bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ona bir şey söyle10
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kadınlar2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- öldükten sonra bana ne olacak5
- portekiz5
- x in memeleri3
- kolombiya4
- her insanın bir cini olması8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- true'nun çaylak olması16
- dünya12
- velvet28
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- opel frontera2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- 33 yaşında olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- insan5
dış tasarımı samsung'u andırmış.
amoled ekrana sahip cep telefonu.
her nokia modelinde olduğu gibi çok kullanışlı. ve 8mp süfer kameraya sahip.
harika süper hatta mükemmel bir kamerası vardır, dışardan çok cazip,narin bir telefon gibi gözükür bu aralar 700 liranın üstünde galiba.
http://www.teknokampus.co...9383259784919nokia-c7.jpg
http://www.teknokampus.co...9383259784919nokia-c7.jpg
usb ile şarj edilmesiyle gönlümü fetheden telefon. ki gerek de yok, şarj aleti de minicik bir şey ama olsun, güzel. kullanışlı ve şık telefon. biraz pahalı sanırım.
nokia'nın yine klasını konuşturduğu cep telefon modeli.
kullanışlı olduğundan rahatlıkla tavsiye edilebilir.
kullanışlı olduğundan rahatlıkla tavsiye edilebilir.
iki aydır kullandıgım telefon. en iyi yanı hd kalitede videolar, kötü yönü ise yandaki tuş kilidi tuşu, zamanla takılmalar oluyor.
6 ay kullandığım eski telefonum. taş gibidir her türlü düşmeye kırılmaya karşı yapmışlar mübarek. otofocus olmaması haricinde, symbian ın anna ve belle güncellemeleriyle tam takır olan telefondur. iphone 3g den iyidir, şıktır, zariftir.
kamerası iyi ama af olmayan telefon. galaxy ace daha iyidir.
android işletim sistemine sahip telefonların yanında sönük kalan telefondur.
modelini görünce akla beşiktaşlı q7 nin geldiği telefon modeli.
2 hafta önceki Adanaspor-tcdd demirspor maçında tribünde elimden 3 sıra öne uçmuştur.gene sağlam gene sağlam.işletim sistemi boktan olsa da atsan atılmaz satsan satılmaz.maşallah.
yaklaşık 10 aydır kullandığım telefon.
ekran ışığı ,lg ve samsung'un telefonlarına göre zayıf kalmıştır,
8mp kamera vardır, özellikle güneşli havalarda çok şık ve net fotoğraflar çekebilirsiniz,
defalarca yere düşürün bana mısın demez,
dokunmatiği iphone ile karşılaştırılabilecek kadar hassas ve kalitelidir,
genel olarak telefon hızlıdır fakat yeni bir uygulama vs. yüklenirken telefon aşırı yavaşlar,
genel olarak şık,kullanışlı bir telefondur fakat symbian işletim sistemi telefonun en büyük kusurudur.
ekran ışığı ,lg ve samsung'un telefonlarına göre zayıf kalmıştır,
8mp kamera vardır, özellikle güneşli havalarda çok şık ve net fotoğraflar çekebilirsiniz,
defalarca yere düşürün bana mısın demez,
dokunmatiği iphone ile karşılaştırılabilecek kadar hassas ve kalitelidir,
genel olarak telefon hızlıdır fakat yeni bir uygulama vs. yüklenirken telefon aşırı yavaşlar,
genel olarak şık,kullanışlı bir telefondur fakat symbian işletim sistemi telefonun en büyük kusurudur.
samsung ve iphone varken nokia hala yaşıyor mu dedirtir. ancak özelliklerine bakılırsa son nefesinde bunu ıkınmıştır. son umududur belki de.
kullanırken küfür ettiğim, bozduktan sonra da mumla aradığım telefonum.
özledim. özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama bu telefonu özledim. *
özledim. özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama bu telefonu özledim. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar