bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- bitcoin2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- düşün ki o bunu okuyor16
- am okşama4
- kıskanmak7
- allah2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- sözlük kızlarının vücutları15
- pkk nasıl biter5
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
youtube da sorun çıkaran browser. bu hatasıyla chrome un da sorun çıkarmasıyla mozillaya mecbur bırakmıştır. canı sağolsun seviyoruz operamızı yine de.
bilgisayarı çok kastırıyor. 4 sekmede perte çıkıyorsunuz. hele trafiğin yoğun olduğu twitter tarzı yerler için hiç uygun değil. bundan dolayı, twitter için chrome kullanırken, diğer işlerimi opera ile görüyorum. çok temiz oluyor.
devletin şişman kadınları para karşılığında bağırtması.
edit:imla
edit:imla
sadece mobilden internete ulaşabildiğim zamanlarda, telefonumu en az bir bilgisayar kadar rahat kullanmamı sağlaya browser.
bir sanat dalıdır.
https://www.youtube.com/watch?v=8w9yJdkeryI&feature=related dinlediğim en iyi örnek üstüne tanımam. her insan evladı bir kez dinlemelidir.
https://www.youtube.com/watch?v=8w9yJdkeryI&feature=related dinlediğim en iyi örnek üstüne tanımam. her insan evladı bir kez dinlemelidir.
reklam engelleme özelliği ve turbosuyla harika bir browserdır. internetiniz hızlıysa chromedan farklı gelmez ama 1 mbit hıza düşen internetin kurtarıcısıdır.
neresinin hızlı olduğu merak edilen tarayıcı. sahiden merak ediyorum. aynı site firefoxta daha hızlı açıldığına göre, opera nasıl hızlı olabilir?
son sürüme güncellediğime lanet ettiğim tarayıcı.youtube videolarını aklına eserse ağır çekim oynatması mı dersiniz yoksa işine gelmeyen sitelerde çöküp abi merkeze rapor yollayayım diye sorması insanı delirtir.ama hızlıdır, stabildir.orası ayrı.
bir grup bağırıp-çığıran amca teyze topluluğunun performansının adı.
1. beyaz türklerin sevdiklerini iddia etmeyi pek sevdikleri bi sanat. "say lan bakalım şurdan 3-5 operacı ve eseri" deyince de "aida"dan başkası akıllarına gelmez. kimileri "figaronun düğünü" falan der. aslında onlar da sevdiklerinden değil de, başkalarına kıllık olsun diye "seviyoz" derler. şimdilerde "namaz da kılarım opera da dinlerim" kesiminin mevcut olduğunu öğreniyoruz hazreti ahmet altan sayesinde.
2. çok aşırı ram tükettiği için kaldırıp yerine chrome kurduğum browser.
2. çok aşırı ram tükettiği için kaldırıp yerine chrome kurduğum browser.
sanatın güzel bir dalı olmasının yanında;
en iyi tarayıcının ismidir*,
ne google chrome ne de mozilla firefox,
opera kadar memnun etmedi.
en iyi tarayıcının ismidir*,
ne google chrome ne de mozilla firefox,
opera kadar memnun etmedi.
12. versiyonunun rc3 sürümünü bugün itibari ile yayınlamış olan aşmış web tarayıcı. tarayıcı dünyasında birçok yeniliğe öncelik etse de reklamsızlıktan kullanım oranları düşük kalmış ve web masterlar tarafından hep göz ardı edilmiş, üvey evlat muamelesi görmüştür. uzun süre tarayıcı dünyasının en hızılı olmuştur ama kullanım oranı %4'leri pek geçmemiştir. şu sıralar birincilik yarışında chrome ile başabaş mücadele etse de kullanım oranı %2'nin altında kalmıştır. fakat mini ve mobile sürümleri ile mobil tarayıcı pazarının haklı galibidir.
12. sürümünde kendi tarayıcı motoru preston'a gpu desteği ve webgl desteği kazandırmışlardır. norveç menşeili firmanın iddiasına göre gpu'yu diğer tarayıcıların aksine mümkün olan heryerde kullanarak yüksek performans kazanımı sağlamışlar. kendi deneyimim de bunun doğruluğu yönünde fakat gpu hızlandırmayı ve web gl desteğini bazı ekran kartlarında ayarlardan açmanız gerekebiliyor.
12. sürümünde kendi tarayıcı motoru preston'a gpu desteği ve webgl desteği kazandırmışlardır. norveç menşeili firmanın iddiasına göre gpu'yu diğer tarayıcıların aksine mümkün olan heryerde kullanarak yüksek performans kazanımı sağlamışlar. kendi deneyimim de bunun doğruluğu yönünde fakat gpu hızlandırmayı ve web gl desteğini bazı ekran kartlarında ayarlardan açmanız gerekebiliyor.
1) göstermeye dayalı sanata verilebilecek bir örnek. genellikle müziklidir. sözlü bölümler de bulunabilir.
2) kullanışlı, hızlı olan fakat pek de ünlü olmayan internet tarayıcısı.
2) kullanışlı, hızlı olan fakat pek de ünlü olmayan internet tarayıcısı.
chrome gibi sizi yarı yolda bırakmaz ve fakat her siteye uyumlu değildir.
kullanım kolaylığı ve hızı hali hazırda olan tüm sunuculardan daha iyidir.
kullanım kolaylığı ve hızı hali hazırda olan tüm sunuculardan daha iyidir.
dünyanın en iyi browser'ı.
ama kendisinden ayrılmak zorunda kaldım. son zamanlarda öküz gibi yavaşladı, yaptığım her işlem (yeni tab açmak, tab değiştirmek, sayfa değiştirmek, yeni linke tıklamak vs.vs.) bana 10-15 saniyelik donmalar olarak geri dönüyor.
neyi bozuldu anlamadım, interneti altüst ettim, okumadığım forum kalmadı.
sildim yeniden kurdum, sildim başka hdd partisyonuna kurdum, değişik versiyonlarını denedim, bilgisayara sayısız kere reset çaktım, olmadı olmadı. 1 haftadır böyle.
bu nedenle hiç ama hiç istemeyerek de olsa firefox kurdum (güzel browser, orası ayrı), mause gestures ve speed dial için add-on'lar indirdim, mümkün olduğunca opera'ya benzettim, onu kullanıyorum.
ama bir opera da olmadı, taklit oldu sadece.
opera peruğu takılmış, opera giysileri giydirilmiş 2. güzel browser olarak kaldı.
sanırım yapılacak tek şey kaldı, o da bu akşam makinaya bir defrag çekmek. o zaman da olmazsa ağlaya ağlaya default browser ünvanını firefox'a kaptıracak.
mühü.
ama kendisinden ayrılmak zorunda kaldım. son zamanlarda öküz gibi yavaşladı, yaptığım her işlem (yeni tab açmak, tab değiştirmek, sayfa değiştirmek, yeni linke tıklamak vs.vs.) bana 10-15 saniyelik donmalar olarak geri dönüyor.
neyi bozuldu anlamadım, interneti altüst ettim, okumadığım forum kalmadı.
sildim yeniden kurdum, sildim başka hdd partisyonuna kurdum, değişik versiyonlarını denedim, bilgisayara sayısız kere reset çaktım, olmadı olmadı. 1 haftadır böyle.
bu nedenle hiç ama hiç istemeyerek de olsa firefox kurdum (güzel browser, orası ayrı), mause gestures ve speed dial için add-on'lar indirdim, mümkün olduğunca opera'ya benzettim, onu kullanıyorum.
ama bir opera da olmadı, taklit oldu sadece.
opera peruğu takılmış, opera giysileri giydirilmiş 2. güzel browser olarak kaldı.
sanırım yapılacak tek şey kaldı, o da bu akşam makinaya bir defrag çekmek. o zaman da olmazsa ağlaya ağlaya default browser ünvanını firefox'a kaptıracak.
mühü.
facebook'un satın alacağı konuşuluyor:
görsel
görsel
orta öğrenim yıllarımda her cumartesi gidip yaşlı adamların ilk 10 dakika içerisinde uyuyup horultusuna mağruz kaldıgım müzikli tiyatro dalı.
Telefonlar için,
(bkz: opera mini).
(bkz: opera mini).
google chrome'dan sonra kendimi kollarına attığım tarayıcı. şiddetle google bağımlısı olduğum halde chrome'u aratmadı, hatta hızlı erişim gibi detayları daha kullanışlı, arayüzü de ilgi çekici.. bir yeni sevgili edasıyla seviyorum kendisini. fakat chrome azcık daha hızlı olabilir, olmayabilir de...
şu anda kullanmaya başladığım tarayıcıdır. gözüm gönlüm açıldı lan, gerçekten çok kullanışlı olmuş. piyasaya çıktığı günden beri google chrome kullanan şahsım için hızı da fazlasıyla tatmin edici.
ısınamadığım tarayıcı. eklentisiz firefox bile daha iyi duruyor yanında.
güzel bir tarayıcıdır.
gerçekten başarılı bir tarayıcı. chrome'u bile unutturmuştur.
sözlüklerde sorun yaratabilen ama gayet güzel olan tarayıcı. bazen sol frameden bir başlığa tıklayınca yeni sekmede açılabiliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar