bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- bitcoin2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- düşün ki o bunu okuyor16
- am okşama4
- kıskanmak7
- allah2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- sözlük kızlarının vücutları15
- pkk nasıl biter5
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
2 haftadır sözlüğe kullanıcı girişi yapamıyordum. chrome olsun, firefox olsun, exploer olsun hiç biri kar etmedi bi an aklıma dedim bi de opera kurayım bakalım. kurdum hiç sorunsuz çalışıyor şu an sözlük biraz araştırdım bayada bi fark var diğerlerine tam bişey söylemek için erken belki ama * şu geçen sürede gönlümü fethettin galiba opera (bkz: sana puanım 9 kanka)
çıktığından buyana dimağımı zenginleştiren internet şeysi. unite ve opera link özellikleri ise inanılmaz kullanışlı...
şu son çıkan sürümlerinde gelen link gizleme özelliği ile estetik felsefesini ileriye taşımış tarayıcı. ben beğendim.
11.50 versiyonunda sol alt köseden kolayca acip kapatilabilen turbo secenegi sunan internet tarayicisi. aradaki farki görmek icin : http://www.youtube.com/wa...p;v=CZfFU7R75Wo&gl=US
11.50 sürümü şu ana gördüğüm en hızlı, en seri tarayıcıdır. Bilgisayarda firefox'dan tut safariye kadar tüm tarayıcılar var ama bu bir başka olmuş ağa. Epeydir chrome'la opera arasında gidip geliyordum ama artık bu sürümü kararsızlığımı bitirdi.
11.50 versiyonu çıkan web tarayıcısıdır. son sürümünde bir önceki sürüme göre farkı daha hızlı açılması ve kullanılmasıdır. diğer web tarayıcılarından farkı birazcık daha fazla işlemci hızına sahip sistem istemesidir. internet'le haşır neşir olanlar için her türlü eklenti ve kısayola sahiptir. keşfedilmeyi bekleyen çok fazla özelliği vardır.
google chrome ve firefox varken yüzüne bakılmaması gereken tarayıcı.
facebook'un sohbet bölümünde bana sorun yaşatan browser.
11.11 sürümünü çıkartmış olan piyasanın en kral tarayıcısıdır. *
what's news derseniz: http://www.opera.com/portal/upgrade/
what's news derseniz: http://www.opera.com/portal/upgrade/
çok başarılı bir web browser.
yayma sanatı... Beyin yer. kahrını bir buçuk saate anlatan çığırtkan insanlar topluluğu...
alayına giden tarayıcı.
tek geçeriz.
tek geçeriz.
an itibariyle opera 11.10 a upgrade etti kendisini. uludağ sözlük dahil bazı sayfalara girerken kilitlenen browser gitti yerine görünüşü aynı ama hızı artan, kasmayan bir browser geldi. takipteyiz ailece.
online oyunlarda google chrome ile mozilla firefox un eline verecek tarayıcıdır. *
edit: Garip garip tıkanması, çökmesi ve sorunlarını düzeltecek güncelleştirmelerinin bulunmaması sebebiyle bana bu editi yaptırmıştır efendim. Kaldırdım an itibariyle, yaşasın internet explorer ulan ! Sadece arayüz güzelliği yetmiyor ! *
edit: Garip garip tıkanması, çökmesi ve sorunlarını düzeltecek güncelleştirmelerinin bulunmaması sebebiyle bana bu editi yaptırmıştır efendim. Kaldırdım an itibariyle, yaşasın internet explorer ulan ! Sadece arayüz güzelliği yetmiyor ! *
baştan sona bestelenmiş, sololu, korolu, orkestralı sahne oyunudur.
google Chrome ile rekabet edebilen tek browser.
fener için olanı meşhur, bağırış çağırış.
eğer benimki gibi katır bir bilgisayara sahipseniz şiddetle tavsiye ederim, bu tarayıcı ram'i kokluyor adeta.
opera mobile... kesinlikle telefondan surf yapmanın ayrı bir tadı olan tarayıcı
çok geniş kapsamlı hazırlık ve performans isteyen sahne yapıtıdır.
sözlerinin tümü şarkılı olarak söylenen müzikli sahne yapıtı.
butonları çalıştırmaması, süreki çökmesi, resim galerilerinde gösterdiği sorunlarla bünyeyi fena halde sinir eden tarayıcıdır.
geçen gün itibari ile ilk kez 11.0 versiyonunu indirdiğim, memnun kalmadığım, birkaç gün sonra bilgisayarımdan kaldırdığım internet tarayıcı. eski versiyonları da böylemiydi bilmem ama sürekli takılma ve kilitlenme problemleri yaşattı.
her sürümüyle aynı siktirboktanlığa devam etmek gibi üstün bir yeteneğe sahip internet tarayıcısı.
https://www.youtube.com/watch?v=NacuTiquMzE
çetin alp 'in 1983'te türkiye'yi eurovision'da temsil ederken söylediği şarkı. vesileyle kendisini de rahmetle anmış olalım...
çetin alp 'in 1983'te türkiye'yi eurovision'da temsil ederken söylediği şarkı. vesileyle kendisini de rahmetle anmış olalım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar