bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- bitcoin2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- düşün ki o bunu okuyor16
- am okşama4
- kıskanmak7
- allah2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- sözlük kızlarının vücutları15
- pkk nasıl biter5
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
eurovizyonda sıfır puan demek!!!
11.61 sürümü ile kendinden zaman zaman soğutan ve de kendisini kullanma ısrarıma sekte vuran, ara sıra oluşan render sorunu çözülmüş, ışık hızıyla mest etmiş, internet tarayıcı.
açık açık söylüyorum bu tarayıcı varken mozilla, hele hele google chrome kullanmak salaklıktır.
gayet eğlenceli eklentileri olan web tarayıcı:
(bkz: #14031323)
bir de mobil telefonunuz nokia ise telefona opera mini yüklemek farz oluyor nerdeyse.
(bkz: #14031323)
bir de mobil telefonunuz nokia ise telefona opera mini yüklemek farz oluyor nerdeyse.
64 bit deneme sürümünü opera labs ta yayına sunmuştur.
http://dev.opera.com/arti...-out-of-process-plug-ins/
http://dev.opera.com/arti...-out-of-process-plug-ins/
söylemesi çok zevkli olan insanı bambaşka bir dünyada bambaşka hissettiren ikinci hayattır. Se tu m'ami başlangıç için farzdır.
her telden çalmasına rağmen bir mozilla firefox değildir.
hızlı ve kolay kullanıma sahip bir web tarayıcısı.
görsel olarak şık, pratik ve kullanışlı internet tarayıcıdır kendisi. halihazırda 11.52' sürümü indirilebilir durumdadır fakat ben kullanmıyorum efendim, maksat gıcıklık olsun.
gördüğüm en kullanışlı tarayıcıdır. tabiri caiz ise "şak şak" diye internette ordan oraya sörf yapabilirsiniz.
eskişehir de bi' tramvay durağıdır. adını da yakınında bulunan ve opera diye adlandırılan eskişehir büyükşehir belediyesi sanat ve kültür sarayı'ndan almıştır.
--spoiler--
yapımına dyp'li belediye döneminde düğün salonu olarak başlanılan. bitirilmek üzere iken belediye başkanı seçilen yılmaz büyükerşen tarafından yeniden ele alınarak eskişehir büyükşehir belediyesi sanat ve kültür sarayı olarak tasarlanan ve inşaatı tamamlanan,eskişehirlilerin opera binası diye kısaca tanımladıkları bina.
--spoiler--
--spoiler--
yapımına dyp'li belediye döneminde düğün salonu olarak başlanılan. bitirilmek üzere iken belediye başkanı seçilen yılmaz büyükerşen tarafından yeniden ele alınarak eskişehir büyükşehir belediyesi sanat ve kültür sarayı olarak tasarlanan ve inşaatı tamamlanan,eskişehirlilerin opera binası diye kısaca tanımladıkları bina.
--spoiler--
android işletim sistemli telefonlarda pazar payı yüzde 70 olan ancak masaüstü kullanıcılarında çok geride kalmış tarayıcı.
5 senedir kesintisiz kullanıyorum en sevmediğim yanı bazı forum sitelerine her girişte şifre istemesi , şifreyi hatırlamaması. kulanıcı dostudur ve sitesinde her türlü şikayete çözüm de vardır kolaylıkta. http://my.opera.com/turkish/forums/
5 senedir kesintisiz kullanıyorum en sevmediğim yanı bazı forum sitelerine her girişte şifre istemesi , şifreyi hatırlamaması. kulanıcı dostudur ve sitesinde her türlü şikayete çözüm de vardır kolaylıkta. http://my.opera.com/turkish/forums/
bağırma sanatıdır..
yurdum insanı tarafından pek ziklenmeyen. genelde italyan tenörler tarafından daha bi sağlam icra edilen müzik dalı.
firefox ve chrome denemiş ben ve nice internet kullanıcısının, sardıktan sonra asla bırakmadığı bırakamayacağı, hız ve kolaylık olarak fark atabilecek on numara tarayıcıdır.
twitter kullanımı için değerlendirilmemesi gereken browser. aksi takdirde tek tweet atamayabiliyorsunuz.
ancak genelde sürati ile internette daha rahat kullanıma imkan tanımaktadır.
ancak genelde sürati ile internette daha rahat kullanıma imkan tanımaktadır.
google chrome' nin son dönemdeki yavaşlık ve donma olaylarının ardından jet süratinde internet gezme hissi veren browser.
1983 yılında yapılan erovizyon yarışmasında, sırf, sanki artık ne kadar avrupalılaştığımızı ispat mahiyetinde, eziklik makamında bestelenmiş ve yarışma esnasında siyah beyaz ekrandan odanın ışıkları söndürülerek pür dikkat sıranın türkiye ye gelmesini beklerken, sonra şarkı başladığında utanmaktan kafamızı masanın altına sokasımızın geldiği, belli bir kuşağın hala unutamadığı çocukluk kabuslarından biri... veya, örneğin kastamonu nun inebolu ilçesi hacıibrahim köyü kahvesinde kasketli amcamların, vaktiyle ağızlarında cigarayla pişti oynarken ilgili programdan gelen böğürmeler üzerine kafalarını, duvara demir çubuklarla montelenmiş grundik marka siyah beyaz televizyona kaldırarak "nöörüyo la buu" demelerine vesile olan unutulmaz sanatsal yapıt...
an itibariyle kurduğum ama daha açmadığım tarayıcı.
bir tür tarayıcıdır. türkiye'de de fan tarzı bir oluşumu bulunmaktadır ve şu sıralarda en iyi opera görüntüsünü seçmektedirler.
hatta bunu facebook üzerinden bir yarışmaya dönüştürerek sıralamaya girenlere ödül falan gibi marjinal fikirler üretmiştirler.
detaylar: http://www.operaturkiye.n...operaniz-nasil-gorunuyor/
facebook sayfası : http://www.facebook.com/OperaTurkiye
hatta bunu facebook üzerinden bir yarışmaya dönüştürerek sıralamaya girenlere ödül falan gibi marjinal fikirler üretmiştirler.
detaylar: http://www.operaturkiye.n...operaniz-nasil-gorunuyor/
facebook sayfası : http://www.facebook.com/OperaTurkiye
yapılan bir araştırmaya göre, kullanıcıları diğer browser kullanıcılarına göre daha yüksek iq'ya sahip insanlarmış.
zeki adamlar kullanıyormuş bu tarayıcıyı. allah'tan chrome'la paçayı kurtardık. explorer kullananlar düşünsün.
http://www.radikal.com.tr...8.2011&CategoryID=117
sözlüklerin de en zekilisi vardır. eminim uludağ.
http://www.radikal.com.tr...8.2011&CategoryID=117
sözlüklerin de en zekilisi vardır. eminim uludağ.
google chrome dan sonra aşinası olduğum tarayıcı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar