nunu, nunu'm daha ne diyeyim... dert küpüm, iyi ki varsın arkadaşım.
torpil insanı. arada bir patlatılası ve yeniden patlamamış haline döndürülesi varlık. yolumu gözleyen gözlerine kıyamadığımdan uçarak geldim. imkansızı başardım. bilirim ki nerede olursa olsun tutar benim kanatlarımdan.
iyi biri olduğunu düşündüğüm yazar kişisidir. uyarılarına teşekkürü borç bildiğim samimi bir insandır ayrıca.
(#10755464) ahahah. Güzel bir kombinasyon yakalamış.
senin o bozulan psikolojini yerim ulan yazarı... bildiğin kankam, hem de reel kankam...
seviyorum yavrum seni... takıl kafana göre, yıkılmadık, ayaktayız!... *
--spoiler--
seviyorsak gidelim konuşalım bence.
--spoiler--
arkadaşına karşı büyük ayıp etmiş yazar. abi madem boşaltıyorsun, ev aylarca boş kalıyor, niye bi haber vermiyorsun di mi? cık cık cık, hiç yakıştıramadım!... bi daha olmasın kanka!... * *

o değil de, ege'den dönüp istanbul'un canını okumayı planlıyor... geleceği tarih aralığını öğrenip sizlere özelden bildireceğim, o tarihlerde evden dışarı çıkmayın gençler, n'olur n'olmaz!...
teletabilerde böyle bir süpürge vardı. gözleri falan böyle, kabus gibi. garip garip sesler çıkartırdı.

evet, teletabileri izlerdim. utanarak söylüyorum.
late game'de tozu dumana katabilen lol hero'su. eğer ultisine yakalanırsanız * büyük ihtimalle ölürsünüz. ulti'ye başladığında sadece kaçın. ulti bitince de binin tepesine.
oyunun en güçlü ultisine sahip karakter.
max fm'in güzide eti puf'u pardon dj'yi nur şentürk olmasından kıllandığım yazar.
(bkz: açık açık konuşalım cicim)
© copyright 2005 - 2026