örneği de yapan yok değil.
mabadımızdan ıkınmıyoruz:) belgeleri var...
neyse velassılıyor kelam; uzun lafın kısası, sözün özü, amma ve lakin, şöyle söylemek gerekirse, demem o ki, özetle ;
siktir et, sikilmiş götün davası olmaz.
artık seni bilmem neyapmazsam bilmem ne olsun temalı sözlük zirvelerine dışarıdan iştirak edeceksin güzel kardeşim. * aslında bütün sıkıntının da bu olduğunu bilmiyor değilim ya neyse. * yeni nick al gel, yine öyle samimiyetsiz zrveler yap, çok eğlendik mıç mıç şeklinde entryler gir. * yada girme la sen zaten donuzdaydın bende. o değil inşallah karıştırmıyorumdur bu herifi...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar