yeni bir sekizinci nesil yazardır. entrylerinde q x ve w harflerini görmesek daha bir mutlu olacağız gibime geliyor.
ama herşeyden önce hoş gelmiş yazarıdır.
alışana kadar formata dikkat etmesi temennisiyle entryime son veriyorum.
(bkz: şaka gibi)
(bkz: ağlamak istiyorum)
(bkz: sonunda bu da oldu denilen olaylar)
sürekli eksilediğimdir.
osturuk diye okuduğum yazar. birazdan herkesten tepki çekecek yalnız. gaç la gaç!
(bkz: tecavüz edilen kadının tecavüzcüsüne tecavüz etmek)
potansiyel troll.
(bkz: teşekkürler sayın başbakanım)
(#13857077) kırıp geçirmiş yazar.
Az kokan osuruk olsa gerek.
© copyright 2005 - 2026