bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- iş kadını yazarlar6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- meloş nerede sorunsalı4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- krista allen2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ikinci el elbise giymek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- ege waw2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- düşün ki o bunu okuyor4
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sol tarafın inzal olması3
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yer çekimine küsmek3
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- kız ismet2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- netflix yasaklanmalıdır4
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
--spoiler--
çıplaklıkla tayt giymeyi bir tutan yazar, ah yareppim ne günlere kaldık.
o tayt senin giydiğin taytlara benzemez bayan giysisidir o.
--spoiler--
"gayim ama para bende" ye kafa göz dalmış/yarmış abladır.
tekbirrrrr pınarım.....hepsinin pipisini kesip eline veririz yaradanın izni ile....
demek bu "paralı gay" tayt da giyiyormuş ama bayanların giydiğinden değil,
nasıl tayt lan bu supırmenn taytı gibi bişi mi, nedir ki özelliği uçarken apış arasına kaçmıyormu ki.
çıplaklıkla tayt giymeyi bir tutan yazar, ah yareppim ne günlere kaldık.
o tayt senin giydiğin taytlara benzemez bayan giysisidir o.
--spoiler--
"gayim ama para bende" ye kafa göz dalmış/yarmış abladır.
tekbirrrrr pınarım.....hepsinin pipisini kesip eline veririz yaradanın izni ile....
demek bu "paralı gay" tayt da giyiyormuş ama bayanların giydiğinden değil,
nasıl tayt lan bu supırmenn taytı gibi bişi mi, nedir ki özelliği uçarken apış arasına kaçmıyormu ki.
"gün geçmiyor ki iki yazar birbirine girmesin, sol frame'de nicklerin yanında ki rakamlar coşmasın efenim"
dediğim iki yazardan birisi. benim entry de sanırım 19. oldu! baya karışmış buralar..
"olay var" dediler geldik, gördük, gidiyoruz.
-olumlu ya da olumsuz yorum yok tanımam etmem. taraf değilim-
dediğim iki yazardan birisi. benim entry de sanırım 19. oldu! baya karışmış buralar..
"olay var" dediler geldik, gördük, gidiyoruz.
-olumlu ya da olumsuz yorum yok tanımam etmem. taraf değilim-
kemalist yobazlarin saldirisina ugramis yazardir. yakinda dinci yobazlarda linc etmeye kalkar.
kabul edeerse mürit'i olmak istediğim yazar, ağzından damlayan balı yerim ben onun.
(bkz: islami şakirt)
sırf baskalarının sevdigini sevmiyor diye elestirilen yazar.
zihniyetinize sokayım sizin.
zihniyetinize sokayım sizin.
the information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibitedan may be unlawful. if you receive this in error, please contact the sender and delete the material from any computer. Please note that any opinions expressed in this e-mail are those of the author personally. who do not accept responsibility for the contents of the message.
ulusalci kemalistlerin ağzı salyali saldırılarina maruz kalmış dobra yazar.
lafı kıvirmayip içinden gelenleri yazmıştir. dine diyanete hakaret edenlerden evladır.
lafı kıvirmayip içinden gelenleri yazmıştir. dine diyanete hakaret edenlerden evladır.
ilk entrysini 30.11.2012'de girmiş.
25-26 gün geçmiş daha geleli. maşallah nicki sol frameden düşmüyor.
polemiği alışkanlık haline getiren yazarlar cezalandırılır. modları da geçtim bizi bayma ablam.
selia ayrı bayıyor sen ayrı bayıyorsun.
25-26 gün geçmiş daha geleli. maşallah nicki sol frameden düşmüyor.
polemiği alışkanlık haline getiren yazarlar cezalandırılır. modları da geçtim bizi bayma ablam.
selia ayrı bayıyor sen ayrı bayıyorsun.
yüksek ihtimal erkektir. değilse de badem bıyıklı olduğu kesin.
tanımam etmem 89 ifadeli ama sankim 86 lı mı ne?
o kadar yani malum 1986 kuşağı işte. ya da çok etkilenmiş.
o kadar yani malum 1986 kuşağı işte. ya da çok etkilenmiş.
tatlı dille söyledik olmadı! ne bitmek bilmeyen atışmalarmış arkadaş 3 saatir gözümüz zikildi solda!
(bkz: dağılın lan) ama artık yeter değil mi aaa?
sol frame'de başka başlıklar görelim!
(bkz: bi bitmediniz amk)
(bkz: al kırdın kırdın).
(terbiyemi bozdurdunuz bana amk ya)
(bkz: dağılın lan) ama artık yeter değil mi aaa?
sol frame'de başka başlıklar görelim!
(bkz: bi bitmediniz amk)
(bkz: al kırdın kırdın).
(terbiyemi bozdurdunuz bana amk ya)
Hurafelerle Kemalistlere ayar verdiğini zanneden yazar.
(#17825275) Numaralı entrysinde belirttiğine göre Çanakkale savaşı gökten inen güçlerle kazanıldı. Yazara göre bu durum Kemalistlere bir ayar örneği. Yazarın gökten inen güç olarak kastettiği yıllarca cahil halka Çanakkale evliyaların, sahabilerin savaşa katılmasıyla kazanıldı, yoksa kazanamazdık denilip yedirilen masallar olsa gerek. Bu durumda Kemalistlere ayarı veren de Allah oluyor sanırım. Kimbilir belki de bunu anlatanlar savaşı nasıl kazandıklarına kendileri bile şaşırmışlardır. Ama burayı fazla deşip asıl meseleden uzaklaşmayalım biz en iyisi.
Ne diyorduk, ilahi müdahale?..
çanakkalede Allah savaşı kazanmamızı istiyor olsa gerek ki sahabileri savaşa göndermiş olacak değil mi? yoksa neden yollasın?
Benim bu yazar arkadaşa Kemalistlere daha iyi ayar verebilmesi için sormak istediklerim var. Cevap verdiği takdirde ben şahsen bir kemalist olarak ayarın kralını almış olacağım.
1. Çanakkale savaşında mustafa kemalin bir başarısı olmadığı halde savaşı kazanmamızı isteyen ve evliyalar ile sahabileri bu mesele için ayaklandıran Allah aynı yardımı neden Kafkas, Filistin, ırak, yemen, galiçya ve makedonya cephelerine yollamamıştır?
2. eğer diğer cepheler önemsizse ve mesele istanbulu (hilafet nedeniyle) korumaksa o halde Çanakkale savaşını kazandıran Allah neden istanbul tek mermi atılmadan işgal edilirken yardımcı olmamıştır?
Ara not: eğer Allah bir yardım etme kriteri olarak dişini tırnağına takarak savaşmayı baz alıyorsa (çanakkalede savaşıldı Allah yardım etti, istanbul işgal edilirken savaşılmadı Allah neden yardım etsin ki deniliyorsa) o halde dişini tırnağına takıp savaşılan ama kaybedilen diğer cepheler için birinci soruya dönebilirsiniz.
3. Çanakkale savaşının gökten inen sahabilerce kazanılmış olması Kemalistlere ayarsa 1. Dünya savaşının kaybedilmesi, istanbulun işgali, sevr anlaşmasının imzalanması kime ayardır?
4. Çanakkalede sahabileri ve evliyaları yollayan Allah Çanakkale savaşının kazanılmasını sağlamışsa sizin mantığınıza göre demek ki Allah Müslümanların kazanmasını istemiştir. Buna rağmen 1. Dünya savaşının kaybedilmesiyle sevr anlaşması sonucu osmanlının düştüğü durum göz önüne alındığında itilaf devletlerinin savaşı islamın allahına rağmen kazandıklarını söylemek mümkün müdür?
5. yoksa savaşı gökten inen ve Kemalistlere ayar veren evliyalar/sahabiler değil de; savaşı yöneten, kendi gücünü taktik bilgisiyle birleştiren, araziyi doğru değerlendirip savunma kurgusunu ona göre kuran başta Mustafa kemal olmak üzere orada savaşan komutanlar kazanmış olabilir mi?
istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. Başarılar diler, teşekkür ederim.
(#17825275) Numaralı entrysinde belirttiğine göre Çanakkale savaşı gökten inen güçlerle kazanıldı. Yazara göre bu durum Kemalistlere bir ayar örneği. Yazarın gökten inen güç olarak kastettiği yıllarca cahil halka Çanakkale evliyaların, sahabilerin savaşa katılmasıyla kazanıldı, yoksa kazanamazdık denilip yedirilen masallar olsa gerek. Bu durumda Kemalistlere ayarı veren de Allah oluyor sanırım. Kimbilir belki de bunu anlatanlar savaşı nasıl kazandıklarına kendileri bile şaşırmışlardır. Ama burayı fazla deşip asıl meseleden uzaklaşmayalım biz en iyisi.
Ne diyorduk, ilahi müdahale?..
çanakkalede Allah savaşı kazanmamızı istiyor olsa gerek ki sahabileri savaşa göndermiş olacak değil mi? yoksa neden yollasın?
Benim bu yazar arkadaşa Kemalistlere daha iyi ayar verebilmesi için sormak istediklerim var. Cevap verdiği takdirde ben şahsen bir kemalist olarak ayarın kralını almış olacağım.
1. Çanakkale savaşında mustafa kemalin bir başarısı olmadığı halde savaşı kazanmamızı isteyen ve evliyalar ile sahabileri bu mesele için ayaklandıran Allah aynı yardımı neden Kafkas, Filistin, ırak, yemen, galiçya ve makedonya cephelerine yollamamıştır?
2. eğer diğer cepheler önemsizse ve mesele istanbulu (hilafet nedeniyle) korumaksa o halde Çanakkale savaşını kazandıran Allah neden istanbul tek mermi atılmadan işgal edilirken yardımcı olmamıştır?
Ara not: eğer Allah bir yardım etme kriteri olarak dişini tırnağına takarak savaşmayı baz alıyorsa (çanakkalede savaşıldı Allah yardım etti, istanbul işgal edilirken savaşılmadı Allah neden yardım etsin ki deniliyorsa) o halde dişini tırnağına takıp savaşılan ama kaybedilen diğer cepheler için birinci soruya dönebilirsiniz.
3. Çanakkale savaşının gökten inen sahabilerce kazanılmış olması Kemalistlere ayarsa 1. Dünya savaşının kaybedilmesi, istanbulun işgali, sevr anlaşmasının imzalanması kime ayardır?
4. Çanakkalede sahabileri ve evliyaları yollayan Allah Çanakkale savaşının kazanılmasını sağlamışsa sizin mantığınıza göre demek ki Allah Müslümanların kazanmasını istemiştir. Buna rağmen 1. Dünya savaşının kaybedilmesiyle sevr anlaşması sonucu osmanlının düştüğü durum göz önüne alındığında itilaf devletlerinin savaşı islamın allahına rağmen kazandıklarını söylemek mümkün müdür?
5. yoksa savaşı gökten inen ve Kemalistlere ayar veren evliyalar/sahabiler değil de; savaşı yöneten, kendi gücünü taktik bilgisiyle birleştiren, araziyi doğru değerlendirip savunma kurgusunu ona göre kuran başta Mustafa kemal olmak üzere orada savaşan komutanlar kazanmış olabilir mi?
istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. Başarılar diler, teşekkür ederim.
hakkında bu kadar entry girilince öldü sandım. tüh yanılmışız. *
açıklamaya bak çay demle, kahvaltı et.
mustafa kemal neyi anlattı da bu hatun hurafelerle mustafa kemal'in anlatıklarını
bir tuttu şimdi çözemedim.
mustafa kemal savaşırken ki inançtan bahsetmiş, ne kadar
inançlı ve kararlı olunduğunu söylemiş!
acaba yukarıda ki açıklamasında mustafa kemal in "gökten bi bulut geldi de götümüzü kurtardı" dediğine şahit olan var mı?
mustafa kemal neyi anlattı da bu hatun hurafelerle mustafa kemal'in anlatıklarını
bir tuttu şimdi çözemedim.
mustafa kemal savaşırken ki inançtan bahsetmiş, ne kadar
inançlı ve kararlı olunduğunu söylemiş!
acaba yukarıda ki açıklamasında mustafa kemal in "gökten bi bulut geldi de götümüzü kurtardı" dediğine şahit olan var mı?
(#17825275)
allah ile makara yapan yazar.
madem öyle osmanlı ya da türkiye neden yıllarca savaştı. ingilizlerin gücü allah'ı, gökten inen peygamberi oyalamaya 4 sene mi yetti.
müslüman olduğunu sanıyorsun ama, haberin var mı senin o çanakkale savaşlarının ne kadar sürdüğünden, balkan savaşlarından.
neden allah 1 dakikada o savaşı bitirmedi. neden balkanlarda bu millet acı çekti.
allah ile makara yapan yazar.
madem öyle osmanlı ya da türkiye neden yıllarca savaştı. ingilizlerin gücü allah'ı, gökten inen peygamberi oyalamaya 4 sene mi yetti.
müslüman olduğunu sanıyorsun ama, haberin var mı senin o çanakkale savaşlarının ne kadar sürdüğünden, balkan savaşlarından.
neden allah 1 dakikada o savaşı bitirmedi. neden balkanlarda bu millet acı çekti.
sözde açıklamalarını silmeye başladı. ha gayret bu oturur ağlarda. *
olmayınca olmuyor be küçük arkadaşım. aslında hata sende değil. senin gibi bişeyi bu kadar ciddiye alan ve linç kültürüne bu kadar yatkın olan bizlerde.
kendi adıma utandım ama ne fayda. yazdıklarımızı silmek yakışmaz bu saatten sonra.
olmayınca olmuyor be küçük arkadaşım. aslında hata sende değil. senin gibi bişeyi bu kadar ciddiye alan ve linç kültürüne bu kadar yatkın olan bizlerde.
kendi adıma utandım ama ne fayda. yazdıklarımızı silmek yakışmaz bu saatten sonra.
Silik yazar.
Ya kendisi akıllandı ya da moderatörler.
Ya kendisi akıllandı ya da moderatörler.
bir hışımla geldi geçti peh peh peh şarkısı eşliğinde uğurlanan kişi.
cakma özgürlükcu moderatorlerin haksızlıgina maruz kalmış yazar.
kerhanecilere,imansizlara dokunmayin sakın.
kerhanecilere,imansizlara dokunmayin sakın.
özgürlükçü moderatörler fikirlerine zıt olan bir yazarı daha sildiler...
nasıl olsa tek tip kafa var huzur var sözlükte...
ya ulusalcı olacaksın ya hesabın silinecek başka yolu yok...
sıçayım sizin moderatörlüğünüze.
nasıl olsa tek tip kafa var huzur var sözlükte...
ya ulusalcı olacaksın ya hesabın silinecek başka yolu yok...
sıçayım sizin moderatörlüğünüze.
ayrıca laik moderatörlerin nasıl diğer laiklerin gazına geldiğinin de örneğidir bu hadise...
başka hesap açar yine gelir umarım bu yazar.
zira hesabını silince fikirleri, yazdıkları değişmiyor kişilerin.
ama sizde kafa olsa zaten bunu idrak eder silmezsiniz anlık gazlı moderatörler.
başka hesap açar yine gelir umarım bu yazar.
zira hesabını silince fikirleri, yazdıkları değişmiyor kişilerin.
ama sizde kafa olsa zaten bunu idrak eder silmezsiniz anlık gazlı moderatörler.
(bkz: daha karpuz kesecektik)
alternatif chat nickname'i.
(bkz: dokuzuncu nesil silik)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar