bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
Geri dön tülayyy. Ama Bi daha çikolata istemeyeceksen dön, anlaşalım kardeşim dhdh.
sözlüğe 34 milyon yıl sonra tekrar girdiğimde karşılaştığım mesajıyla biraz mahcup, ama en fazla da mutlu hissettiren yazar. yiaaa ponçik misin çeeen.^^
konuştuğum tek yazardı gitmiş. üzüldüm.
konuştuğum tek yazardı gitmiş. üzüldüm.
kendisiyle açık oynaşıyoruz. ay işte oylaşıyoruz. seri seri oynaşması ay işte oylaşması bir miktar utandırdı beni. hihih.
5 gündür çikolata yiyen yazar.
Al işte adama mesaj atmadınız küstü.
Hoçça ğal reyiz, mesaj kutun bana emanet.
Hoçça ğal reyiz, mesaj kutun bana emanet.
Bakın yazarken herkes oylar. Herkes değil tamam, en fazla bir iki ama çaylakken bu bayan/erkek benim bu karanlık kuyuda havalara yazmadığımk hatırlatıyor sağolsun.
Çaylak olduğumdan kimsenin görmediği entrylerimi açık oylayarak tebessüm oluşturmuş yazardır. Teşekkürler.
boşuna ''mesaj atın'' diye helak olmuyormuş. 10 numara muhabbeti var valla, canı sıkılan dm atsın.
inşallah körpedir. an itibariyle doğum günü kutlu olan yazar.
Arkadaşa birisi özel mesaj atsın lütfen. Çocuk ben ben diye diye helak oldu. Bir mesaj be ablam ölür müsünüz. Bir yazar mesaja susayan.*
An itibari ile doğum günü olan yazar
Doğum günün kutlu olsun:)
Not: o pastadan hakkımı istiyorum.
Doğum günün kutlu olsun:)
Not: o pastadan hakkımı istiyorum.
Benden zorla hediye isteyen yazar.
Ayy böylesi iflah olmaz.
Ayy böylesi iflah olmaz.
Askerdeyken iyiydik nerden çıktın geldin
Tipini sevdiğim...
Tipini sevdiğim...
Uçakla izmir yolcusuydu.
izmir tehlikenin farkında mısın kardeşim?
izmir tehlikenin farkında mısın kardeşim?
Acaba telefonu mu yakalattı diye düşünüyordum.
Aman öyle olsun bakalım.
Oturarak nöbet tutuyordur şimdi djsjsjdj.
Aman öyle olsun bakalım.
Oturarak nöbet tutuyordur şimdi djsjsjdj.
Kendisi geçen gün bana askerlik uzadığı için telefonlar toplanacak, O yüzden sözlükte ve telegramda sana yazamayacağım demişti.
Sesi soluğu çıkmayan yazar.
Haberi olan var mı?
Haberi olan var mı?
kendi nickaltında ilgi istediğini belirten yuzır.
Asker olan bir yazar.
11 buçukta otobüsü vardı binmiştir.
Hayırlı tezkereler.
11 buçukta otobüsü vardı binmiştir.
Hayırlı tezkereler.
Herkesi çağırmış bir beni çağırmamış pikaçu.
Hayırlısıyla gidip gelsin bakalım.*
Hayırlısıyla gidip gelsin bakalım.*
Benide mevlidine yemek dağıtıcı olarak davet etti. Neyse ki gitmeyeceğim.
Altı ay sonra görüşmek dileğiyle:))
Altı ay sonra görüşmek dileğiyle:))
Askere gidecek olan insan. iyi tamam git de mevlidinde yemeği bana neden dağıttırıyorsun? *
Hayırlı teskereler.
Edit:Lan yemek dağıtacak bi keriz beni mi buldun. (bkz: Senin ben ta)
Hayırlı teskereler.
Edit:Lan yemek dağıtacak bi keriz beni mi buldun. (bkz: Senin ben ta)
astronot olarak yapacakmış.
Saat 10 gibi yatakta kahvaltı, komutandan akşam masajı ile dolu bir askerlik dilerim. Benimki öyleydi yani. Bir haftanın sonunda asker puanı ile orduevinden alışveriş yapıyorduk.
iyi tezkereler.
iyi tezkereler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar