bugün

Geri dön tülayyy. Ama Bi daha çikolata istemeyeceksen dön, anlaşalım kardeşim dhdh.
sözlüğe 34 milyon yıl sonra tekrar girdiğimde karşılaştığım mesajıyla biraz mahcup, ama en fazla da mutlu hissettiren yazar. yiaaa ponçik misin çeeen.^^

konuştuğum tek yazardı gitmiş. üzüldüm.
kendisiyle açık oynaşıyoruz. ay işte oylaşıyoruz. seri seri oynaşması ay işte oylaşması bir miktar utandırdı beni. hihih.
5 gündür çikolata yiyen yazar.
sen de mi brütüs...

izin bitince geri gel, o çikolatayı alıcam söz. Ferrero hem de.*
Al işte adama mesaj atmadınız küstü.

Hoçça ğal reyiz, mesaj kutun bana emanet.
Bakın yazarken herkes oylar. Herkes değil tamam, en fazla bir iki ama çaylakken bu bayan/erkek benim bu karanlık kuyuda havalara yazmadığımk hatırlatıyor sağolsun.
Çaylak olduğumdan kimsenin görmediği entrylerimi açık oylayarak tebessüm oluşturmuş yazardır. Teşekkürler.
boşuna ''mesaj atın'' diye helak olmuyormuş. 10 numara muhabbeti var valla, canı sıkılan dm atsın.
inşallah körpedir. an itibariyle doğum günü kutlu olan yazar.
Arkadaşa birisi özel mesaj atsın lütfen. Çocuk ben ben diye diye helak oldu. Bir mesaj be ablam ölür müsünüz. Bir yazar mesaja susayan.*
An itibari ile doğum günü olan yazar
Doğum günün kutlu olsun:)
Not: o pastadan hakkımı istiyorum.
Benden zorla hediye isteyen yazar.

Ayy böylesi iflah olmaz.
Askerdeyken iyiydik nerden çıktın geldin
Tipini sevdiğim...
Uçakla izmir yolcusuydu.

izmir tehlikenin farkında mısın kardeşim?
Acaba telefonu mu yakalattı diye düşünüyordum.

Aman öyle olsun bakalım.

Oturarak nöbet tutuyordur şimdi djsjsjdj.
Kendisi geçen gün bana askerlik uzadığı için telefonlar toplanacak, O yüzden sözlükte ve telegramda sana yazamayacağım demişti.
Sesi soluğu çıkmayan yazar.

Haberi olan var mı?
kendi nickaltında ilgi istediğini belirten yuzır.
Asker olan bir yazar.

11 buçukta otobüsü vardı binmiştir.

Hayırlı tezkereler.
Herkesi çağırmış bir beni çağırmamış pikaçu.
Hayırlısıyla gidip gelsin bakalım.*
Benide mevlidine yemek dağıtıcı olarak davet etti. Neyse ki gitmeyeceğim.

Altı ay sonra görüşmek dileğiyle:))
Askere gidecek olan insan. iyi tamam git de mevlidinde yemeği bana neden dağıttırıyorsun? *
Hayırlı teskereler.
Edit:Lan yemek dağıtacak bi keriz beni mi buldun. (bkz: Senin ben ta)
astronot olarak yapacakmış.
Saat 10 gibi yatakta kahvaltı, komutandan akşam masajı ile dolu bir askerlik dilerim. Benimki öyleydi yani. Bir haftanın sonunda asker puanı ile orduevinden alışveriş yapıyorduk.

iyi tezkereler.
© copyright 2005 - 2026