bugün
- deniz baykal6
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi8
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- velvet30
- truesuzluk3
- star wars2
- galatasaray3
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- saraca finch house7
- japonya9
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- günün şiiri7
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- kolombiya5
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- amerika birleşik devletleri8
- portekiz6
- gana2
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ingiltere2
- hırvatistan4
- cezayir3
Geri dön tülayyy. Ama Bi daha çikolata istemeyeceksen dön, anlaşalım kardeşim dhdh.
sözlüğe 34 milyon yıl sonra tekrar girdiğimde karşılaştığım mesajıyla biraz mahcup, ama en fazla da mutlu hissettiren yazar. yiaaa ponçik misin çeeen.^^
konuştuğum tek yazardı gitmiş. üzüldüm.
konuştuğum tek yazardı gitmiş. üzüldüm.
kendisiyle açık oynaşıyoruz. ay işte oylaşıyoruz. seri seri oynaşması ay işte oylaşması bir miktar utandırdı beni. hihih.
5 gündür çikolata yiyen yazar.
Al işte adama mesaj atmadınız küstü.
Hoçça ğal reyiz, mesaj kutun bana emanet.
Hoçça ğal reyiz, mesaj kutun bana emanet.
Bakın yazarken herkes oylar. Herkes değil tamam, en fazla bir iki ama çaylakken bu bayan/erkek benim bu karanlık kuyuda havalara yazmadığımk hatırlatıyor sağolsun.
Çaylak olduğumdan kimsenin görmediği entrylerimi açık oylayarak tebessüm oluşturmuş yazardır. Teşekkürler.
boşuna ''mesaj atın'' diye helak olmuyormuş. 10 numara muhabbeti var valla, canı sıkılan dm atsın.
inşallah körpedir. an itibariyle doğum günü kutlu olan yazar.
Arkadaşa birisi özel mesaj atsın lütfen. Çocuk ben ben diye diye helak oldu. Bir mesaj be ablam ölür müsünüz. Bir yazar mesaja susayan.*
An itibari ile doğum günü olan yazar
Doğum günün kutlu olsun:)
Not: o pastadan hakkımı istiyorum.
Doğum günün kutlu olsun:)
Not: o pastadan hakkımı istiyorum.
Benden zorla hediye isteyen yazar.
Ayy böylesi iflah olmaz.
Ayy böylesi iflah olmaz.
Askerdeyken iyiydik nerden çıktın geldin
Tipini sevdiğim...
Tipini sevdiğim...
Uçakla izmir yolcusuydu.
izmir tehlikenin farkında mısın kardeşim?
izmir tehlikenin farkında mısın kardeşim?
Acaba telefonu mu yakalattı diye düşünüyordum.
Aman öyle olsun bakalım.
Oturarak nöbet tutuyordur şimdi djsjsjdj.
Aman öyle olsun bakalım.
Oturarak nöbet tutuyordur şimdi djsjsjdj.
Kendisi geçen gün bana askerlik uzadığı için telefonlar toplanacak, O yüzden sözlükte ve telegramda sana yazamayacağım demişti.
Sesi soluğu çıkmayan yazar.
Haberi olan var mı?
Haberi olan var mı?
kendi nickaltında ilgi istediğini belirten yuzır.
Asker olan bir yazar.
11 buçukta otobüsü vardı binmiştir.
Hayırlı tezkereler.
11 buçukta otobüsü vardı binmiştir.
Hayırlı tezkereler.
Herkesi çağırmış bir beni çağırmamış pikaçu.
Hayırlısıyla gidip gelsin bakalım.*
Hayırlısıyla gidip gelsin bakalım.*
Benide mevlidine yemek dağıtıcı olarak davet etti. Neyse ki gitmeyeceğim.
Altı ay sonra görüşmek dileğiyle:))
Altı ay sonra görüşmek dileğiyle:))
Askere gidecek olan insan. iyi tamam git de mevlidinde yemeği bana neden dağıttırıyorsun? *
Hayırlı teskereler.
Edit:Lan yemek dağıtacak bi keriz beni mi buldun. (bkz: Senin ben ta)
Hayırlı teskereler.
Edit:Lan yemek dağıtacak bi keriz beni mi buldun. (bkz: Senin ben ta)
astronot olarak yapacakmış.
Saat 10 gibi yatakta kahvaltı, komutandan akşam masajı ile dolu bir askerlik dilerim. Benimki öyleydi yani. Bir haftanın sonunda asker puanı ile orduevinden alışveriş yapıyorduk.
iyi tezkereler.
iyi tezkereler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar