bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- türkiye6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- amerika birleşik devletleri6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
- neeyy bu zort komşumdan mı çıkmış?
fotoğraf eklememiş olmasına rağmen, nickaltından taciz edilen yazar.
sakin olun gençler erkeğim.
kızlar siz devam edebilirsiniz.swh
sakin olun gençler erkeğim.
kızlar siz devam edebilirsiniz.swh
cikolatayi seven yazar. oyle dediydi.
ROMANTIK YAZARDIR VESSELAM..
Uzun süredir aranıyordu, bulmuş mu en sonunda *?
Yerinde olsam ne biçim kızardım yazarı.
Biri gelecek benim özelimi buraya yazacak aşıksa telefonu açsın falan. Uuuuh.
Yapmayın.
Biri gelecek benim özelimi buraya yazacak aşıksa telefonu açsın falan. Uuuuh.
Yapmayın.
(#24225191)
hoca benim de atayiz arkadaşım var ama böylesi sığlığı sende gördüm. satır satır zeka parıltısı aradım da elime geçen tek şey ortaokul ergeni oldu. sen atayiz olma arap bokunu çıkarıyorsun.
not: benim de türbanlı arkadaşım var. kürt arkadaşlarıma girmiyorum bak.
hoca benim de atayiz arkadaşım var ama böylesi sığlığı sende gördüm. satır satır zeka parıltısı aradım da elime geçen tek şey ortaokul ergeni oldu. sen atayiz olma arap bokunu çıkarıyorsun.
not: benim de türbanlı arkadaşım var. kürt arkadaşlarıma girmiyorum bak.
insanlarla iletişim kurmayı becerebilen insandır. bi' de bisikletçi sanırım.
şahsıma; "hayallerimin kadınısın" diye mesaj atmış yazar.
şunu okumadan, erken karar vermiş;
(#5286097)
şunu okumadan, erken karar vermiş;
(#5286097)
Kendisi ile hep (bkz: murat koyayımda tur at) diye dalga geçerim.
özverisiz yazar.
uludağ sözlükte sevdiğim nadide yazarlardandır.
müziğe verdiği önem, müziğe duyduğu alaka takdire şayan abimdir.
skrillex'in kötü bir dj olduğunu düşünmesine ne kadar katılmasam da saygı duyduğumu bilmesini isterim.
içten, samimi biraz espritüel ve her mesajının sonuna ":)" koymayı da ihmal etmeyen saygıdeğer yazardır.
sözlükte o kadar troll'e haketmediği değer ve önem verirlirken, pembepapyonlufil gibi yazarların pek umarsanmaması sözlüğün kalitesizliğini öne çıkarırken, moralleri de bozmuştur.
sevdiğim abimdir, teşekkürler.
müziğe verdiği önem, müziğe duyduğu alaka takdire şayan abimdir.
skrillex'in kötü bir dj olduğunu düşünmesine ne kadar katılmasam da saygı duyduğumu bilmesini isterim.
içten, samimi biraz espritüel ve her mesajının sonuna ":)" koymayı da ihmal etmeyen saygıdeğer yazardır.
sözlükte o kadar troll'e haketmediği değer ve önem verirlirken, pembepapyonlufil gibi yazarların pek umarsanmaması sözlüğün kalitesizliğini öne çıkarırken, moralleri de bozmuştur.
sevdiğim abimdir, teşekkürler.
(#26143807)
yemin ediyorum senenin son cahili olabilir bu yazar.
sen hiç araştırma yapmıyor musun birader ? hz isa'yı hristiyanların peygamberi sanıyor. ahahahahahah.
ayrıyetten müslümanların -haşa- büyük düşmanı olarak görüyor hz isayı. ulan 6 yaşındaki çocuk yapmaz bunu.
yemin ediyorum senenin son cahili olabilir bu yazar.
sen hiç araştırma yapmıyor musun birader ? hz isa'yı hristiyanların peygamberi sanıyor. ahahahahahah.
ayrıyetten müslümanların -haşa- büyük düşmanı olarak görüyor hz isayı. ulan 6 yaşındaki çocuk yapmaz bunu.
kadın sanan arkadaşlara itina ile gösterebilecek yazardır.
fotoğrafını yani, hemen yanlış anlamayın kızlar.
fotoğrafını yani, hemen yanlış anlamayın kızlar.
issizligim kendisine baya bir batmis yazar.
issiz isem issizim, babam besliyor beni. cebime harclik koyuyor. ona batmiyor da sana mi batiyor ? hayret birsey ya. bos vaktinde dunyayi mi kurtariyorsun ?
issiz isem issizim, babam besliyor beni. cebime harclik koyuyor. ona batmiyor da sana mi batiyor ? hayret birsey ya. bos vaktinde dunyayi mi kurtariyorsun ?
Tuhaf evde kalmış olması muhtemel yazar.
bana eski hesaplarından birini vermeyi teklif etmiş yardımsever yazar. iyidir muhtemelen.
iyi hadi yaşıyormuş bari.
Attığı mesajlar hala duruyor yazarı. Ona göre ayağını denk alsın.
bugün tanıştık, pek tatlış bir yazar.
Allah rottweiler ını ona bağışlasın. Sahipli büyüsün hayvancık. Yağmurluğu çok tatlış bir köpeği olan yazar. Köpek rapçi gibi çıkmış kapşonuyla.
(#30418157)
şu kendi halinde, etliye sütlüye karışmayan, dinsiz imansız adamı bile bu polemiğe sokmuşsunuz ya daha ne denir bilmiyorum.
seviyorum ama anlaşamıyorum yazarı.
şu kendi halinde, etliye sütlüye karışmayan, dinsiz imansız adamı bile bu polemiğe sokmuşsunuz ya daha ne denir bilmiyorum.
seviyorum ama anlaşamıyorum yazarı.
eğer kız ise şaşırtmıştır, degilse de şaşırtmamistir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar