bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- bir insanı sevmek8
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ibadet2
- yazarların imza parfümleri4
- anlamak2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- dil3
- insan3
- berhan şimşek2
- 2026 dünya kupası21
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- pakistan3
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- guyana4
- fas6
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- kemal kılıçdaroğlu18
- günaydın2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
* *
Erzincan'da enteresan işler oluyor.
Radikal manşet yapmış...
*
Bir savcı var.
'Tanık' olarak ifade veriyor.
*
"Bana 86 lira borç taktı" diye kendisini şikâyet eden Adliye çaycısının "albay" lakaplı "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor... "Benden altın aldı, parasını ödemedi" diye kendisini şikâyet eden kuyumcunun 'gizli istihbaratçı' olduğunu söylüyor... "Benden borç aldı, geri ödemedi" diye kendisini şikâyet eden adamın, uyuşturucu ve tarihi eser kaçakçısı olduğunu söylüyor... Bu şikâyetler üzerine kendisi hakkında soruşturma açan Erzincan Başsavcısı'nın da, aslında "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor.
*
Bitmiyor.
*
Kendisi hakkındaki rüşvet iddiasında tanıklık yapan Albay'ın 'PKK saldırısına göz yumduğunu' söylüyor... 3'üncü Ordu'da yemek yediklerini, kafayı çeken albayların matiz olarak 'darbe planını anlattıkları'nı söylüyor... Bu konularda 'tanık'lık yaptığı için hayatının
tehlikede olduğunu, kendisini öldürmek için arabasına iki defa 'kene' konulduğunu söylüyor... Erkenekon yani.
*
Tek tek sayıyor...
Saydığı isimler tutuklanıyor!
*
Aslına bakarsanız, aynı Erzincan'da 'Avcılar Derneği Başkanı'nı Ergenekon'dan içeri aldıklarında, böyle vahim gerçeklerin ortaya çıkacağı belliydi!
*
Hayatında keklik bile görmemiş olan hevesli avcı, Safari'ye gitmiş... Akşam oturmuşlar öbür avcılarla sohbet ediyorlar, kimi aslan vurdum diyor, kimi kaplan... Bizimki, 'iki tane noobum vurdum' diyor. Üstünde durmuyorlar. Ertesi akşam gene sohbet, kimi aslan, kimi kaplan, bizimki gene 'iki tane noobum vurdum' diyor. Bu sefer merak edip, 'Nedir bu noobum?' diye soruyorlar... Bizimki anlatıyor: 'Valla ben elimde tüfek dolaşıyorum, çalıların arasından kara kara bi şeyler çıkıp 'Noo Bum! Noo Bum!' diye bağırıyor, ben de vuruyorum!'
*
Türkiye de Afrika gibi artık...
Sen istediğin kadar noo bum de.
Erzincan'da enteresan işler oluyor.
Radikal manşet yapmış...
*
Bir savcı var.
'Tanık' olarak ifade veriyor.
*
"Bana 86 lira borç taktı" diye kendisini şikâyet eden Adliye çaycısının "albay" lakaplı "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor... "Benden altın aldı, parasını ödemedi" diye kendisini şikâyet eden kuyumcunun 'gizli istihbaratçı' olduğunu söylüyor... "Benden borç aldı, geri ödemedi" diye kendisini şikâyet eden adamın, uyuşturucu ve tarihi eser kaçakçısı olduğunu söylüyor... Bu şikâyetler üzerine kendisi hakkında soruşturma açan Erzincan Başsavcısı'nın da, aslında "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor.
*
Bitmiyor.
*
Kendisi hakkındaki rüşvet iddiasında tanıklık yapan Albay'ın 'PKK saldırısına göz yumduğunu' söylüyor... 3'üncü Ordu'da yemek yediklerini, kafayı çeken albayların matiz olarak 'darbe planını anlattıkları'nı söylüyor... Bu konularda 'tanık'lık yaptığı için hayatının
tehlikede olduğunu, kendisini öldürmek için arabasına iki defa 'kene' konulduğunu söylüyor... Erkenekon yani.
*
Tek tek sayıyor...
Saydığı isimler tutuklanıyor!
*
Aslına bakarsanız, aynı Erzincan'da 'Avcılar Derneği Başkanı'nı Ergenekon'dan içeri aldıklarında, böyle vahim gerçeklerin ortaya çıkacağı belliydi!
*
Hayatında keklik bile görmemiş olan hevesli avcı, Safari'ye gitmiş... Akşam oturmuşlar öbür avcılarla sohbet ediyorlar, kimi aslan vurdum diyor, kimi kaplan... Bizimki, 'iki tane noobum vurdum' diyor. Üstünde durmuyorlar. Ertesi akşam gene sohbet, kimi aslan, kimi kaplan, bizimki gene 'iki tane noobum vurdum' diyor. Bu sefer merak edip, 'Nedir bu noobum?' diye soruyorlar... Bizimki anlatıyor: 'Valla ben elimde tüfek dolaşıyorum, çalıların arasından kara kara bi şeyler çıkıp 'Noo Bum! Noo Bum!' diye bağırıyor, ben de vuruyorum!'
*
Türkiye de Afrika gibi artık...
Sen istediğin kadar noo bum de.
dotada -sd modunda herolar yeni gelmişken team speakten bir oğlanın hayatımda hiç duymadığım derece yamuk bir kürt aksanıyla ''kusura bakmayın gardaşlarım ben noobum. '' (biraz da ağlamaklı) deyip çıkması bir daha da bizim kanala girmemesini aklıma getirmiştir. hayatımda belki en güldüğüm olaylardan biridir ve gece gece aklıma gelmesi çok şöhn olmuştur. çocuğa ne mi oldu? ne bileyim intihar etti herhalde...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar