bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
nokia'nın 2010 ilkbahar sezonunda tanıttığı yatay qwerty klavye ve dokunmatik ekrana sahip 5800 modelinin evrim geçirmiş hali.
Nokia 5800 ile n97 karışımı, dokunmatik ekran ve klavyesi olan cep telefonu modeli.
600-700 lirayasatın alınabilecek muhteşem ötesi telefon.
bir öğrenci olarak ihtiyaçlarımı karşılayabilen telefon. hollanda da media markt da 1 haftalık kampanya dahilinde 150 euro gibi bir fiyata satılmaktadır.
ortalama kullanıcılara göre tam alınacak telefon. symbian , 5 mp kamera ve şık duruşu telefona ayrı bir hava katıyor. eğer maddi durumunuza uyarsa ben kaçırmayın derim. 1 aydır kullanıyorum tüm programları açıyor ve youtube' a falan da çat diye giriveriyor. dokunmatiği n97' den çok daha iyi ama tabiki de iphone kadar değil ancak iş görür. klavyeli ve dokunmatik olması ayrı bir güzellik.
(bkz: budur)
(bkz: budur)
hem dokunmatik hem qwerty klavyesi olmasından ötürü tercih ettiğim son derece memnun olduğum telefondur.
8 olumlu yorumdan sonra aklımdaki sorunları bir kenara atıp alacağım telefondur.
nokia su 8w ile uyumluysa tadından yenmez.
dosya atamadığım kullanımı biraz karışık telefon.
C6-00 ve C6-01 ini alacağım telefon pahalı ama olsun.
nokia ovi store'da yazılım güncellemesi yapmaya çalıştığımda 205-210 mblık bir dosya indirmeye çalışan 4 mb indirdikten sonra 51 dakika kaldı diyip kapatmama sebep olan sonra telefonda yazılım güncellemeye girdiğimde güncelleme dosyasını 3,5 mb olarak gösterip beni şoke eden cep telefonu. üstelik indirdim kurdum ve telefon canavara döndü. 51 dakika yerine 5,1 dakika bile sürmedi bu işlem. sonuç olarak c6-01 e göre klave artısı müthiş bir artı. telefonun ağır olduğunu düşünenler ellerini bir vicdanlarına götürsünler ardında telefonlarını servise. sonuç olarak kullanmaktan çok memnun kaldığım haşatı çıkmadıkçada değiştirmeyeceğim cep telefonu.
gayet güzel ve kullanışlı ayrıca kibar olan nadir telefonlardan.
Qwerty klavyesi ile tercih sebebi olabilir. Lakin düşük ram ve işlemci hızı saç baş yolduracaktır. Nokia'nın henüz adam akıllı bir browseri bulunmaması da cabası. imkanı olanların yurtdışından, qwerty klavyeli android işletim sistemli motorola droid 3 ya da droid 4 getirtmesini tavsiye ederim.
Güzel bir telefon bugün 2. elini 230 liraya aldım.
Ancak kapağı biraz deforme olmuş ve burada orjinal kapak fiyatını 100 den aşağı yapmıyorlar. Yurtdışından sipariş verebilecek olan üyelerimiz varsa konuya bi el atmalarını rica ediyorum. (yanılmıyosam ebay, amazon gibi siteler)
Ancak kapağı biraz deforme olmuş ve burada orjinal kapak fiyatını 100 den aşağı yapmıyorlar. Yurtdışından sipariş verebilecek olan üyelerimiz varsa konuya bi el atmalarını rica ediyorum. (yanılmıyosam ebay, amazon gibi siteler)
sadece modem özelliği beni kendine hala hayran bırakıyor. 2011 de aldım yıl 2014 ve hala tık demedi. modem olarak kullanıldığında hızı ttnet'ten daha hızlı. aslında bunun şebeke ile de alakası var ama ben yine c601 modelini övneden geçemeyeceğim.
bu entry bu telefondan girildi.. Yıl 2017..
Gündemdeki Haberler