bugün

Telefonu uçak modunda kullanmak gibidir. Hiç bir işe yaramaz.
11. nesil ile boşuna dalga geçmiyor bu adam.
eskiden troller dışlanırdi, şimdi baş üstünde taşınır olmuş. tarzınızı sikeyim.
Oytunkaran in amk, oytunkaran kim? o geçebiliyosa benim moduma geçsin.
© copyright 2005 - 2026