bugün
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- vajinizm2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- al kardeşim elimi verdim sana2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- halil ergün2
- biat kültürü3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- artık sevmeyeceğim2
- dünya11
- toz yumrususun unutma2
- yargıcı3
- wowturkey3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kemal kılıçdaroğlu19
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- kıskanmak7
- bidat2
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- amerika birleşik devletleri5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
* *
Erzincan'da enteresan işler oluyor.
Radikal manşet yapmış...
*
Bir savcı var.
'Tanık' olarak ifade veriyor.
*
"Bana 86 lira borç taktı" diye kendisini şikâyet eden Adliye çaycısının "albay" lakaplı "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor... "Benden altın aldı, parasını ödemedi" diye kendisini şikâyet eden kuyumcunun 'gizli istihbaratçı' olduğunu söylüyor... "Benden borç aldı, geri ödemedi" diye kendisini şikâyet eden adamın, uyuşturucu ve tarihi eser kaçakçısı olduğunu söylüyor... Bu şikâyetler üzerine kendisi hakkında soruşturma açan Erzincan Başsavcısı'nın da, aslında "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor.
*
Bitmiyor.
*
Kendisi hakkındaki rüşvet iddiasında tanıklık yapan Albay'ın 'PKK saldırısına göz yumduğunu' söylüyor... 3'üncü Ordu'da yemek yediklerini, kafayı çeken albayların matiz olarak 'darbe planını anlattıkları'nı söylüyor... Bu konularda 'tanık'lık yaptığı için hayatının
tehlikede olduğunu, kendisini öldürmek için arabasına iki defa 'kene' konulduğunu söylüyor... Erkenekon yani.
*
Tek tek sayıyor...
Saydığı isimler tutuklanıyor!
*
Aslına bakarsanız, aynı Erzincan'da 'Avcılar Derneği Başkanı'nı Ergenekon'dan içeri aldıklarında, böyle vahim gerçeklerin ortaya çıkacağı belliydi!
*
Hayatında keklik bile görmemiş olan hevesli avcı, Safari'ye gitmiş... Akşam oturmuşlar öbür avcılarla sohbet ediyorlar, kimi aslan vurdum diyor, kimi kaplan... Bizimki, 'iki tane noobum vurdum' diyor. Üstünde durmuyorlar. Ertesi akşam gene sohbet, kimi aslan, kimi kaplan, bizimki gene 'iki tane noobum vurdum' diyor. Bu sefer merak edip, 'Nedir bu noobum?' diye soruyorlar... Bizimki anlatıyor: 'Valla ben elimde tüfek dolaşıyorum, çalıların arasından kara kara bi şeyler çıkıp 'Noo Bum! Noo Bum!' diye bağırıyor, ben de vuruyorum!'
*
Türkiye de Afrika gibi artık...
Sen istediğin kadar noo bum de.
Erzincan'da enteresan işler oluyor.
Radikal manşet yapmış...
*
Bir savcı var.
'Tanık' olarak ifade veriyor.
*
"Bana 86 lira borç taktı" diye kendisini şikâyet eden Adliye çaycısının "albay" lakaplı "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor... "Benden altın aldı, parasını ödemedi" diye kendisini şikâyet eden kuyumcunun 'gizli istihbaratçı' olduğunu söylüyor... "Benden borç aldı, geri ödemedi" diye kendisini şikâyet eden adamın, uyuşturucu ve tarihi eser kaçakçısı olduğunu söylüyor... Bu şikâyetler üzerine kendisi hakkında soruşturma açan Erzincan Başsavcısı'nın da, aslında "Ergenekoncu" olduğunu söylüyor.
*
Bitmiyor.
*
Kendisi hakkındaki rüşvet iddiasında tanıklık yapan Albay'ın 'PKK saldırısına göz yumduğunu' söylüyor... 3'üncü Ordu'da yemek yediklerini, kafayı çeken albayların matiz olarak 'darbe planını anlattıkları'nı söylüyor... Bu konularda 'tanık'lık yaptığı için hayatının
tehlikede olduğunu, kendisini öldürmek için arabasına iki defa 'kene' konulduğunu söylüyor... Erkenekon yani.
*
Tek tek sayıyor...
Saydığı isimler tutuklanıyor!
*
Aslına bakarsanız, aynı Erzincan'da 'Avcılar Derneği Başkanı'nı Ergenekon'dan içeri aldıklarında, böyle vahim gerçeklerin ortaya çıkacağı belliydi!
*
Hayatında keklik bile görmemiş olan hevesli avcı, Safari'ye gitmiş... Akşam oturmuşlar öbür avcılarla sohbet ediyorlar, kimi aslan vurdum diyor, kimi kaplan... Bizimki, 'iki tane noobum vurdum' diyor. Üstünde durmuyorlar. Ertesi akşam gene sohbet, kimi aslan, kimi kaplan, bizimki gene 'iki tane noobum vurdum' diyor. Bu sefer merak edip, 'Nedir bu noobum?' diye soruyorlar... Bizimki anlatıyor: 'Valla ben elimde tüfek dolaşıyorum, çalıların arasından kara kara bi şeyler çıkıp 'Noo Bum! Noo Bum!' diye bağırıyor, ben de vuruyorum!'
*
Türkiye de Afrika gibi artık...
Sen istediğin kadar noo bum de.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar